Veľmi dôležitá je konštrukcia stroja s ohľadom na vek, to zrejme vypovedá o odolnosti, resp. náchylnosti na poruchu spôsobenú zmesou. každý, kto tu napíše iný názor, resp. skúsenosť ako je "názorový prúd" na tomto fóre, tak je zakopaný pod čiernu zem. tí ľudia, ktorí napísali, že dávajú tam starú zmes, tak uviedli svoje skúsenosti, aj stroje do ktorých to dávajú, rovnako ako iní tú píšu o radoch ľudí čakajúcich na jar pred servismi s problémom karburátora.
roky som riedil benzín tak, že som mal na plastovej fľaši fixou čiarku koľko ide do 20 litrov benzínu. žiadne injekčné striekačky, nič. odkedy nepotrebujem toľko benzínu, tak kúpim na jar 20 litrov, riedim po 5 litrov a na jeseň mi asi 3 litre zostanú nariedeného. použijem ho na jar. benzín mám z poľska, teda pochybnej kvality. absolútne som nemal problém s ničím.
nikto vás nenutí, aby ste prestali behať s litrovými nádobami na pumpu na benzín, dávkovať olej injekčnými striekačkami a skladovať benzín kratšie ako pečivo, ale tiež akceptujte, že každý ma iné skúsenosti a tiež nikto nepíše, že rob to ako ja.
v neposlednom rade vždy je lepšie sa prehnane starať o stroj, robiť z toho vedu, alchýmiu a všetko mať laboratórne presne, ako sa na to úplne vykašlať, ale hneď útočiť na niekoho, kto to nerobí tak ako ostatní, je hlúposť.