Nevim co a jak, ale u starsich HQ, co jsem mel v ruce (delal jsem i GO, vcetne vymeny lozisek sam, takze jsem videl srdce motoru), nicmene co se tyka sytice, tak i tyto stare masiny jako 44 R, 42 (ted si nejsu jisty u 91ky, musel bych se jit podivat dole) meli vzdy minimalne u paky plynu zasekavac plynove paky, kdy se "sprajcla" a klapka sani zustala otevrena, podobne jak u Stihl (zkusenost s MS180 + 036) dojde k deaktivaci. Tim v mem ohledu mam na mysli pulplyn. Nevim jak nove masiny viz jmenovana, nemel jsem ji v ruce.
Nevim jestli to nekdo porovnaval, ale kdyz jsem delal vzdy GO u starsich stroju, tak i Stihl byly pridrene, HQ bezne bez komprese, atd. Muze to byt mnoha faktory, od obsluhy, olejem, palivem, provoznimi podminkami - nechci polemizovat a vyvolavat bourlive diskuze.
Nicmene z Stihl to funguje normalne, na sytic zavrci, vypnuti, vypnuti do normalni polohy bez pulplynu a jak 036ka tak 180ka vzdy na 3 zatazeni chyti a normal jede. Jde jen o start, kdy pila treba tyden lezi. V pripade teple (pokud se nevyjede nadrz) pak uz neni treba pres den pouzivat ani pulplyn, ani sytic.
Tos tak:-)