Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Pod to se muzu podepsat. Spousta lidi si to neuvedomuje, ale osobne treba Stihl uz nestartuju s poloplynem. Je to pro motor zlo, kdyz chytne studeny do temer plnych otacek. Lepsi je startovat na klasicky plyn a nechat ji aspon minutu drmlat na volnobeh, maximalne lehce, ale opravdu lehce ji pridat kdyz ma tendenci chcipat. Pokud pila neni schopna chytit studena na volnobeh po aplikaci klasickeho sytice, tak je neco v neporadku. Nerikam, ze pila umre za rok, ale vse, od valce az po loziska, ktere dostanou plne otacky se studenym olejem v chladnem motoru, nene, tudy vede cesta ke kratkemu zivotu motoru. Nekdo bude oponovat kvalitou dnesnich oleju, je to nesmysl.

Ono je velmi popularni nakopnout motorovku, studenou a okamzite ji zahrat plnym turovanim, ale je to zverstvo.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 18 a číslo 15.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika