Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Základní nastavení L1 H1 od zavřeného stavu. Zkuste, jak to máte nastavené. U takových starších pil to může být více problémů, které souvisí s uvedenou závadou. Nevím, jestli přes zvýšené otáčky motor dobře akceleruje, nebo postupně dochází palivo. Může to být ochuzením směsi netěsností - gufera na klice, někdy je neodborně a nevratně seřizován a poškozen karburátor - velkou silou dotažené trysky - jehly. Karburátor - rozdělat  - vyčistit - kontrola stavu membrán. Filtr v nádržce - vyměnit - dle stavu, odvdušnění nádržky. Je toho hodně, někdy vzájemně se ovlivňující problémy. Začněte ověřením nastavení karburátoru - 1/1 , ale potom je nutno seřídít na stav 3/4 H , 1 1/2 L od základního stavu k tomu volnoběh, potom cesta paliva, karburátor.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 20 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika