Zdravím, ještě se pozastavím nad těmi kanály. Ono toto řešení vlastně má stejně kanálů jako klasika bez předvýplachu. Oni inženýři v Husce nejprve naplní přefukové kanály čistým vzduchem (na animaci to není příliš patrné a vypadá to jako by se ten čistý vzduch smíchal v klik.skříni se směsí) a ten změnou směru proudění nejprve vypláchne válec čistým vzduchem a následně naplní směsí. Délka kanálu je úmysně větší, protože musejí pojmout celý objem vyplachovacího vzduchu a do klikovky se ho musí dostat co nejméně. Rozhodně je toto řešení účinější než klasický předvýplach, protože zde není jen krátký pulz předvýplachu ale kontinuelní proudění v čele s předvýplachovým vzduchem a následně plnění válce směsí. Vždy jsme se učili, že u dvoutaktů je důležité co nejmenší volný objem klikové skříně, zde je to naprosto popřeno a funguje to. Standa.