Skvrnitost - strupovitost plodů meruňky



Stránky: 1,  2   
host - 225.2 (?) 
17.7.2017 21:10, zobrazeno: 13017x

Jsem amatér ovocnář. Na 6ti leté meruňce letos poprvé je cca 5% plodů "poškozena" - viz obrázky. Na listech žádné skvrny nejsou, některé jsou trochu vykousány. Poraďte prosím.


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 225.2 (?), 17.7.2017 21:13

Ještě dva obrázky


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 225.2 (?), 17.7.2017 21:18

Neumím připojit více obrázků najednou - tak tady je ten druhý k té Skvrnitosti-strupovitosti plodů meruňky


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Ivan Hlavatý - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4384) - 234.39 (?), 17.7.2017 22:00