Poškození



host - 100.238 (?)
1.7.2013 12:43

Dobrý den. Nejsem odborník. Ale osobně bych to zkusil zachránit s tím, že když se to nepodaří, tak to lze v nejhorším celé odřezat. Asi bych to očistil na zdravé dřevo a zamazal latexovou barvou. Pak bych to omotal nějakou neprůhlednou fólií a netěsnosti zamazal třeba štěpařským voskem. Co na to zdejší zkušenější sadaři?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 198.225 (?), 30.6.2013 22:46, zobrazeno: 5575x

Dobrý večer

Prosil bych o radu, co bych měl udělat s tímto problémem na meruňce. Pokud s tím lze něco dělat. 

děkuji Martin


Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 198.225 (?), 30.6.2013 22:48

Ještě jedno foto..


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 100.238 (?), 1.7.2013 12:43

Dobrý den. Nejsem odborník. Ale osobně bych to zkusil zachránit s tím, že když se to nepodaří, tak to lze v nejhorším celé odřezat. Asi bych to očistil na zdravé dřevo a zamazal latexovou barvou. Pak bych to omotal nějakou neprůhlednou fólií a netěsnosti zamazal třeba štěpařským voskem. Co na to zdejší zkušenější sadaři?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 220.186 (?), 1.7.2013 13:52

Očistit a zatřít sadařským balzámem (hojí). Rozhodně ne neprodyšnou fólii, pod tou dřevo nedýchá. Ta větev vpravo se brzy vyštípne, chtělo by ji to odlehčit.            Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
jarda7 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (641) - 10.6 (?), 1.7.2013 16:14

Moje zkušenosti s tak obrovskou ranou (kdysi mi ohryzal jabloň srnec kolem dokola) mi napovídají:

1. Očistit odumřelé zbytky kůry, až narazíte na zdravé dřevo, v podkoří zelené.

2. Ničím nezatírat, mohl by být bržděn zával.