Zvuk DSK 317



host - 10.190 (?)
22.11.2017 21:46

Ať tak či tak a pokud je to opravdu DSK 317 a ne jiná převodovka ale i tak doporučuju stáhnout kotouč spojky, sejmout vrchní díl převodovky. Jedině tak mohou někteří poznat, kde je chyba. Žádné piliny ani aditivum to nevyřeší. Nebo ano? Leda snad na čtyřkolce.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                  
host - 24.66 (?), 22.11.2017 6:48
Hlucna driv sme davali dreveny piliny ozubena kola si sedla. Jestli je poskladana jak ma bejt dal bych do oleje aditivum na zabehnuti. Jiny loziska posunou drahu ozubenejch kol po sobe. Tohle dokaze udelat servis a zvlidi jeden z tisice. U nas v servisu dela prevodovky stsra maza.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 22.11.2017 11:25

Ano!!!  To je super rada!!!  Dejte tam piliny, třeba dubové, to bude mít šnekový převod radost, to už s ním motor ani neotočí. a Vy budete mít v tu ránu novou převodovku. Keci o pilinách jsou známé, a bylo to proto, aby se vymezila zubová vůle ojetých soukolí. Vlastně proto jsou soukolí nadměrně hlučná.  Nikdy se to do něčeho, kde je šnek nedávlo, byla to výsada ponejvíce difrenciálů, kde bylo hypoidní soukolí, nebo jen jednou a protože tehdy nebyla možnost nabídnout převodovku na "protiúčet" a vzít jinou - novou, od slušných lidí letěla ta převodovka do šrotu a od ostatních na bazar. U převodovek MTP bylo známo, že si jejich výrobce moc nelámal hlavu s osovýma vzdálenostma a hlučnost těchto převodovek byla jejich vlastnost.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 24.66 (?), 22.11.2017 11:40
No ja psal driv se tak zahustil olej.Tu se chyta za slovicko a hned je z toho dejte tam. Prevodovky trpej na rotavatorovani. Vari snizilo cenu soupravy na jednu prevodovku, aby se nekupovaly dve. Pojezdova je v rotavatoru citlivejsi na skubnuti na kamen v nozi. Treba ji dal zabrat v rotavatoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 10.190 (?), 22.11.2017 18:15

Vy jste asi předchůdce vůbec nepochopil. Zmiňovat piliny v případě šnekové převodovky a to je úplně mimo. A nemyslete si, tady i taková to zmínka je nebezpečná a může se najít někdo, kdo by se toho mohl chytit. V čem a kde přesně je převodovka Vari DSK 317 citlivější při rptavátorování než co byla ta jednoúčelovka BSU nebo AKY? Určitě si všichni uvědomí, jak "kňučí" letité převodovky Terry T20. Za ta léta bude značně opotřebovaná - moduly zubů a proto hlučí. Ale jedou!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 24.66 (?), 22.11.2017 21:06
Ja ze piliny zahustili olej tak se snizila hlucnost a husty olej se natlacil do soukoli a to si sedlo. To samy se da delat s aditivem s vetsi setrnosti k soukoli. I stara prevodovka je s aditivem min hlucna.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 10.190 (?), 22.11.2017 21:46

Ať tak či tak a pokud je to opravdu DSK 317 a ne jiná převodovka ale i tak doporučuju stáhnout kotouč spojky, sejmout vrchní díl převodovky. Jedině tak mohou někteří poznat, kde je chyba. Žádné piliny ani aditivum to nevyřeší. Nebo ano? Leda snad na čtyřkolce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.211 (?), 22.11.2017 22:19

Matlo, nematlo, závada byla objasněna 15.11 ve 22:52 přispěvatelem 117.185. Takových uřvaných věcí se vyskytovalo více. Ovory pro uložení ložisek se prováděly na starých nepřesných strojích a navíc na několik upnutí. Nepomůže vychozená horizintka s otočným stolem. Provozem takového zařízení, každou minutou provozu roste hluk, dochází k vymačkání hřídelů, trhání kuličkových klecí ložisek a také k praskání vnitřního kroužku ložiska. Nepomůžou piliny, ani aditiva(to opravdu nechápu), ani výměna ložisek v servisu(jsou to jen vyhozené prachy) a ani zvláštní čeština, které možná nerozumí ani pisatel, když si to přečte za dva dni. Může pomoci jedině skutečný soudní znalec s týmem odborníků a řádným vybavením a následně soud s dobrým obhájcem(třeba Sokol), to by se ovšem náklady vyšplhaly do astronomických výšek, které by byly, možná v násobcích čtyř a možná pěticiferným číslem ceny převodovky. Nejrozumnější je nekecat, nerozmazávat, smířit se s tím, že jsme koupili superzmetka, poslali ho jako druhotnou surovinu do hutí a v případě, že by nám ta drahá hračka chyběla, koupit si novou. A tady je třeba dáti bacha, zda má, nebo nemá býti s S, systém Global, nebo osový čep.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 23.11.2017 9:27

Ale je to divný. Na hliníkovém štítku je označení třeba MTP 317 vyraženo tak si nedovedu představit, jak ten štítek musí být ošúchaný. Navíc je zepředu pod motorem a celkem krytý, co by ho tak strašně zodralo? V roce 1993 se převodovky MTP běžně prodávali, tak je možné že by to mohla být ona. Hlavně na Slovensku, ale prodával je i DAKR. Ještě teda MTP převodovka měla z výroby jiný odstín barvy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 23.11.2017 20:15

V zásadě se tady prodávaly převodovky MTP z Praktisu (ZTS) Prakovce ve dvou barvách. Systém Rustica měl olivově zelenou, všechno ostatní bylo v černé RAL 9005, takže stejný odstín jako dřívější originál převodovky Vari. Oni jsou snadno zaměnitelné, kvalita byla ale velmi rozdílná. Vari mělo převodovku tichoučkou, protože výroba byla na tu dobu velmi poctivá, aby ty převodovky něco vydržely. Naproti tomu tehdejší Praktis to šidil jak to jen šlo, proto od nich ty převodovky ani nešly nikdy na odbyt. Zpackali tam naprosto všechno - od vůlí v ozubeních až po materiálově úspornější hřídele a tak hlučnost a poruchovost byla docela vysoká.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 64.132 (?), 26.11.2017 20:04
Tak som prevodovku ešte raz vyskúšal, vreští víac pri zatáčaní, pri rovnej jazde je tichšie na 1, pri 2 a 3 mierne hučí.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika