Zprovoznění a start rotavátoru ZVL DHA008 s karburátorem Jikov



BB924S - (1) - 181.2 (?) 
6.8.2018 12:47, zobrazeno: 6510x

Zdravím vespolek,
prosím o pomoc se zprovozněním rotavátoru (resp. multifunkčního zařízení - základu pro další prvky) - nic k tomu nemám, nevím jak startovat a po vyčištění potřebuju nastavit karburátor... pomůžete mi?

Jde o deset roků nepoužívaný letitý stroj ZVL DHA 008, kterému jsem vyčistil karburátor, dal nové palivo a vyčistil svíčku. Jiskru hází, po nastartování jde do max. otáček a po 10 vteřinách zhasne. Karburátor je JIKOV. Na karburátoru jsou shora tři regulace - ta u palivové hadičky je nejspíš jen uzávěr benzínu, pak klapka je určitě na vzduch pro startování...

Prosím poraďte mi

  1. správný způsob startování
  2. poměr oleje do paliva
  3. nastavení karburátoru... kterým šroubem jak... a nebo minimálně na co ty regulující šrouby vůbec jsou

S pozdravem Bohumil Bartuněk, Čáslav





Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 136.21 (?), 6.8.2018 22:58

Najděte si Googlem motor Jikov návod PDF A první odkaz bude na podobný motor se stejným karburátorem. Podle mě nemáte připojenou pružinu od regulátoru ke klapce pod motorem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 144.38 (?), 7.8.2018 8:04

Dobrý den. Zkuste najít někoho, kdo se baví malýma motorkama Babeta a pod. Ten motor je stejný. Ten karburátor je snad ten nejjednoduší, co se vyráběl. Mám na podobné mašince úplně stejný. Pozval jsem pána, co se živí opravama motorových pil. Karburátor sundal ze stroje, celý rozebral a prudkým rázem vzduchu komplet vyčistil. Nasadil zpátky a od té doby vše funguje. Při startování já zapínám sytič a jakmile mašinka má náznak, že chytá, sytič okamžitě vypínám, u mě nesmí být dál zavřený. A na další zátah stroj chytá. Sytič je ta páčka vlevo, v poloze nahoru je uzavřený pro startování. Do benzínu dávám ty nejlepší oleje pro tuto techniku v poměru 1:50 a ještě dávám stabilizátor benzínu.Tento benzín používám do všech mašinek s dvoutaktem co mám.  I po celé zimě, kdy mašinky jsou jen v kůlně, stroje zcela bez problémů startují. A zrovna tak i v těchto vedrech. Právě včera jsem trochu drandil na zahradě s traktůrkem a připojeným rotavátorem. Stanislaw

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 89.21 (?), 13.8.2018 17:58

na mazání 1:50 nejlepšími oleji pozor, tyto staré stroje jsou stavěny na obyčejný olej m2t a ekvivalenty v poměru dle doporučení výrobce. Ty dnešní mastné vodičky nejsou to pravé ořechové a už vůbec v tomto poměru. Renovuji staré jawy a čezety, zkušenosti s přidíráním mám stejně jako s použitím značkového oleje 1:50 u tohoto motoru, naštěstí to rozchodil. Motor vždy snadno nastartuju i po roce odstávky na tzv. starý benzín.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 144.38 (?), 13.8.2018 20:21

Dobrý den. Věc názoru. To mazání mně poradil známý, který celý život opravoval motorové pily a taky byl dlouholetým závodníkem na motorkách. Ještě stále má dvoutakt veterána a jezdil na něm ty veteránské závody. A mazal přesně tak, jak jsem uvedl. Řídím se jeho radou od doby, kdy se tyto oleje tady vyskytly a vůbec žádný problém. Určitě to nejsou mastné vodičky. Stabilizátor do benzínu jsem zakoupil prvně asi před 3. lety a od té doby jej používám. Stanislaw

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika