Zmena pomeru olej: benzin



bigj66 - (16) - 104.130 (?)
11.10.2018 20:04

Plně sintetický má tu strašnou víhodu že je v přírodě odbouratelný, takže se degraduje sám už ve směsi laugh

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                  
bigj66 - (16) - 104.130 (?), 11.10.2018 20:04

Plně sintetický má tu strašnou víhodu že je v přírodě odbouratelný, takže se degraduje sám už ve směsi laugh

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 119.243 (?), 12.10.2018 13:17

To copíšete platilo do platnosti normy Euro II na snížení emisí. Bohuželnová norma potřebuje katalyzátor podobný prvním katalyzátorumv autech tzv OTTO a ty zahřívají více motory a ničí olejový film. Tedy držte se mazání 1:33 a budete v pohodě Pokud nekdo bude do motoru s Euro II dávat 1:50 a to jakékoli kvality oleje tak zadře. To ještě asi nevíte že od nového roku bude platit EuroV která emise ještě snižuje a motory stejně jako v autech ničí. Takže se časem všichni sejdem u baterek a nebo mimo EU

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 12.10.2018 13:27

Mám pilu Dolmar 420C, tedy s katalyzátorem, směs 1:50. Pila i katalyzátor jsou dosud funkční. Zajímalo by mne to zahřívání motoru- ohřevem od katalyzátoru, nebo zhořšeným výplachem (což by snižovalo účinnost)? Ten křoviňák, který jsem vzpomínal žádny katalyzátor nemá a krmíme ho směsí 1:40 bez problémů.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 132.161 (?), 12.10.2018 14:19

Ako ste sa presvedčili o tom že kat je funkčný?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 12.10.2018 15:17

Když se ohřeje tak pila skoro nesmrdí a je rozžhavený. Také jsem si myslel, že to je jen takové šidítko a že to u 2t motorů nemůže dlouho vydržet a že ho stejně vykuchám. Překvapilo mě to. Ten katalyzátor má smysl dokud se udrží rozžhavený, jinak při krátkých řezech a a přestávkami mezi řezy to skoro nemá význam.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 234.164 (?), 17.10.2018 16:46

Ta vaše jawa byla co zatyp? Ojnice na jehlách? Kolik jste natom najel?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 25.243 (?), 17.10.2018 19:07
250-kývačka(9000km)350/639(45000km),Trabant (15000km),Babeta.Výhody menšího podílu oleje byly znát všude v tom, že to mělo znatelně vyšší výkon a nekouřilo to, jako by jste nejel za dvoutaktem.Po rozdělání hlavy a válce u jawky to nebylo tak zakarbonovaný a hlavně se nezanášely výfuky, což bylo nejvíce znát u babety.Dávno už ani jeden stroj nevlastním, ale zůstal jsem u závodního motulu, který používám do křoviňáku stihl s kterým vyžínám na vedlejší živnost nepravidelně udržované plochy a kvalitní benzín s kvalitním olejem je znát na plošném výkonu.Jsou prostě oleje a oleje.Ale zase, neznám nikoho, kdo by dával za litr oleje dobrovolně 3xvic (mimo mě 😎)...peníze to neušetří.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika