Životnost motorů Honda GCV



host - 220.253 (?)
10.8.2009 8:23

Kotle jsou mimo mísu www.itest.cz/zahradni_technika/japonci.htm

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
               
host - 11.107 (?), 9.8.2009 21:13

V žádném případě nechci tvrdit, že jeden nebo druhý nemáte pravdu ALE uvedené motory B&S řady 450 mají jiné datum konstrukce proti hondě GCV a i proto jsou více předpotopní i s výkonem. Já bych opravdu od Hondy hlavně za ty prachy očekával ložiska i v hobby a určitě by se zase o něco prodloužila plánovaná životnost i hobby motoru. Výrobu by to nepoložilo a pak by se bez uzardění dalo říci Honda to je něco na víc. Prostě použiju-li příměr z pil, je to jako použití AL nebo Mg skříní na hobby pilách, proti plastům. To vše za předpokladu správné a pravidelné výrobcem předepsané údržby. Bez oleje by se dlouho netočil ani mercedes.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 216.7 (?), 9.8.2009 21:17

tady je nekdo nejspis zaujaty na hondu nebo dokonce jeho prodejce... mam tecumseh vantage 35 uz 15 let olej menim 1x rocne a jede porad dobre... je to o udrzbe a ty emise rozhodne si myslim ze neni dobre ac nrma je jasna vynest rozsudek ze sekacky nejvic znecistuji osobne v sekacce spotrebuju rocne cca 20L benzinu a v aute hmmm asi 800L a v USA ten pomer bude jeste drsnejsi co je jasne ze dnes je vse "konstrukcne naprogramovano" na urcitou zivotnost a s opravama se nepocita vse je spotrebni bohuzel..2taktni motor jikov byl celkove konstruovny jako profi stroj a cen velmi prijemna... pokud to vezmu globalne bylo by zajimave spocitat nakolik je ktery z motoru ekologicky /suroviny, odpady emise vznikle pri vyrobe motoru atd/ dnes je doba jina bohuzel. Nechtel bych zpet na stromy to rozhodne ne ale napriklad behem provozu stareho jikovu jste nepotrebovali zadny spotrebni material filtr byl vecny vse slo prikoupit a "gdyby" se nekomu chtelo pokrocit s vyvojem a upgrrade tohoto 2T motoru na 4T tak by to byl bezkonkurencni motor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 11.107 (?), 9.8.2009 21:42

Mýlíte se nejsem zaujatý proti Hondě. Motory Honda mají velice kultivovaný chod a dobré výkonové parametry v poměru ke spotřebě paliva. Jen mi vadí poměr cena vs. konstrukční provedení motoru GCV. I když mě budete dál nazývat různými "jmény" něco na tom dude. Třeba Vari už pomalu ale jistě zakomponovává motory Honda GSV do prodejního sortimentu a prý za cenu GCV 190. Ano odbočil jsem od sekaček, ale moje úvaha pokračuje dál a myslím si, že zanedlouho to dorazí i do sekaček.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
tomast - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (572) - 244.4 (?), 10.8.2009 7:40

jenom malá poznámka k těm emisím:

emisní faktor je koncentrace škodliviny (např. CO, NOx) vztažená k nějaké technologicky významné veličině, např. tuně spáleného paliva, u dopravních prostředků se to často vztahuje na jednotku ujeté vzdálenosti.

 Emisní faktory u zastaralých sekaček jsou opravdu daleko horší nežli u moderních osobních aut, to se ale bavíme jenom o faktorech! V absolutním měřítku je vše jinak, aut je daleko víc a proteče jimi neskonale více benzínu.
Jinak v této zemi dneska stojí za významnou částí tuhých znečišťujících látek i perzistentní organiky (cca 40% podíl celkového znečištění) v ovzduší lokální topeniště, tedy baráky, ve kterých se do kotlů nacpe úplně cokoli. Porovnávat emise ze sekaček je proto z tohoto pohledu tak trochu mimo mísu...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.7 (?), 10.8.2009 8:03
Nejak jsem si nevsiml ze bych nekoho nazval různými "jmény" a pokud to tak vyznelo tak se tedy omlouvam. Dal bych dodal pokud bych si kupoval novy stroj podobneho typu je jasne ze si vyberu s modernim motorem. Chtel jsem naznacit jaka je dnesni "podivna " ekologie a jak vyrobci matou chudaka zakaznika...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 220.253 (?), 10.8.2009 8:23

Kotle jsou mimo mísu www.itest.cz/zahradni_technika/japonci.htm

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.7 (?), 10.8.2009 8:37
jsem si dovolil okopírovat tu větu...:Za jednu hodinu práce sekačky vznikne více škodlivin, než vyprodukuje moderní automobil s motorem OHC při ujetí sta kilometrů! hm... ale za jakých okolností to nikdo nepíše... za hodinu autem ujedu po dálnici při relativně konstantních otáčkách 130km a už to zní jinak že...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.7 (?), 10.8.2009 8:45
Takže by to měli počítat jako hodinovou produkci emisí a né srovnávat jabka a hrušky. Nevím jestli se ještě udává spotřeba v g/kwh a pak z toho plynoucí množství emisí g co/kwh pak by třeba vyšlo že sekačkový motor starší konstrukce má o 30% větší emise ale za hodinu provozu motoru sekačky o výkonu 4kw se vytvoří značně méně emisí jak u motoru automobilu s výkonem 60kw
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 26.58 (?), 10.8.2009 10:35

Ono je to trochu jednodušší. Pro představu: motor sekačky, který nesplňuje žádnou normu EURO, vyprodukuje přibližně 3x víc emisí CO, než automobilový motor s EURO 4. Motor Honda má EURO 2 a ten už vychází lépe, než automobilový motor. Norma EURO x se nevztahuje na výkon motoru, ale na množství emisí na km. Při přibližně 40km/hod měření a přepočtu na jednotku času, získáte srovnatelné jednotky. Mimochodem, automobily se už dávno neměří na silnici, ale motor jen na brzdě a výsledky se přepočítávají na km jízdy. Od října začne platit pro automobily EURO 5 a tak sekačky na tom budou o mnoho hůře.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 218.7 (?), 10.8.2009 22:01

J a si myslím ze vedci boli prekvapený ze miesto odhadovaných 0,00000000000001 percenta emisií ktoré papierovo majú kosačky tvoriť tvoria 0,000000000002 co je dvestonásobok odhadu, to znamená ze tie zastaralé SV motory nám vytvoria takú ozónovú dieru ze sa asi prestaneme smiať.

 Ináč nevidel by som to až tak katastrofálne s tými Briggsami.Jednoznačne majú pri rovnakom výkone nižší krútiaci moment a to znamenáže pocitovo sú slabšie. Ale ak je záber kosačky prispôsobený výkonu tak potom pri Kúpnej cene Hondy je návratnosť na nenšej spotrebe beh na veľmi dlhú trať.

 Honda je dobre urobený stroj, moderný a výkonný.No táto jej výhoda je zároveň aj nevýhode a to preto že je háklivejšia na ľudskú blbosť.Briggs je možno zastaralejší až prežitý /ale sú aj výnimky napr.Intec a DOV mašiny/ ale oproti Honde je podstatne blbuvzdornejší.Ak spravíte H to čo B bežne znáša tak je prakticky okamžite po smrti.

 Podľa mňa sa CG motor nechytá na Intec ani výkonom ani kvalitou a ani cenou spotrebného materiálu.Ak by som si ja vyberal motor tak potom 6,5hp Intec PRO a do kosačky 675 Briggsa alebo DOV motor.Nie preto že jeHonda špatná ale nevidím dôvod prečo by som mal platiť viac za niečo čo nie je lepšie a dovolím si povedať dokonca to že GC-ečko je dokonca oproti Intecu Pro iba hračka pre malé deti a zaujímavé je to že stojí viacej love.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika