Vada civky se někdy pozná snadno, jindy ne. Pokud dojde k přerušení vinutí nebo naopak příliš velkým proudem po delší dobu ke zkratu primárního okruhu, je to jasné, dá se to změřit a zkusit.
Ale pokud dojde k proražení izolace vysokým napětím, nechová se to předvídatelně. Při zobrazení výboje na osciloskopu zjistíme třeba, že jiskra vzniká při běžném napětí (volnoběžné otáčky u magneta apod.), ale při vysokém napětí opět probíjí. Ve Vašem případě se připojuji k názoru, že absolutní nefunkčnost znamená, že chyba je asi někde jinde -to znamená tedy krok po kroku zkoušet vylučovací metodou.
Já jsem (na jiném motoru, takže můj názor berte s velkou rezervou) při původním napětí 6 V vyloučil nejistotu ohledně cívky a kondenzátoru tím,, že jsem použil a dodnes to tak praktikuji, cívku na 12 V a kondenzátor rovněž (u něj jde o navíc o předimenzování proti napěťovým špičkám tak, že musí být alespoň na 630 V střídavého napětí (protože to na kondenzátorech nebývá často uvedeno, tak to orientačně odpovídá alespoň 1000 V stejnosměrného napětí).Ale to nejde zobecnit jako rada.