Zanášení svíčky MF 7O



host - 140.4 (?) 
5.7.2013 8:14, zobrazeno: 6743x

Prosím o radu, při sečení a vypnutí motoru nejde nastartovat, svíčka je zaolejovaná, musí se čistit. Je problém ve směsi benzínu a oleje, nebo v neboť při přidání plynu motor dost kouří. Děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 209.24 (?), 5.7.2013 8:35
Když jsme jezdili na m2t nebo mogul ts, tak nám to taky kouřilo, začali jsme použivat motul antismog a bylo po problému.Ohledně svíčky, máte asi špatný typ.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 93.52 (?), 21.2.2018 16:04

Taky jsem měl ten problém. Několikrát za sekání jsem musel svíčku vyndat a očistit.

Pod víčkem karburátoru bylo těsnění - o kroužek, které bylo prasklé. Benín přetékal přes plovákovou komoru tou dírou díky vibracím. Po výměně už je to rok a nemusel jsem svíčku čistit.Taky je důležité, zda je dobře dotažený sací filtr ke vstupu do karburátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 59.39 (?), 5.7.2013 8:37

Není to spíš bohatý??  Filtr v první řadě, pokud se v tom nikdo nehrabal. Pak taky plovák, neteče ti benzín, když ho nevypneš??

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 217.20 (?), 5.7.2013 15:47
Filtr to má olejový, ale ještě si vzpominám, že jsme měli problém s gumovým přechodem z filtru ke karbeci, býval zmáčknutý, ale to snižovalo spíše výkon.Na m2t nám to dělalo, že po prvním chcípnutí stačilo vyměnit svíčku a ten den bylo po problému.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika