Zahradní traktor - porucha motoru



host - 110.103 (?) 
29.6.2019 18:15, zobrazeno: 5002x
Dobrý den, chtěl bych poprosit o rady. Koupil jsem přes inzerát starší zahradní traktor, motor B&S 13,5 hp OHV. Vše jsem naleštil, namazal a vyrazil sekat. Asi hodinu bylo vše super, měl jsem radost, jak traktůrek dobře seká (je to vlastně moje první zkušenost s tímto typem techniky). Později: při jízdě motor najednou začal ztrácet otáčky (výkon), ozvalo se slabé "puf", z výfuku se vyvalil bílý dým a motor zhasnul. Bylo slyšet, jak se to v motoru vaří. Nechal jsem to raději hodinu vychladnout, pak to zkusil nastartovat, ale už nic. Motor jen cvakne (dostane impuls), ale nerozběhne se. Takže jsem stroj odstlačil zpět do garáže. Když jsem k tomu po půlhodině přišel, tak na zemi louže benzínu, který z motoru kapal. Nejsem mechanik, ale je mi jasné, že to není dobré. Dá se to opravit? Na kolik to vyjde... Předem děkuji za dobré rady.
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 223.69 (?), 29.6.2019 19:19

To je nepříjemné a nedobré, naštěstí opravit jde všechno. Bohužel z popisu nejde říct nic konkrétního a nejlepí by bylo navšívit servis, nebo si pozvat někoho, kdo si bude umět poradit, zjistí příčinu a řekne vám víc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 146.58 (?), 29.6.2019 20:53

Tipnul, bych ulity karburátor, prasklý plovak. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 223.69 (?), 30.6.2019 8:38

Závada v karburátoru bude asi jen část problému, když se motor nechce hnout (jestli chápu popis dobře). Motor může být zadřený, může být plný benzínu,...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 147.70 (?), 2.7.2019 13:05