Wolf Garten expert baterie



host - 73.220 (?) 
10.1.2017 22:52, zobrazeno: 3634x

Zdravim vsechny znalce baterii. Jak se zda, tak mam trosku problem s baterii v trakturku wolf garten. Chtel jsem ji dobit a zjistil jsem, ze je nekde vytecen elektrolyt. Co s tim? Jak se to mohlo stat? Baterii spis trakturek jsem neotacel, tak proc je elektrolyt vyteceny?

Mohli v mountfieldu pri ozivovani zalit baterii moc a pri praci doslo k preteceni? Tata baterie jak se zda neni bezudrzbova, znamena to, ze mam zkontrolovat hladinu baterie a pripadne ji destilovanou vodou doplnit?

diky za reakce


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 210.11 (?), 11.1.2017 0:14

Zdravím, podle obrázku je tato baterie údržbová, má na článcích šroubovací zátky. Jak jste zjistil, že elektrolyt je vytečený, když jste nekontroloval hladinu? Baterie má na jedné kratší straně otvor pro odvod plynu pro všechny články společný a proto se nesmí moc naklonit. Pokud máte baterii průhlednou, tak na jedné delší straně má vyznačenou maximální a minimální hladinu.Takže elektrolytu nesmí být méně, ale ani více. Dolévá se destilovanou vodou a musí se dobít. Za normálního stavu hladina klesá málo, dolévám tak jednou ročně. Pokud došlo prokazatelě k úniku elektrolytu, tak se musí doplnit elektrolyt stejné hustoty, kterou má v baterii - hustota se mění podle stavu nabití. V tomto případě bych doporučil vzít baterii do servisu baterií.  Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 73.220 (?), 11.1.2017 10:39

Dekuji za odpoved. Jak jsem prisel na to, ze je elektrolyt vyteceny? Dve spodni zatky jsou potecene (viz foto), tak jsem si z toho odvodil, ze je elektrolyt vyteceny. Nebo to s tim nema nic spolecneho?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 210.43 (?), 11.1.2017 22:01

Zdravím, ten bílý květ u dvou zátek a tmavý flek u třetí je jen drobný únik netěsností zátek. Zkuste je dotáhnout, ale ne šroubovákem, jak se to u jedné někdo pokopušel a poškodil drážku. Drážka zátky nemá stejnou hloubku v celé šíři, protože je její dno do oblouku. Na dotažení se dá použít starý desetník, nebo stejně velká podložka. Povrch baterie otřete lehce namočenou houbou nebo hadříkem v roztoku sody, případně jiného změkčovadla, aby se neutralizovala kyselina. Potom ještě čistou vodou a utřít do sucha. Pokud by se to po čase objevilo znovu, znamená to, že zátky netěsní, protože se pod jejich těsnění dostala nečistota.  Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 65.110 (?), 12.1.2017 9:47

dekuji tohle jsem potreboval presne vedet. Tudiz je vse v poradku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 136.63 (?), 11.1.2017 8:23

Zdravím, nechte si provést test baterie (pokud to neumíte sám). Tzn. změřit hustotu elektrolytu před a po nabití baterie. Změřit napětí při plném nabití, kontrolovat chování baterie při nabíjení. Nezapomenout změřit palubní napětí při různých otáčkách motoru (funkci regulátoru napětí). Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika