Výměna osy u sekačky Mountfield MTF 4820 PD



Stránky: 1,  2   
host - 13.186 (?) 
8.9.2012 16:13, zobrazeno: 27072x

Zdravím fórum a prosím o radu někoho kdo má zkušenosti s výměnou zadní osy u sekačky Mountfield MTF 4820 s pojezdem. Letos potřetí ji máme v servisu a protože vždy trvá 2-3 týdny než ji opraví, rozhodl jsem se pro výměna vlastními silami.  Teď si trochu nadávám, byl to asi špatný nápad protože mám minimální praktické zkušenosti a hned jsem se zasekl jak to vůbec provést. Odmontoval jsem kryt kolečka, kolečka, odšrouboval držáky výšky atd ale nyní nevím jak dostat kus plastu s ložiskem. Poradíte jakým stylem ložisko z hřídele i s tím plastem sundám, jak je tam nasazené? Nerad bych to zkazil. Přikládám pár fotek a děkuji za radu.

Jinak přidám zkušenosti se sekačkou Mountfileld MTF 4820 PD. Pozemek 900m2, rovina. (neříkám že anglický trávník, ale rovnaná zahrada sekaná max 1x týdně duben až září). Třetí sezóna 2x opravovaný systém na startování, vyměněná fajfka na svíčku, sekačku chcípala při zahřátí (prý typová chyba modelu), prasklé madlo, prasklá osa (viz tento dotaz), opravovaný pojezd, upadlý držák nože (prý jsem si způsobil sám-no nemůžu vyvrátzit i když jsem přesvědčen o opaku). Rozpadlý koš na trávu, zatím po sešroubování a dotažení jakžtakž drží.. Pominu takové "maličkosti" jako byla velmi brzy loupající se barva nejen v místech u nože. Doteď v pořádku, výměny Mountfield vždy provedl i když s 2-3 týdenním čekáním na servis a s nepříliš pozitivním jednáním při vyřizování reklamace. Odtud už ale začíná neochota uznávat reklamace. Teda záruka 7 let? Ano, ale jak už někdo psal, co je to platné když vám nic neuznají, tedy rádoby záruka 7 let. Proškolení obchodníků i servisáků je na dobré obchodní úrovni-mínus pro zákazníka. Oni vám sice něco opraví v záruce, ale povyměňují vám jiné díly nebo naúčtují práce které se zárukou prý nesouvisí a vědí jak se z toho vykroutit. Prostě umí vytáhnout z lidí peníze. Ono jenom za čekání ne sepsání mojí reklamace, přišli další 3 lidé s reklamacemi. A to je vždycky když tam přijdu - tam je snad víc reklamací než prodaných strojů. Bohužel je to tak, stroje s marketovou kvalitou za celkem drahý peníz.

Dříve jsem pracoval se sekačkou Mountfield, stáří snad více než 10 let v podstatě totožná, a jediné co se na to kupovalo byl nůž. Tedy pochybuji že bych já se sekačkou neuměl pracovat, když jsem s podobným typem pracoval již dříve a nebyl důvod něco měnit.  Donedávna jsem mountfield vnímal jako specializovanou prodejnu s určitou kvalitou, ale to už dávno neplatí.
Tato značka je dle mého názoru vhodné jen pro lidi, kterým nevadí každý rok se dohadovat o opravě sekačky a neustále vozit stroj do servisu nebo se v něm hrabat. Já jsem si koupil sekačku pro to, abych si užíval pohodlné sekání a každému kdo to má jako já současný Mountfield rozhodně nedoporučím.

jak to rozebrat
jak to rozebrat
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 13.186 (?), 8.9.2012 16:14

Další foto

Foto2
Foto2
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 13.186 (?), 8.9.2012 16:29

Toto potřebuji vyměnit

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 13.186 (?), 8.9.2012 16:40

ještě foto, uto osu potřebuji vyměnit

ještě foto
ještě foto
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 2.73 (?), 9.9.2012 10:42

Celkově kvalita zboží klesá všude. Je to kapitalistická honba za minimálními náklady a maximalizací zisku. Podobné problémy mám s výrobkem české firmy. Špatný servis - prodejce přestal s výrobním závodem spolupracovat, jiný prodejce to odmítá servisovat, další si přiráží % za to, že to neprodal a chci po něm opravu, dodávky dílů 2 - 3 týdny, dojde neúplná objednávka, reklamace, mnoho telefonátů, placení poštovného. Po cca 4 týdnech stroj nefunkční - a to není Mountfield. Nakonec seču právě stroji z Mountfieldu. U nás s Mountfieldem problémy nejsou. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 161.12 (?), 9.9.2012 12:09

No vidíte a já v M nenakupuju dle rad mých známých a nynější "honbu" nijak nezaznamenávám. Všechno drží, křoviňák, rotačka, motorovka,... měním nejdříve po 10i letech.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 233.107 (?), 21.7.2014 20:16

Potvrzuji. Stejný případ. Třetí sezóna a za tu jsem už byl 3x v servisu. Samozřejmně nic neuznají. Drahý jsou jak čert a záruce na 7 let už nenaletím. Mountfild už nikdy, ani olej si tam už nekoupím. Předtím jsem měl sekačku asi také deset let a měnil se pouze olej a nůž. Tady byla hned chyba z výroby, tu teda ještě uznali, ale jinak za všechno může zákazník. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 9.6 (?), 22.7.2014 21:00

Podívejte se k některému z prodejců stigy, tento model je koncepčně tototný s modelem combi 48 sq, třeba vám to tam opraví mnohem rychleji a za menší peníze.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 63.35 (?), 20.6.2018 9:07

Jak jste to nakonec sundal?

Děkuji

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 140.29 (?), 7.7.2018 23:10

mám podobnú kosačku - mal by tam byť poistný krúžok, kt. stačí dať dole a potom jednoducho vytlačiť ložisko von. kryt pôjde dole ľahko.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika