Výměna motoru



andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 220.253 (?)
23.6.2009 15:11
Mastnou spojku (oba díly) můžete vyčistit brzdovým čističem ve spreji (break cleaner), ale tak, aby vzniklá emulze vytekla ihned ven a zbytek setřít. Jakmile se líh ze spreje vypaří, zůstane tam zase jen mastnota.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 126.202 (?), 23.6.2009 13:50
Nesledoval jsem tuto diskuzi. Prokluz spojky při přetížení vždy musí být. Když je velký při odpovídající zátěži, tak ověřit max.otáčky motoru, třecí plochy bez mastnot, vždy plný plyn před stoupáním, zohlednit jinou zátěž, terén, pneumatiky - tlak a pod.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 81.110 (?), 23.6.2009 14:53
jo jo ja to tak trochu porovnavam s tim co jsem videl treba u dedy, ten ji ma 30 let a rekl bych, ze vic tahne, me to proste nejede i kdyz je prazdny vozik, krome 1. rychlosti. mozna je mastna ta spojka, cim bych to mel osetrit? nebo se zeptam jinak je mozne aby se vari na 1. prevodovy stupen zahrabala, samozrejme v hline na asfaltu asi tezko :-)? Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 126.185 (?), 23.6.2009 15:08
Nezapomeňte na max. otáčky motoru, při nižších spojka prokluzuje dříve, na odmaštění stačí čistý benzín. Na 1 to může hrabat i na asfaltu, stačí velký náklad a velký kopec a nerozumná obsluha.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 220.253 (?), 23.6.2009 15:11
Mastnou spojku (oba díly) můžete vyčistit brzdovým čističem ve spreji (break cleaner), ale tak, aby vzniklá emulze vytekla ihned ven a zbytek setřít. Jakmile se líh ze spreje vypaří, zůstane tam zase jen mastnota.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 81.110 (?), 24.6.2009 7:22
díky za rady, otáčky motoru si hlídám, jak už jsem psal, u dědy jsem se terrou něco najezdil už odmalička a proto jsem si pořídil Vari, ale teď s tím výkonem jsem byl docela zklamaný. o víkendu to vyzkouším odmastit tu spojku a potom se uvidí, dám když tak vědět jak jsem dopadl. Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 121.155 (?), 24.6.2009 7:40

No ja teda nevím, ale píšete že je motor i převodovka fungl nová. To znamená že je to DSK 317/S, která je konstruována pro motor Honda s nižšími otáčkami a výšším krouťákem. A logisky když na ní dáte motor 2T VARI tak to nebude mít patřičný výkon. Nebo se mílím a převodovka DSK 317 pro dvoutakt se pořád vyrábí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 4.243 (?), 24.6.2009 8:03

Převodovka s převody pro dvoutakty se stále vyrábí a není to nic jiného než je na Vari profi s 14" koly a motorem Honda.  Pokud při nákupu tazatel řekl, že bude používat dvoutakt věřím tomu, že dostal tu správnou. Já popisu závady prostě dosud moc nerozumím. Asi hůř chápu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 81.110 (?), 24.6.2009 11:08
zdravím, přesně jak píšete kupoval jsem to s tím že je to na dvoutakt, tak doufám že to je skutečně na 2-takt. vše jsem kupoval u jednoho dodavatele i když s odstupem času. já si myslím a doufám, že nakonec to bude jen problém ve spojce která bude mastná. Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 70.100 (?), 24.6.2009 11:35

Proboha snad víte co máte za motor a co tam lejete za palivo?!?!?!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 24.6.2009 11:55

Mastnou spojku samozřejmě můžete mít otázka je, co ji zamastilo. Na sekačce Dakr fungoval motor bez problémů? Není mi ale jasné, kde by se spojka motoru v použití na dakru zamastila. Jedna věc mě napadá, to ale je na reklamaci motoru a asi by byl i problém s jeho chodem.To předpokládám, že ji dal už mastnou na DSK. Další blbý dotaz. Je v převodovce DSK olej? Jde skutečně o převodovku Vari nebo je to jí podobná od dakru?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika