Vari - vrací se páčka plynu + jak funguje regulátor otáček



host - 25.171 (?) 
8.5.2020 19:18, zobrazeno: 723x

Zdravím,

na Vari, mám motor Jikov 1427 (asi nějakej předchůdce těch 1447 atd), sem čistil karburátor, už netekl vůbec benzín do komory plováku.

Nyní, se mi páčka plynu, když ji dám cca od poloviny směrem až do max, vrací cca na tu polovinu. Nevím proč to je. Pružina na karbecu samozřejmě pruží (to taky tu páčku vrací), ale pak ten motor samozřejmě nemůže držet ty otáčky. Nevím, jak je vymyšleno tomu zabránit? Mám ještě kovoou páčku.

Dále se chci zeptat - jak funguje ten regulátor otáček? Chápu, že se přidělává na karburátor, ale nechápu, k čemu je tam pružina i ten plíšek. Není mi jasný, jak může ten regulátor něco regulovat..

Jinak páčka regulátoru na karburátoru se mi hýbe od volnoběhu do cca té poloviny plynu - pak se již nehýbe (asi je na max?) a hýbe se jen druhá strana, kde tahá plynové lanko. Je to normální?

Poslední věc - měl bych ten karburátor nějak seřídit? Vari má za sebou už asi století, tak nevím, jestli by se ty šrouby neměly trochu seřídit, ale nevím jak.

Jsem s Vari začátečník, tak se nezlobte:)

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika