Vari převodovka DSK 317



host - 9.6 (?)
3.3.2015 20:14

O kroužek je podle mě obvyklé řešení - nebo tam chcete mít gufero a ložisko, což by prodražilo celou převodovku? Je to léty vyzkoušené, stejně je to řešeno na T20. Průsak oleje je teď na Globalové převodovce s odvzdušňovákem minimalizován.

Co se týká Adely, ta brzda bubnu tam opravdu je a rovnou dvoučelisťová. Úplně stejný systém používají novější stroje jako Agatha, Lucina Max... bezpečnostní norma nařizuje, že k zastavení disku musí dojít nejpozději do pěti vteřin od vypnutí jeho pohonu.

K Samsonu - může se stát, že pro připojení je třeba pootočit bubem, aby se správně nasměrovaly drážky na výstupu s drážkováním na kardanu sekačky. Uvědomte si, že v podobné ceně dostanete u konkurence maximálně řemeny a kolikrát ještě bůhvíjak kompromisně řešené celé převodové ústrojí.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 5.83 (?), 3.3.2015 11:18
Pane hrabě, špatně jste to pochopil, jak mnoho jiných věcí v tomto fóru. Jde o to že se k vůli průsaku oleje musí rozebrat celá mašina, přestože je prdlý jen ten O kroužek. Taková věc se rozebírá jen když v tom rachotí!!! a přestane to fungovat!!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 3.3.2015 12:14

nevím, jak dlouho vydrží kroužek, ale jisté je, že pokud v tom po 20 letech provozu rachotí a někdo to kvůli tomu rozebere, vyměmí plno spotřebního materiálu (mimo jiné i ten O kroužek) přestože je "ještě dobrý" a dosud fungoval. Pak se Vám nemůže stát že 5 let po prvním půlení musíte skříň půlit kvůli papírovému těsnění nebo O kroužku. Koukněte se na úvod vlákna - je to tipické, že vymění jen vadnou součástku a neptá se, co ze spotřebky je potřeba vyměnit preventivně. I u BMV se mění rozvody apod po ujetí určeného počtu km a další matroš při delším intervalu, ...

Ale pokud chcete nadávat na šmejdy, kupte si čínu, kterou budete muset půlit hned po záruce. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.166 (?), 3.3.2015 14:43
Pane hrabě, nedáváte pozor. Koukněte se na úvod vlákna a čtěte třetí příspěvek od 129.127. Proč bych nemohl nadávat na šmejdy z Česka, mnohé jsou skutečně horší než z „Číny“, ale cenou se srovnávají s vámi zmíněným BMW. Jak můžete oponovat, když neumíte správně napsat ani značku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 227.34 (?), 3.3.2015 11:48
Víte to určitě? A i kdyby, tak by to mělo odpovídat nějakému strojařskému standardu. Nevím jestli je Adéla nejprodávanější. V návodu se sice píše o bepečnostní brzdě bubnu, ale také, že mám vyčkat až se buben zastaví, tak je tam ta brzda, nebo neni. Protože nemám tolik peněz abych si mohl kupovat jednoúčelové věci, tak jsem si pořídil třistašesnáctku se zpátečkou a Samsona. Při rozpojení za účelem výměny oleje se z mašiny sypou železné piliny. Žací disk bezpečnostní brzdu nemá žádnou a při spojování do záběru se musí diskem ručně pootáčet. Chcete tomu říkat bezpečnost, já nikdy.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 178.235 (?), 3.3.2015 17:45

Moje zkušenost s převodovkou : dva "siláci",kterým jsem ji půjčil, mně převodovku "vyzuli ",šnek vyčněl.Kamarád nabídl opravu, místo radiálního ložiska  (po šnekem) vložil ložisko axiální.Nevěřil jsem, ale uvěřil jsem : dodnes, po dvaceti letech, ani kapka oleje a stroj zabírá bez závad."Siláky" ale ke stroji už nepouštím.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 41.5 (?), 3.3.2015 20:02

Zdravím, špatně jste pochopil, co Vám tam vlastně kamarád osadil za ložisko a tak to uvedeme na pravou míru. Opravdu se dříve osazovala převodovka obyčejnými radiálními kuličkovými ložisky ale pozdější varanty převodovek se osazují soudečkovými ložisky s kosoúhlým stykem. Ještě se zmíním o "O" kroužku na hřídelce řazení. Někdy i nově osazený těsnící kroužek začne zakrátko propouštět olej, je to zapřičiněno opotřebovanou hřídelkou nebo dírou a nebo obojím. Zkušený opravář musí posoudit co je příčinou prosaku oleje a podle toho zvolit postup opravy. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 9.6 (?), 3.3.2015 20:14

O kroužek je podle mě obvyklé řešení - nebo tam chcete mít gufero a ložisko, což by prodražilo celou převodovku? Je to léty vyzkoušené, stejně je to řešeno na T20. Průsak oleje je teď na Globalové převodovce s odvzdušňovákem minimalizován.

Co se týká Adely, ta brzda bubnu tam opravdu je a rovnou dvoučelisťová. Úplně stejný systém používají novější stroje jako Agatha, Lucina Max... bezpečnostní norma nařizuje, že k zastavení disku musí dojít nejpozději do pěti vteřin od vypnutí jeho pohonu.

K Samsonu - může se stát, že pro připojení je třeba pootočit bubem, aby se správně nasměrovaly drážky na výstupu s drážkováním na kardanu sekačky. Uvědomte si, že v podobné ceně dostanete u konkurence maximálně řemeny a kolikrát ještě bůhvíjak kompromisně řešené celé převodové ústrojí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 4.3.2015 7:50

nebo tam chcete mít gufero a ložisko, což by prodražilo...  a broušenou hřídel a speciální nálitek na skříni...  A vo tom to je. Ne že by to nešlo, ale stálo by to o 6 tisíc víc. A to by pán taky asi neunes.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 90.30 (?), 4.3.2015 20:55
Vy jste se pane PP asi zbláznil. Šet tisíc - za co? Tu převodovku mám taky a taky v popisovaném místě tekoucí a neni to jen moje převodovka. Viděl jsem jich celou řadu a netekly jen ty co posledních 10 let svého života nevyjely z garáže. O kroužek bych já umístil tak, aby se dal vyměnit jen s pomocí šroubováku a rysjehly. Kulisu bych vypustil a „konstruktéry“ bych poslal do muzea, aby se podívali a prachsprostě okopírovali systém řazení rychlostí ze starých motocyklů, případně aut. Je perfektní!!! Čím novější výmysl, tím větší kravina. A vo tom to je.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 223.242 (?), 4.3.2015 21:21

Přestěhujte se do Polabí. U šesti strojů co znám od Jaroměře po Pardubice neteče takto ani jeden. Asi by se to dalo řešit jinak, ale v době, kdy se to dalo změnit jste jim nepřišel poradit "vy chytrej".

Největší vývoz je prý do severoafrických zemí, kde si chválí prově robustnost a jednoduchost konstrukce. Možná tam ani neřeší sáknutí oleje a prostě jen dolívají čerstvým. To jen u nás rozlišujeme, kdy je minerální olej emisí a kdy ekologickým postřikem (rockefekt). Nechtějte, aby severoafrický kovář jen se šroubovákem a kladivem repasoval synchronní převodovku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika