Vari - jak vytvořit rychle dvojmontáž TN



host - 11.107 (?)
2.5.2015 20:50

Tak já už nevím, připadám si jak v mateřské školce. Já se ptal, Jak stará je ta převodovka T20 a ne její kola potažmo TN. A ve Vari nebudou nikomu nic dělat, vše standart je u prodejců a zabívat se tím, kdo si co vymyslí? To asi neé.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 0.146 (?), 2.5.2015 15:03

to musíte mít ukrutnou sílu chtít si pořizovat dvojmontaž ono je to robo víz zatočit na silnici když to mam sepnute

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 2.5.2015 20:21
No tak na silnici jde těžko zatočit se sepnutou uzávěrou tj přece o mezikusu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 2.5.2015 20:50

Tak já už nevím, připadám si jak v mateřské školce. Já se ptal, Jak stará je ta převodovka T20 a ne její kola potažmo TN. A ve Vari nebudou nikomu nic dělat, vše standart je u prodejců a zabívat se tím, kdo si co vymyslí? To asi neé.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 2.5.2015 21:34

Kvůli zatáčení určitě bude lepší dát vnitřní rozchod úzký a umět správně užívat volnoběžky. Navíc dám asi méně sjetý kola jako vnitřní a více vojetý gumy jako vnější. takže na pevným podkladu to pojede jen na vnitřním páru. Variabilita je i v míře nahuštení 1,2 bar +0,1.

Rychle vytvořit je také rychle rozebrat/přestavět = používat jen tehdy, když to má smysl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 4.5.2015 8:21

Takže jak je to tedy s těmi volnoběžkami? Kdy budete dávat všechny do zavřené polohy a kdy je dáte do polohy pro pojezd vpřed? Dá se kombinovat zavřená poloha na vnitřím páru a pojezdová na vnějším? Stando máte to vygooglené nebo už jste to viděl někde v praxi?

Jde to i u systému Global, kde není osový svorník?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 4.5.2015 8:33

Tady máte popis. A tady matice.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 4.5.2015 9:02

Ten popis jsem taky četl, ale jak tady ve vlákně zaznělo, je lepší nenastavovat svorník, ale použít postup se zkrácením nejbližšího delšího, aby svar byl jediný a to ten v "kovaném konci".

Jinak zkušenost s volným čepem mám takovou, že když není dostatečně utažen, dochází k většímu vymačkávání šestihranů a zejména se náprava prohne a tím je svorník namáhán ohybem a po několika hodinách provozu se u levého konce výstupu ze šnekového kola zlomí. 

Taky k té orientaci - u T20 se oře na zpátečku, takže se kola obouvají na tu dobu obráceně - kdo to potřebuje ví nebo si to promyslí sám.

Střižení závlačky u rotavátoru neznám, protože u rotavátoru ji nedávám. Při každém dolévání benzínu vezmu klíč a zkontroluji dotažení, ale je častější, že na jednu nádrž jedu jednu šířkovou sestavu a na další už jinou sestavu rotavátoru. Často na jebdnu nádrž projedu kopinatými noži nahrubo a pak předpřipravený pozemek jedu najemno rotavátorem úhlovým.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 4.5.2015 10:48
V mém návodu DSK 317 není zmíněno otočení osového čepu, jenom dotažení a zajištění. Dotažení je velmi důležité, jinak se poloosy vymačkávají na styčných plochách. Závlačka se nikdy nestřihla na kolech. V rotavátoru došlo k povolení matice, zřejmě z důvodu malého dotažení, od té doby dotahuji víc. Pro ovládání malotraktoru je vždy nejlepší poloha záběr pro jízdu vpřed. Uzávěrka ovládání stěžuje, není na velké zatáčení. Uzávěrku zapínám pro časté popojíždění dopředu a dozadu, jen přeřadím a do orby.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 4.5.2015 19:40

Ano, v návodu se o otočení nic nepíše, ale píše se že se vkládá z prava do leva.  Opačně vložený čep se povoluje a na vlastní oko vím, že střihá zajištění korunkové matky. Po čase, ale střihá. Nahrazuje se to přetahováním a tím pádem zbytečné tlaky na převodovku, tedy víka, plechy a pod nima gufera atd atd. Dokonce je veliká chyba dát na převodovku T20 systému TERRA poloosy Vari. Tedy spíše opačně je to choulostivější.

Jinak teda uběhl prodloužený víkend a myslím si, že kdyby se míň psalo a víc dělalo, mohlo to být třeba i hotové. Kdo ví co dělá, nemá problém nadstavit svařením osový čep třeba uprostřed. Já dvojmontáže nijak nerožívám, ale třeba do lesa to může být celkem užitečné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 2.5.2015 20:49

Jen technická, metrický závit je to vždy. Liší se jen tím stoupáním.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika