|
Traktor (mini) pro drobného zemědělce - poradíte?
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
standys - (6) - 28.1 (?), 8.1.2009 18:34
Mám číňana JINMA JM-204 téměř 1 rok a jsem absolutně spokojený.
Rok jsem hledal na internetu a pak si ho pořídil. Je to nezmar a jsem rád, že jsem tady narazil na někoho, kdo je s těmito traktory spokojený :-)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 3.83 (?), 14.1.2009 21:13
Zdravím Vás vespolek.Aniž bych Vám zde chtěl narušovat zážitky s Vašimi plechovými miláčky, přidám svou zkušenost.
Jakožto zemědělec-amatér pouze pro svou potřebu obhospodařující cca 0,5ha orné půdy a cca 5ha luk a ostatních ploch jsem hledal traktor do občas i velice stísněných prostor a přitom schopný zdolat i těžký zimní lesní terén velice dlouho. Po stovkách hodin tápání a obhlídkách ojetých menších Zetorů, Vámi užívaných "číňanů",starších TK apod.jsem nakonec lehce zariskoval a vybral zde již výše zmiňovaný japonský traktor dovezený lehce ojetý. Můj je zn.Yanmar.Dovozců je několik (převážně vozí Kuboty)a upřímně řečeno při jednání s nimi jsem litoval že nemám peníze na nový.Jsou to převážně fakt dobrodruzi ale nakonec jsem vybral člověka, který je schopen zajistit snad solidní servis, což je vždy základ dobré koupě.
Mám zkušenost s japonskými auty starými i 20 let a pokud se v nich nehrabe každý kdo má do zadku díru, tak dodnes naprosto spolehlivě fungují.Tak jsem to riskl i s traktorem.
Po 2 letech provozu bez jediné závady je možno říct že tyto stroje mají neuvěřitelně malou spotřebu nafty, taktéž neuvěřitelnou obratnost(úžasný rejd předních kol a dělené zadní brzdy),spolehlivý pohon 4 kol, velmi spolehlivou hydrauliku...
Je ale nutné vybrat si málo používaný stroj(cca 500mth) a na ty se někdy déle čeká.Samozřejmě také nezískáte SPZ.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 33.201 (?), 20.2.2009 19:13
Zdravim vas.Vprvom rade chcem pochvalit vyborne vedenu stranku! Ateraz moje poznatky s malotraktormy.Necely rok vlastnim Japonsky malotraktor HINOMOTO N 189,a možem naozaj len chvalit čo to male čudo dokáže! Zvladne naozaj všetko to čo zetor, samozrejme s použitim primerane velkého naradia.A som s nim maximalne spokojny! Mam ho necely rok, a musim zaklopat, frči bez akejkolvek zavady! Stala sa mi ale neprijemnost ked počas presunu po obci ma zastavili dopravaci a robili problemy! Hoc ten traktor je určite v lepšom stave stave ako večšina traktorov pohybujucich sa po obci, ale majuciš š.p.z.Tak som sa rozhodol že hoc s tažkym srdcom! Ale budem ho musiet predat a poobzerat sa po niečom "Homologizovanom "!Velmi sa mi pači FS-254.Uvidime čo zajtra v reale! Maju ju ´v Topolčanoch za približne 270 000SK.(Vprepočte s eura).Vdaka všetkym za prispevky! Držte sa!!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 33.201 (?), 21.2.2009 18:36
Tak som sa bol pozriet v Topolčanoch v predajni na malotraktor FS-254.Traktorik vyzera skvele.Nemam voči vzhladu a celkovemu riešenie žiadne vyhrady.Páči sa mi.Snad len mam obavy či nema trochu vyššie položene tažisko ale to by sa dalo vyriešit rozširenim zadnych kolies.Cena bola stanovena na sumu 275 000 sk.Co bolo horšie tak predajca ma upozornil že sa jedna o dopredaj z minuleho roku, a že je predpoklad že v priebehu mesiaca, dvoch by sa mala cena vyškriabat až na cenu 310-330 Tisic!!!Co je už trochu mimo moju kategoriu... Predajcovia s Ciech a moravy maju lepšie ceny, ale nezda sa mi to moc vyhodne, hlavne z dovodu servisnych prehliadok, ktore neviem ako by som riešil, hlavne z dovodu večšej vzdialenosti.Neviem.Rad uvitam každu radu!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.56 (?), 20.2.2009 10:18
Dobrý den,
jednak ta cena je určitě za traktor bez kabiny a nevím ani o tom, že by maďarský dovozce kabinu nabízel.
Dnes jsem byl jedním zákazníkem upozorněn na Váš příspěvek v této diskuzi. Traktor, který je na obrázku je FS254 s kabinou, která byla vyvínuta v Polsku pro holandského zákazníka. Je to vyfoceno před firmou dotyčného výrobce kabin (byl jsem tam v prosinci). Výroba těchto kabin skončila u prototypů, sériová výroba se nakonec nerozběhla a nenabízí je ani dotyčný holanďan (FS254 prodává za 8000EUR +DPH), který zaplatil jejich vývoj. A proč? Peníze, co jiného. Z traktoru byl odstraněn ochranný rám a musí být tedy znovu homologován a to v každém státě, kde má být prodáván zvlášť. Vzhledem k nákladům na kabinu samotnou a její následné pevnostní zkoušky ve zkušebně, s přihlédnutím k množství prodaných kusů a nutnosti homologaci obnovovat je to zcela nereálné.
S pozdravem
Bronislav Indra
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
Nejlepší rostliny pro rajčata a tipy, jak zajistit, aby se jim dařilo
Pokud uvažujete o pěstování rajčat na zahradě, měli byste zvážit pěstování doprovodných rostlin. Dop...
Závěsná velikonoční vajíčka: kreativní DIY projekt pro jarní výzdobu
Pokud hledáte velikonoční výzdobu, která je elegantní a zároveň snadno zvládnutelná jako DIY projekt...
Pěstování jahod: nejlepší tipy pro obrovskou úrodu
Vyzývám vás, abyste našli jahodu, která by chutnala stejně dobře jako ta, kterou jste si sami vypěst...
Hrušky: kompletní návod na pěstování hrušek
Kousnout do šťavnaté hrušky je jedna z radostí života. Pěstování hrušek je obecně jednodušší než pěs...
Dobře bydlet pomáhá STAVOTECH Olomouc
Covid, inflace, války za humny, energetická chudoba – posledních pár let žijeme v turbulentních čase...
|
|
|
|