Tera Vari - karburátor Jikov



Stránky: 1,  2,  3   
host - 150.59 (?) 
11.4.2015 20:09, zobrazeno: 45299x

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaký je mechanismus otevírání škrtící klapky karburátoru přes lanko plynu. Mám totiž takový problém, motor nastartuji, ale do otáček nejde, pouze pokud pohnu regulační páčkou na pravé straně karburátoru. Při demontáži karburátoru jsem zjistil, že škrtící klapka je napojena pouze na hřidelku regulace otáček, která se přes takovou tyčinku akorát dotýká plynu. Když ale přidám ruční plyn, tyčinka se oddělí od plynu a tím se tedy škrtící klapka vůbec neotevře. Myslel jsem si, že tyčinka patří NAD plyn, ale podle obrázku na netu jsem ji měl správně, čili dole. Poradíte prosím někdo, kde je fígl? Díky Radek.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 26.29 (?), 11.4.2015 22:23

Ta regulační páčka na pravé straně je spojena táhlem s regulátorem otáček.Buď je prasklá pružina nebo vypadlé táhlo.Mirek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 150.59 (?), 12.4.2015 6:53

Dobrý den, děkuji za reakci. Obojí zkontroluji, spíš si myslím, že problém je někde na druhé straně karbecu, resp. nevím, proč se při přidání ručního plynu neotvírá škrtící klapka karburátoru (resp. souběžně s tím neposouvá ta osička regulátoru otáček, která je zodpovědná za otevírání škrtící klapky). viz obrázek.

Karburátor
Karburátor
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 178.235 (?), 12.4.2015 8:15

Důležité je zkontrolovat také zavěšení pružiny regulátoru, kde jsou dvě očka a možnosti zavěšení.Podle typu motoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 136.63 (?), 12.4.2015 9:27

Zdravim, lankem plynu neovladate klapku karburatoru, ale predpinate pruzinu regulatoru. Standa

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 9.135 (?), 12.4.2015 9:34

Já bych nesouhlasil. Pružina regulátoru je předepnutá trvale. Předpětí a tím max. otáčky se reguluje páčkou pod nádrží 1-2-3. Páčkou plynu se jen staví doraz, kam až může regulátor plyn otevřít. Tedy ve skutečnosti plyn není "plyn" ale omezovač.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 244.227 (?), 25.12.2015 21:03
Dobry den, mam uplne stejny problem a nevim, cim to je, kdyz neni motor nastartovany klapka jde pri pridani plynu normalne doleva, jak ma spravne jit. Kdyby nekdo vedel, prosim o radu. Zdenek cilaverd@seznam.cz
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 26.29 (?), 26.12.2015 13:58

A při nastartovaném se vám to nedělá co?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 244.227 (?), 26.12.2015 17:03
Pri nastartovani, kdyz pridam plyn tak vpravo u karbecu packa skrtici klapky je prakticky stale na miste, packa se nehejbe vubec doleva je na miste. Motor sice trosku prida na otackach, ale jako by neco branilo osicce pohnout se doleva. Fakt nevim, kde je problem, vse zrenovonovano. Mozna jeste seridit zapalovani.zkuste poradit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 26.29 (?), 26.12.2015 17:54

Napravo nad karburátorem je takový kovový hřebínek přidělaný otočně na páčce. V něm by měl být zakleslý slabý drátek- je to konec od pružinky, na konci je ohnutý do háčku a má na sobě očko. Zkontrolujte, jestli je páčka v poloze č.3.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika