T4 K14 vs TZ4 K14



host - 117.116 (?)
12.1.2008 18:26

Nevim kdo to napasl, ale chci se zeptat k tomu studenymu startu. V přiručce pišou, že když se startuje za nizkych teplot, tak se pomaha olejem a pist by měl byt  v horni poloze. Tak chci vědět jestly to, tak musi byt či ne.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  16,  17,  18,  19,  20  >   
                     
host - 7.146 (?), 9.1.2008 19:20

Franc: Tento poslední příspěvek mě hodně zajímá. Prosím o reakci všech na tento předchozí příspěvek. Mě osobně zastavil policait žádné doklady nechtěl, ale ves sem 5 letého syna ve valniku, tak mi pohrozil, že tam nemá co dělat. Obešlo se to bez pokuty. Jinak to proběhlo dobře asi zaleží na policii. K dalšímu příspěvku bych řekl Jiří pošli ty fotky pokud možno prosím víc!! O tom startování. Koupil jsem si místo zápalníku žhavící svíčku a jsem spokojen. Prodávají je v prodejnách z náhradníma dílama nebo v opravnách na TZ4-K14.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 9.1.2008 19:18

Vzhledem k tomu, že chováme dobytek a tedy vyvážíme hnůj, musím nastartovat kdykoli. Osadil jsem tedy místo držáku doutnáku žhavicí svíčku a žhavím. Kromě toho mám vyroben startovací zdroj 250A, který dokáže s motorem řádně zamotat. Dalším možným řešením je motorová natáčečka, tu otcové našich otců v éře Svoboďáků a Zetoru 25, užívali běžné.

Povinné ručení samozřejmě platím, řidičák (B) stačí, zbytek je ve hvězdách, znáte to, záleží na tom na koho při kontrole narazíte.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 9.1.2008 21:01

Zákon 361/2000Sb. o provozu na pozemních komunikacích... atd §51 
Lidi na korbě náklaďáku nebo nákladní korbě přívěsu traktoru nemají co dělat a bacha na to je to dost drahý. Samozřejmě mimo ty vyjímky ozbrojené složky hasiči ap. Nezapomenout i na to, že po vás můžou chtít potvrzení od doktora, teda po těch co se to věkově týká.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 117.131 (?), 9.1.2008 21:29

Žhavící svíčka bude asi to pravé pro studený start - a hned je co vylepšit. Mě nástřik oleje do válce pomáhá tak něco pod bod mrazu. Potom je to opakovaná záležitost. Nouzově - při velkých mrazech - se mě osvědčilo ohřátí válce a olejové vany teplovzdušnou pistolí. Pak je to start jako v létě(jen je třeba opatrnosti, aby něco nevzplálo jasným plamenem).

Jinak také jezdím po komunikaci s řidičákem B, zaplaceným povinným ručením a nadějí, že to při kontrole dobře dopadne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 94.166 (?), 9.1.2008 21:51

Podle zákona TK by nemělo jezdit ani po silnicích 3. třídy pokud si nepožádáte o udělení vyjímky "zvláštní užívání silnic" udělení vyjímky získáte podáním žádosti u majitele komunikace, kterou budete užívat tzn. ředitelství silnic a dálnic v příslušném krajském městě. Po získání tohoto souhlasu podáváte další žádost na příslušný dopravní inspektorát, kde musíte předložit kopii technického průkazu, třikrát foto a vyznačení přesné trasy a doby užívání příslušné komunikace. Samozřejmostí je dokonalý technický stav, řidičský průkaz sk. B a povinné ručení. Povolení je platné 5 let a za všechno se platí. Je to hrozná anabaze vyřizování, ale jezdíte v klidu a bez riskování vysokých finančních postihů zvláště v případě dopr. nehody či způsobeném zranění.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 106.11 (?), 10.1.2008 6:28

Bezvadný technický stav mi asi fundovaně prověří pouze STK, ne? Vy k tomu malotraktoru máte technický průkaz? Pro mne je jeho jedinou identifikací číslo rámu uvedené bílou barvou na nosníku dole před sedadlem (a pak samozřejmě údaje na výrobním štítku). S tou trasou by to mohl být také dost problém, když jezdím pro hnůj každý rok někam jinam, pak třeba pro dřevo na topení nebo k truhláři ohoblovat fošny atd. Navíc majitelem místních komunikací v obci je příslušná obec a tam by se muselo taky žádat o povolení jeho provozu? Přijde mi to trochu kostrbaté a složité, přesto díky za názor. Miloš.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 94.166 (?), 10.1.2008 19:16

Možná se Vám to zdá opravu složité a kostrbaté, ale je to tak. Pokud používáte komunikace ve správě obce, tak bych to neřešil a jezdil čile bez nějakého povolení. V mém připadě je to horší neboť bydlím přimo u silnice 1. tř. kde je velký provoz. Já když jsem zjistil co to vyřízení povolení obnáší tak jsem od toho chtěl couvnout, ale paní na odboru dopravy mne přesvědčila, že je to velmi duležité mít toto povovení aby člověk byl krytý v připadě dopravní nehody, nebot právě s těmito stroji bylo zpusobeno dost těžkých havarií. Nemusíte třeba nehodu zrovna zavinit, ale odnesete to, poněvadž tam nemáte co dělat. Dále k tomu TP: při koupi nového Tkáčka v bývalém Agrozetu každý stroj dostal Tecnické osvědčení, které ale není tech. prukazem, poněvač na STK se nechodí. Z toto důvodu by mělo být povolení k vyjímečnemu užití silnice samojízdnými pracovními stroji a přípojnými vozidly traktoru, které nemají schválenou technickou zpusobilost podle zvláštního právního předpisu. Samozřejmě když stroj několikrát změnil majitele těžko už k tomu je i to tech. osvědčení. To povolení je dobré hlavně tam, kde je velký provoz a nemáte jinou možnost trasy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 10.1.2008 20:36

Vše co jste zde napsali sedí (stejná zkušenost)!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 117.116 (?), 12.1.2008 18:26

Nevim kdo to napasl, ale chci se zeptat k tomu studenymu startu. V přiručce pišou, že když se startuje za nizkych teplot, tak se pomaha olejem a pist by měl byt  v horni poloze. Tak chci vědět jestly to, tak musi byt či ne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 12.1.2008 19:15

Pokud nechcete vyplachovat olejem výfukový kanál, tak samozřejmě. Píst musí být v horní úvrati, aby olej nalitý nad píst výfukovým kanálem zase nevytekl. Olej dotěsní píst ve válci a vyšší komprese přiměje palivo vznítit se.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  16,  17,  18,  19,  20  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika