T4 K14 vs TZ4 K14



Zdeněk Dukát - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (70) - 62.215 (?)
8.1.2008 14:50

Přátelé, já jezdím pouze po cestách polních, a po poli. Tak mi nějak ty brzdy nevaděj. Nemohu investovat do serva. Nemám. Mám 5 dětí tak mám do čeho investovat. Nechcete mi někdo zasponzorovat servo? Náhradní díly kolem Prahy kde? Dále jsem hlavně včelař a fotograf. Když má někdo peníze může si pohrát i s kotoučema. Dejte si mé jméno na Google a pochopíte, že mi nějak nevybejvá čas. Já se snažím třídit zajmy, zužovat je , a hlavně nebudu zde já ani můj traktor, věčně. Na toto pamatujte i Vy... kamarádiTzk..

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
host - 11.107 (?), 7.1.2008 20:14

Co do toho pletete pořád i mě? Já jsem se snažil vyvrátit mylné tvrzení o nedostupnosti ND na TV na konkrétních příkladech, někdy i z cenami a rozptýlit obavy z oprav motorů Lombardini. A když už píšu, Tomíku napiš sem proč scháníš motor Slávia do svého TKčka. Doufám, že sem nenapíšeš jen kvůli výkonu. A pokut vás někdo větrá pod jednou IP adresou (všiml jsem si toho až po 4.243) jakoby dva přispěvatelé že bedeš mít problémy s ND na TV, já odpovím a v zápětí a co motor to je základ problémy i s motory MT8 132.32 atd. atd. Nezlobte se na mně, ale tyto lživé informace může napsat jen ten, kdo na TVčku nefoukal ani kola. Vy tady sbíráte informace a někdo vám zde lže a to vám nevadí? Tomíku nedávej odkaz na stránky, které nejedou. Sám to víš.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 117.116 (?), 7.1.2008 20:28

Za to se omlouvam, že nejedou.Ale doufem, že  co nejdřive pojedou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 7.1.2008 20:44