Ale osobně - nejde pouze o Stigu. Všeobecně největší ostudou jsou servisy a jejich zaměstnanci.Prodejce je povinen vykonat předprodejní servis a kontrolu prodávaného stroje. To není pouze dolití náplní a pětiminutové seznámení kupujícího, výrobce by si asi opravdu měl odpovědněji vybírat. Jak dlouho vám trvá, když si jdete kupovat nového Superba a nového Husqarnu!
Svatá pravda, dnes dělá i značkový servis kdejaký šmudla. Spálil jsem se u Stigy, taky u HQ byli totální zoufalci, kteří jiný stroj po prvním použití nebyli schopni dát do provozu a ještě byli sprostí.
A dělá se opravdu v prodejně předprodejní servis? Houby s octem, otočí se klíčkem nastartuje a je to ok. Jinak dobrý pane prodejce. Já vše koupil v kamenné a stalo to za..., prodat a nazdar.