Show Jet 550 nenastartuje



host - 103.254 (?) 
10.1.2010 16:39, zobrazeno: 13383x

Koupil jsem si sněhovou frézu Snow Jet 550. Montáž i nalití oleje jsem zvládl (i když by neškodilo, kdyby byl návod trochu přehlednější), nalil jsem benzín a... Tím jsem zkončil. Prostě jsem motor nenastartoval. Ani neškytl. Vyšrouboval jsem svíčku, zkontroloval že je suchá a dává jiskru, pro jistotu jsem ji ještě ohřál horkovzdušnou pistolí, zkontroloval, že do karburátoru jde benzin (po vyšroubování šikmého šroubku na spodní části karburátoru z něj teče benzin. Hrál jsem si s tím cca 2 hodiny a potom jsem vyndal lopatu. Co může být příčinou, že úplně nový motor nenaskočí?

Nastavení páček při startu mám takto:

1. Přívod benzinu vpravo.

2. Sytič vlevo.

3. Regulace otáček vyzkoušena vlevo i vpravo i v mezipoloze.

Zkoušel jsem startovat i bez sytiče, ale bez účinku. Zatím mě napadlo, že pro jistotu vyměním svíčku (v pondělí), dnes jsem náhradní nesehnal, i když podle vzhledu vypadá suchá a v pořádku (vyšroubovaná pálí). Nenapadá někoho možná další příčina?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 218.116 (?), 10.1.2010 17:21

Obrátte sa na predajcu.Nepichať do stroja.

PS: Naozaj si myslíte že za 400Euro Vám niekto dá stroj ktorý bude fachčiť ku spokojnosti zákazníka?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 136.145 (?), 24.2.2019 18:46

...za 10,- Euro by měl výrobek fungovat... Zdraví J.Bostl

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 239.112 (?), 10.1.2010 22:04

Dejte do motoru novou svíčku. Náhrada Brisk stojí okolo 40 Kč. To je malá položka. Pak uvidíte. Startujte podle návodu.Máte stejné probémy jako já před rokem s motorem ZongShen, který v roce 2007 pracoval jen jednu hodinu a to pouze na sytič, jinak nešlo nic seřídit. Pak loni motor už ani neškytl. Typ svíčky do 5,5 HP motoru - asi máte LONCIN, by měl být stejný.I mi svíčka dávala jiskru a přesto byla špatná.  V diskuzi o seřízení motoru ZongShen jsem psal typ svíčky. Včera jsem po cca 9. měsících frézu nastartoval na 4. zatažení šňůry.Motor pracoval OK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 208.166 (?), 11.1.2010 15:52
Naprosto stejné potíže vloni na HECHTU, po stejných úkonech jako Vy jsem vyšrouboval svíčku, natáhl do stříkačky benzin, vstřikl do válce, zašrouboval svíčku a startoval, motor zakuckal na pár sekund, tak jsem to opakoval a na potřetí už běžel nornálně, od té doby v pohodě KP
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 99.56 (?), 11.1.2010 22:02

Tak jsem den koupil novou svíčku a dal se do práce. Po namontování nové svíčky jsem pln očekávání začal startovat a... Nic. Tím bylo jasné, že závada je v karburátoru. Protože jsem daný karburátor neznal a nevěděl jsem, kde je tryska (trysky), musel jsem karburátor rozebrat. Nakonec jsem zjistil, že v plovákové komoře na dně je nějaká usazenina, nešlo to skoro ani odškrádat. Tryska byla naprosto neprůchodná a dalo mi dost práce ji prošťouchnout měděným drátkem a následně profouknout. Po smontování fréza naskočila na druhé trhnutí.

Pro ty, kterým by se tryska ucpala postup:

Uzavřít přívod paliva, vyšroubovat šroub na spodku karburátoru (plovánové komoře) - klíč č. 10, šroubovákem v trubce uprostřed plovákové komory vyšroubovat trysku. Pozor, nad tryskou je ještě vzdušník, který též vypadne.

Odklízel jsem sníh z cca 70-80 m přístupové cesty a dále z betonů podél domu. Pokud byl sníh prachový, byl odhoz cca 5-7 m, možná i více. U ušlapaného sněhu, popř. sněhu shrnutého z cesty do bylo o něco méně. Na cestě bylo cca 30 cm sněhu, což je na frézu docela dost. Chtělo by to trochu pomalejší 1. rychlostní stupeň, zejména při plném záběru.

Našel jsem jeden nedostatek v konstrukci. Na počátku, kdy jsem frézoval čerstvý sníh mi kolem klapky na vyústění odhozového komínu v rozích padal snín docela dost na motor. Je tam v rozích poměrně velká mezera. Provizorně jsem ji uspal trochou umačkaného sněhu a chystám se o víkendu se na to v klidu podívat.

Jinak jsem spokojen, za cca 1,5 hodiny jsem udělal práci, že lopatou bych to dělal celý den a kdoví jestli bych to při mém zdravotním stavu vůběc zvládl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 239.112 (?), 13.1.2010 18:00

Mám VeGA 551 a s tou rychlostí máte pravdu. Hlavně u mokrého sněhu, který je těžký - jako minulou sobotu - u nás pršelo.Já to řeším tak, že občas pojezd úplně vypnu a počkám až to fréza odhází a pak zase jedu dál.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 133.195 (?), 14.1.2010 4:45

  Gratulujem, mate po záruke.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 239.112 (?), 14.1.2010 20:34

A jak se to pozná, že někdo rozebral karburátor a vyčistil trysku? Podle otisku prstů, že třeba nebudou čínské?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika