Tak jsem den koupil novou svíčku a dal se do práce. Po namontování nové svíčky jsem pln očekávání začal startovat a... Nic. Tím bylo jasné, že závada je v karburátoru. Protože jsem daný karburátor neznal a nevěděl jsem, kde je tryska (trysky), musel jsem karburátor rozebrat. Nakonec jsem zjistil, že v plovákové komoře na dně je nějaká usazenina, nešlo to skoro ani odškrádat. Tryska byla naprosto neprůchodná a dalo mi dost práce ji prošťouchnout měděným drátkem a následně profouknout. Po smontování fréza naskočila na druhé trhnutí.
Pro ty, kterým by se tryska ucpala postup:
Uzavřít přívod paliva, vyšroubovat šroub na spodku karburátoru (plovánové komoře) - klíč č. 10, šroubovákem v trubce uprostřed plovákové komory vyšroubovat trysku. Pozor, nad tryskou je ještě vzdušník, který též vypadne.
Odklízel jsem sníh z cca 70-80 m přístupové cesty a dále z betonů podél domu. Pokud byl sníh prachový, byl odhoz cca 5-7 m, možná i více. U ušlapaného sněhu, popř. sněhu shrnutého z cesty do bylo o něco méně. Na cestě bylo cca 30 cm sněhu, což je na frézu docela dost. Chtělo by to trochu pomalejší 1. rychlostní stupeň, zejména při plném záběru.
Našel jsem jeden nedostatek v konstrukci. Na počátku, kdy jsem frézoval čerstvý sníh mi kolem klapky na vyústění odhozového komínu v rozích padal snín docela dost na motor. Je tam v rozích poměrně velká mezera. Provizorně jsem ji uspal trochou umačkaného sněhu a chystám se o víkendu se na to v klidu podívat.
Jinak jsem spokojen, za cca 1,5 hodiny jsem udělal práci, že lopatou bych to dělal celý den a kdoví jestli bych to při mém zdravotním stavu vůběc zvládl.