Sekačka Honda HRZ 536, nepravidelný chod motoru za studena



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 16.87 (?) 
9.8.2010 21:31
Opravdu funguje koupit benzín 98 nebo 100 oktanů a nemusím řešit dobu, po kterou to mám v sekačce nebo v kanystru? Proč to tedy nepředepisuje takto výrobce? Vyřešilo by se tak spoustu nesrovnalostí a naštvaných zákazníků. Díky VN? P
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 48.2 (?), 9.8.2010 22:31

Vyčistit karburátor, stačí kompresor a né takové kraviny co tu jiní píší, nějaké ultrazvuky nebo co, takové kraviny. Honda má jednoduchý karburátor, tak co by se kde zaneslo co by nešlo profouknout.Maximálně přetěsnit vzduchový filtr a seřídit nic víc. Maximální cena do 300,-

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 157.179 (?), 9.8.2010 22:43

Biosložky se "zatím" přidávají jen do benzínů s oktanovým číslem nižším než 98 oktanů. Asi si dokážete představit, co by udělali právníci majitele Porsche nebo Ferrari, kteří to na podzim zapíchnou do garáže, protože v prosolené břečce přeci nejezdí a na jaře by to zadřeli. To je samozřejmě jen můj názor, ale ty oktany platí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 157.179 (?), 9.8.2010 22:48

Ještě pozor na sladování benzínu. Když necháte sekačku v létě na slunci, tak máte teplotu v nádrži i přes 50°C. Potom N95 vydrží možná jen několik dnů a N98 jen týdny.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 16.87 (?), 9.8.2010 23:10
zkusím vyšší oktanové číslo a uvidím, jak se to změní. je to o dost levnější, než tam lít ASPEN 4T za 100kč/litr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 16.87 (?), 10.8.2010 21:59
nakonec jsem se obrátil ještě na Honda.cz, aby mi doporučili prodejce paliva. Obratem mi odepsali tuto vyčerpávající odpověď: Příčinou tohoto problému je použití nekvalitního nebo příliš starého paliva, u kterého dochází k oddělování některých jeho složek, například díky oxidaci biosložky, kterou palivo povinně obsahuje. Tyto komponenty pak vytváří složky (například pryskyřice), které se postupně nalepují na povrch karburátoru, zanáší trysky a kanálky karburátoru. Řešením tohoto problému je používání vždy čerstvého paliva (s maximální dobou skladování v certifikované nádobě 30 dnů od načerpání), případně čerstvého paliva ošetřeného stabilizátorem paliva Honda (obj.č. 08CXZ-FSC-250). V případě dlouhodobého odstavení stroje, pak je potřeba buďto vyprázdnit celou palivovou soustavu motoru nebo ji naplnit palivem ošetřeným stabilizátorem paliva v ředění určeném pro dlouhodobé uskladnění. Vzhledem k tomu, že uvedené problémy se váží na kvalitu a stáří paliva včetně obsahu biosložky, zkoušeli jsme zjistit, zda na českém trhu neexistuje palivo, které by biosložku neobsahovalo, případně ji obsahuje v zanedbatelném množství, které by nemuselo způsobovat tyto problémy. Dle prezentací, které společnost Benzina s.r.o. publikovala ve veřejných zdrojích (například na serveru www.auto.cz) takové palivo existuje. Jedná se o vysokooktanové palivo Verva 100, které dle dodaných podkladů obsahuje kolem 0,3 % biosložky v objemu paliva. Tento benzín je do ČR dodáván z rafinerie OMV v Rakousku a tudíž lze předpokládat, že i vysokooktanový benzín OMV Carrera je složením identický či podobný s palivem Verva 100. Dle informací Shell obdobná situace platí i v případě palive Shell V-Power Racing. Nicméně vždy platí shodné podmínky pro uskladnění paliva a pro zacházení s ním, tak jako by se jednalo o palivo obsahující biosložku. Nevýhodou těchto paliv, vyjma jejich vysoké ceny, je jejich dostupnost, neboť do konce roku bude v nabídce pouze 102 čerpacích stanic Benzina Plus (z celkového počtu 336 čerpacích stanic). Další levnější alternativou mohou být lépe aditivovaná paliva typu Natural 95 - jako jsou Verva 95 (Benzina), Carrera 95 (OMV), Optimal 95E (Čepro/EuroOil), V-Power (Shell), případně palivo prodávané společností Unipetrol RPA - Ultra 95 (čerpací stanice Globus atd.). Aditiva v nich obsažené dle informací jejich výrobců výrazně omezují nepříznivé účinky biosložky ve srovnání se standardním bezolovnatým benzínem Natural 95.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Shemik - (17) - 166.16 (?), 19.8.2010 15:55

Tak to tedy koukám, já jsem si tuto Hondu koupil před měsícem, sekal jsem zatím jen jednou a vše bylo ok, tak vzhledem k tomu, že už léta s důvěrou a bez problémů tankuji nu Shellu, asi taky radši budu dávat nějaký ten lepší benzín, což by zde byl zmíněný Shell V-Power Racing. Děkuji diskutujícím za info.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 157.179 (?), 19.8.2010 18:20

Už asi neplatí, že vysokooktanové benziny mají výjimku. Viz odkaz na zákon.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 146.95 (?), 19.8.2010 22:41

Jen mala poznamka, jste si jisty ze neni problem v zanesenem vzduchovem filtru coz by mohlo byt duvodem prilis bohate smesi a nepravodelnych otacek??

Osobne mi pripadaji motory Honda prilis choulostive a radeji davam prednost motorum B&S, ktere si nechavaji vice libit...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 40.193 (?), 2.9.2011 5:51

Dobrý den, dočetl jsem se, že tato sekačka má velmi špatně řešený karburátor, kdy jeho část je z plastu, který se vlivem benzínu rozpouští a zanáší ho, čímž je sekačka nepoužitelná. Dále jsem se dozvěděl, že byla stažena z prodeje - proč asi? Já osobně jsem se k sekačce rovněž choval slušně, tak nevím, proč bych měl platit za chyby Hondy nebo výrobce benzínu... viz recenze. Asi nezbude, než si vzít soudního znalce a soudit se ...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?13.6.2024
Kouří do místnosti10.6.2024
Traverzy IPE5.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?1.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika