není pravda
válec je naprosto stejný, má průměr jako motor Babeta 49ccm, orig. / zdvih= Ø39 / 41mm, 2 pístní kroužky š,1,9, tl.1,40mm
babeta, protože má jiný karburátor (osazení hl.trysky Ø58,volnoběž. tryska Ø35, průměr sacíhopotrubí je14,5mm - proto má jen 1,75kw / 5250ot./min
Robi 55 díky lepšímu karburátoru (Ø sacíhompotrubé =20mm, hl. tryska Ø68, má výkon 2kw/5500ot./min.
Na babetu jsem 29.06.2018 dal náhradní válec Robi 55 (po 1. výbrusu, Ø39,25 mm včetně udělaného pístku RIAL (fa Padalík Šardice u Kyjova, tel. 518 624 312, v r. 2014 á 480kč), naprosto stejný (identický válec) a zatím osadil orig. karburátorem (hl.tryska Ø58). Nyní pracuji Babetu osadit karburátorem a olejovým filten vzduchu z Robi 55!(hl.trysky Ø68)
Dva naprosto stejné motory (funkčně - mimo jiného osazení výstupu hřídele klikovky) mají rozdílné výkony, což u Babety je deficit -0.25Kw na výkonu (= - 1/8, naprosto chybí.)
V poznámce výše je uvedeno několik možností kde poptat opravu ev. ND na motor Robi 55 ev. Babety
Držte si staré české 2t motory - již se nikdy do výroby nevrátí poctivá práce našich tatíků! Funkční, spolehlivé a vysoká životnost. Naprosto suverejní poměr výkon(služba) / cena pořizovací, provozní!!!
nilz
1.7.2018