Problém sekačka briggs a straton s motorem 5 koní



Stránky: 1,  2,  3   
PepaJurda - (1) - 140.99 (?) 
4.7.2013 10:28, zobrazeno: 41332x

Mám starou sekačku briggs a stratton asi 5 koní model 95902 type 020601 code 96091152

Mám problém s motorem. Po nastartování běží 2-3 minuty a pak chcípne. Opakovaně ho mohu nastartovat ještě tak dvakrát a vždy se to opakuje a pak už ani nechytne. Co mě napadlo tak jsem vyčistil, ale problém přetrvává. Má někdo nějaké tipy kde by mohl být zakopaný pes??? 

Díky za tipy

Pepa

1-svíčka nová ale jiskra není moc viditelná

2-karburátor+nádrž vyčištěno


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 223.197 (?), 4.7.2013 22:49

Mal som to isté-vadná membrána pod karburátorom!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 167.77 (?), 7.7.2013 17:44

Membrána může být vadná, nenasaje dostatečné množství paliva. Ještě mě napadly ventily. Sací ventil nemá svých 0,15mm a tudíž dobře nedovírá a nenasává.Tak jsem už takovou závadu odstraňoval.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 167.77 (?), 7.7.2013 17:47

Ještě bych dodal, že na obrázku je motor podstatně slabší, podle tvaru bych to odhadoval na 3,5 Hp Briggs Straton...wink

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 215.184 (?), 11.7.2013 15:25

Na obrázku je B-S 35 clasic a pán píše 5.k.možno že len ilustračné foto!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 149.89 (?), 11.7.2013 16:43

dnes se zahradní motory rozlišují dle síly ale v Nm a ne v HP ;-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 255.44 (?), 23.7.2013 19:08

Taky to tak vidim, ze je to ten lacinej B+S motor, 3,5 koni. Ty maji tak lacinej plastikovej karburator, ze obycejne po prvni zime uz nepracuje. Kupovat sekacku s timto nmizernym mnotorem jsou vyhozene penize. A ja pouzivam i doctyrtaktu benzin s olejem, jako do motocyklu dvoutaktu. Mam to vyzkouseny, sekacka ma 3x takovou zivotnost. Rikal jsem to mechanikovi -opravar, prodavac a on mne rekl, ze dva jeho znami co maji byznis sekat travu, ze vzdycky nalijou do nadrze olej a dolivaji benzinem. Maji super drahy sekaci traktory za nekolik tisic dollaru a ze timto zpusobem je nikdy nevydrou, ze i po rokach jsou jako nove.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 225.214 (?), 23.7.2013 20:01

Zdravím, ty "laciné plastikové karburátory" se vyrábějí minimálně třicet let a po světě jich maká několik stovek milionů. Je to nejjednodušší přepadový karburátor a jeho životnost je vždy větší než motoru. Na něm se nemá co poškodit, jediné co se mění je čerpací membrána a ta selže ve většině případů špatným namontováním už ve výrobě. V jednom místě bývá špatně usazena a časem toto místo přestane těsnit. Domazávání oleje do motoru mazaného trvalou náplní je věc každého, ale já bych se s tím nechlubil. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 132.196 (?), 23.7.2013 20:59

S přimazávámím ventilu nemáte pravdu. I ten 4 mix se zadíral na ventilech než začli dělat lepši olej.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 136.63 (?), 24.7.2013 8:00

Zdravím, čtyřmix se "nezadírak na ventilech" ale výfukový ventil se přetrhl pod kloboučkem. Nebylo to mazáním, ale nevhodný materiál na daný ventil v souvislosti s teplotou tohoto místa. Dnešní a náhradní ventily jsou z jiného materiálu. Kvalitnější olej se doporučuje z jiného důvodu, Pístní čep není v jehlovém ložisku, ale pouze v kalibrované díře ojnice. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika