Problém motor Tera



Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 208.221 (?) 
20.11.2008 13:36, zobrazeno: 70812x

Zdravím všechny, mam problém s motorovou jednotkou Tery. Problém spočívá v tom, že při provozu (jedno jakém sekačky, orání, vláčení) po zahřátí sama chcípne a z výfuku to prskne. Pak to už nejde nastartovat a musím tak 10 minut počkat a po zchladnutí to zase chvilku jde než se problém znovu objeví. Myslel jsem, že to je špatným chlazením protože to bylo vzdycky řádně rozpalené, ale není to tím. Žebra hlavy jsou čistá a vzduch od větráku dobře proudí. Svíčky jsem také měnil ale nepomohlo to. Prosím poradtě kde mám hledat chybu. Díky Tomáš

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
antoninkouba - (10) - 51.161 (?), 20.11.2008 15:21

Pokud jde při zastavení motoru nastartovat alespoň na sitič, který se následně vypne tak bych vyměnil gufera, měl jsem stejný problém.Pokud však nehází jiskru, tak to bude indukční cívka, která po schladnutí opět začne dávat jiskru.Tonda

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 21.122 (?), 20.11.2008 20:51

Tento problém jsem řešil letos v létě, obdobné problémy s chodem motoru, jak se motor zahřál začal se dusit až zhasnul-  dostal jsem celou řadu rad od různých odborníků, žádná však nevedla k cíli. Poté jsem po poradě s odborníkem na dvoutaky dospěl k závěru, že se motor zřejmě přehřívá, vyčistil jsem žebra na hlavě, malinko se zlepšilo. Nechal jsem ještě motor vyčistit zevnitř (hlava, válec), kde za 6 let provozu byly zbytky spalin, až černé saze- zakarbonována celá hlava.  Po vyčištění problém zmizel. Zavěr pro mě - před tímto problémem   jsem začal používat více druhů olejů do benzínu, protože jsem je měl doma. Před tím celou dobu pouze jeden druh.

           S pozdravem           J. A.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 41.80 (?), 20.11.2008 21:45

zdravím,

známi mal podobný problém, skoro až rovnaký proste motor po zahriati zhasol, alebo po malej chvilke ak sa ihned po studenom štarte dal do zaťaži, zdochol bez nejakých predbežných dusení kolisaní otáčok, roste ako keby ste ste skratovali zapalovanie, nakoniec to bolo tyristorovým zapalovaním, elektronika bola už vadna a reagovala asi na teplotu motora alebo na zvíšený odber prudu, po výmene za nove všetko OK.

prajem veľa zdaru a ako sam vidite rád je veľa a môe to byť čokoľvek tak veľa štastia.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 202.226 (?), 26.11.2008 19:03

Já mám podobný zážitky, ale pouze z mulčovačem. Po zahřátí začne strácet výkon tak to musím nechat odpočinout a pak to zase chvilku jde. Při jiné práci není problém. Mám motory dva a dělají to oba. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
tomingo - (11) - 199.209 (?), 27.11.2008 22:39

Tak aby toho nebolo málo: minulý rok sa mi stalo niečo podobné - vadný bol indukčný kábel. Pri štartovaní sa zdalo všetko OK (aj iskra), ale počas zahrievania sa to dusilo až samé chcíplo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 122.179 (?), 13.1.2009 17:43

Mám Terru již 20let.Problém přehřívání může zapřičinit také zanešený filtr sání.Ten je nutné hlavně při používání bubnové sekačky na trávu častěji kontrolovat a čistit.Pročítal jsem odpovědi, ale zmínka tohoto druhu tam není. Důležité je také správné nastavení bohatosti směsi(zkontrolovat výšku hladiny v plovákové komoře).V důsledku přehřívání může samozřejmě dojít k různým sekundárním projevům a efektům.

Zdraví AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
mirokrto - (9) - 38.211 (?), 13.1.2009 19:46

Tiez som riesil podobny problem.Znamy ktory mi to opravyl podla rany do vyfuku patral v zapalovani.Klinok ktory drzi magnetycku cast zapalovania bol opotrebovany a teplotou vznikla vola.Klinok vymenil a zosteloval zapalovanie.Problem sa zatial neopakoval.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 122.179 (?), 14.1.2009 9:15

Uvolněný setrvačník, tak to jste doplatil na nedbalou práci toho, kdo to naposledy montoval.Setrvačník s magnety se jen tak po řádném dotažení jemného závitu nemůže uvolnit.Máte dobrou zkušenost.

AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 208.221 (?), 17.2.2009 18:18

Tak ted uz vim cim to bylo, motorovou jednotku jsem dal radsi do opravny, protoze jsem nemel prilis casu to zkoumat. servisaci me pripravili na to, ze motor muze byt pridreny. Po rezebrani mi technik volal, ze na motoru bylo spatne skoro vsechno co mohlo byt, na valci byly ryhy, takze bylo treba novy vybrus vcetne pistu a sady krouzku, dale nejaka tesneni a hejbatka na karburator a dalsi veci (taky na to nikdo od roku 84 nesahnul). Sumasumarum material 1500,- a 900,- prace. Jinak technik rikal, ze na krouzku na pistu byla v miste spojeni 5mm mezera, ze se divil, ze to vubec slo nastartovat. Takze snad je problem vyresen a doporucili mi kupovat do benzinu poradnej olej, pak jsou ty motory prej nesmrtelny. Tomas

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika