Páčka plynu - Agzat - Hodna GSV 190



- ()
0.0. 0:
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
Jozef1950 - (9) - 235.228 (?), 8.9.2013 21:12, zobrazeno: 27222x

Vážení priatelia,
zakúpil som si vyššie uvedený malotraktor. Po niekoľkých hodinách zábehu a po vyoraní zemiakov som si všimol, veľmi nepraktického ovládania páčky plynu. Dokonca ho považujem za nevyhovujúce a veľmi obtiažné palcom ruky, pri každej manipulácií, udržiavať motor v otáčkach.
Určite nie som sám s podobným problémom. Preto sa obraciam na priateľov, ktorí prevádzkujú malotraktor AGZAT, či nemajú nejaký nápad, ako tento nedostatok odstrániť.
Ďakujem za každú radu.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 57.198 (?), 9.9.2013 14:45

Dozvedel som sa, že tento problém by sa dal vyriešiť použitím vhodného rýchlopalu.

Nemá niekto s týmto riešením skúsenosť?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 226.21 (?), 9.9.2013 19:33

Jaký rychlopal. Ovládání tohoto motoru je úplně jiné než ovládání jiného motoru. Mám tento motor a po celou dobu práce se strojem nemusím na páčku sahat. Zato u motoru Jikov, je ovládání vyřešeno přímo geniáně. To hliníkové monstrum je funkční tak je asi na 15 pohnutí- změn velikosti plynu, pak se po celou dobu práce musí páčka přidržovat. Rád bych měl po ruce projektanta, který si něco tak zhovadilého vymyslel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 253.163 (?), 9.9.2013 20:21

Súhlasím, zmena plynu je u motora Honda vyriešené veľmi nevyhovujúco. Rýchlopal je ovládanie plynu tak, ako je to obvyklé na motocykloch. Viete mi poradiť, ako tento nedostatok motora Honda vyriešiť? Skúsim na nete pozrieť, ako to má vyriešené motor Jikov. Ďakujem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Jozef1950 - (9) - 62.186 (?), 31.10.2013 16:41

Skúsil som páčku plynu vymeniť za rychlopal. Ale som z toho sklamaný. Skúsim niekde zohnať ovládanie plynu pačkou, ktorá sa samovoľne nevracia. A čo sa týka vyjadrení o deformovaných riadidlách a pritlačení obsluhy pri pevne zafixovanej plynovej páčke. Veď na ľavej strane riadidiel je zariadenie "mŕtvy muž", ktorým je možné v ktorokoľvek okamihu potiahnutím stroj zastaviť.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 210.186 (?), 31.10.2013 19:20
Vypínač mrtvý muž Vás nezachrání od přimáčknutí k plotu, zdeformování řídítek, neboť stroj nezastaví na místě. Páčka plynu co je na Vari je spolehlivá.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 31.174 (?), 24.9.2013 22:52

Zdravím Vás. Ja mám motor GCV 160 a tiež rovnaký problém.V servise mi poradili, že je nejaká podložka, ktorá sa vloží do ovládania páčky a tá drží potrebnú polohu, ale nemali ju.AGZAT mám 3 roky a po skúsenostiach s ním budem radšej páčku držať.Videl som u jedného pána ohnuté rúčky, ktorého pritlačili o hrud pri cúvani, pretože mal páčku plynu pevne fixovanú a nestačil ju povoliť. Pri cúvani s radlicou na sneh sa mi niečo podobné stalo. Ja preto túto páčku chcem zachovať, ale pri oraní dlhších brázd a práci s rotavátorom je to naozaj náročne držať palcom. Práve dnes som prirobil druhy ovládač plynu. Páčku som dal z bicykla obrátenú pod pôvodnú páčku a lanko som upevnil, tiež pod pôvodne lanko do dierky kde sú 2 pružiny, ktoré vracajú ovládanie plynu do polohy volnobehu. Pri skúšani to fungovalo a dúfam, že to tak bude aj nadalej.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
jozef babej - (10) - 132.164 (?), 13.11.2013 16:52

kde je foto??? Hop sem, ja mam packu na agzate pevnou a menim ju kazdy rok za novu, Ten drot, lanko sa opotrebuje ako zenska v bare... Motor tecumseh

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 141.6 (?), 28.11.2013 10:29

Dobrý den, abych ušetřil, koupil sem si letos zjara u nás - v české republice - zvlášť motor honda gsv 190 s klečemi special a zvlášť převodovku vari DSK 317 s rotavátorem. A ovládání plynu budu mít asi to samé, co vy, protože už po krátké době se plyn stále vrací, musím to taky držet palcem, při rotavátorování velice nepříjemné, teď sem rotavátoroval pomrzlou hlínu, abych nemusel rýt, a při najetí na větší ztvrdlou hrudu to byla taková prda, že sem si div nezlomil palec, proto si nechám plyn. páčku s bowdenem vyměnit za originál vari - 302,- u nás, a prý to má pevné polohy a toto se nemůže stát, snad to bude pravda. Je smutné, že takové dobré a výkonné stroje mají takovéhle "mouchy" jen z důvodu aby ušetřili stovku. Zdraví Mitiska Třebíč

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 166.2 (?), 25.4.2017 10:53
Dobrý den, otevírám toto starší téma a ptám se podařilo se někomu problém s nedržící páčkou vyřešit? Nebo je už teď po letech páčka od Hondy lepší a polohu drží? Mám v plánu koupit novou páčku od Hondy, ale nerad bych, aby to bylo to samý. Děkuji za názory. Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika