Osobní zkušenost s jednotkou mající motor Vari XP-200
|
|
|
|
host - 46.99 (?) 3.9.2017 20:43
Nato, že se prodalo těch motorů přes 10tis.,tak tu moc spokojených uživatelů není.Dvoutakťáci nedají dopustit na 2t, dokud funguje, kdo se dal na hondu, tak se jí těžko pustí a dokud i na ní bude "dotace",není důvod kupovat XP200.Já opouštěl 2t z důvodu už letité nestability, ale přes čtvrt století funkční motor-klobouk dolů.Volbu XP jsem neměl, ale zkušenost mě naučila nekupovat první model od kohokoliv, proto čekám na nezaujatý názor, zda je to užitkově přiblíženo dosavadním motorům.Pro mě má Honda kultivovaný zvuk a velmi dobře se startuje.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3
|
|
|
|
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář (1484) - 248.111 (?), 30.8.2017 19:22
Pane 166.197 nemáte pravdu. Tu má pan 102.169. Zongsheng má sice v dokumentaci uvedenu možnost provozu až do otáček nad 3k, ale Ve Vari seřídí omezovač shodně jako u Hondy na 2700 až 2800 rpm.
Ano spínací otáčky jsou jen jediná hodnota v přesném exaktním vyjádření. Dále jsou zde vypínací otáčky a hystereze mezi těmito hodnotami. Je li hystereze větší, je kopání menší ale je to zaplaceno větším opotřebením pro možnost malého prokluzu. Nový typ spojky má hysterezi menší a tudíž aby stroj nekopal musí dojít k skoku jak u zvířete raněného ostruhami do slabin.
Kvalita videa je u Vari slabší než jak od poučeného amatéra. Hlavně u těch prvních videí bylo chyb tolik, že by jako Youtubeři museli ještě platit za to, že se na ně někdo přihlásí k odběru.
SfK.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.110 (?), 30.8.2017 20:40
Pořád se teda neví o jakém konkrétním videu je řeč, ale co jsem viděl já si taky jen myslím že je to ono a to co jsem slyšel i přes sluchátka je nekvalita zvuku. Nemůžu si pomoci. Ona tam mírně kucká i ta Honda. Asi půjdu na uší nebo nevím. S krytem souhlasím.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.38 (?), 31.8.2017 8:26
Měl jste jej rozdělaný.... Do šroubku.... Hmm....
Už jen čekám, až napíšete, že jste se podílel na vývoji tohoto motoru a proto o něm víte vše. Nebo že by rovnou šéfkonstruktér?
Ale třeba se pletu a opravdu jste jej rozdělaný měl.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář (1484) - 248.111 (?), 31.8.2017 9:57
Tak nevím co si mám myslet o servismanovi, ktrý kvůli nastavení regulároru otáček rozebere celý motor do posledního šroubku.
Ano, slyšel jsem, že kvůli nastavení omezovače otáček z Vari na 2800rpm se v tom lidi nejvíce hrabou a pak to dokuví. Pak je to nejčastěji reklamovaná součástka s zamítnutím provedení náprava zdarma v rámci reklamace.
Děkuji za sdělení osobní zkušenosti (PS a fotky nemáte?).
SfK
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 73.246 (?), 31.8.2017 12:18
Chlapci pooomalu na me nemam cas tu bejt furt. Motor sem rozebral ja nevedel co mu je. Nejprv karbec furt jel na plny tocky. Ani sem neopravil regulator sem nemel a ani sem nefotil ja na tohle nemam cas. Je na chlup stejnej jak Honda GXV tech sem mel rozebranejch vic. Jinej karbec filtr na vzduch a nejaky prkotiny uchyty a tak. Ma sem vubec cenu psat tu sou sami pocitacovi maniaci co motor nevideli ani z letadla. Musim letet do dilny.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 46.99 (?), 3.9.2017 20:43
Nato, že se prodalo těch motorů přes 10tis.,tak tu moc spokojených uživatelů není.Dvoutakťáci nedají dopustit na 2t, dokud funguje, kdo se dal na hondu, tak se jí těžko pustí a dokud i na ní bude "dotace",není důvod kupovat XP200.Já opouštěl 2t z důvodu už letité nestability, ale přes čtvrt století funkční motor-klobouk dolů.Volbu XP jsem neměl, ale zkušenost mě naučila nekupovat první model od kohokoliv, proto čekám na nezaujatý názor, zda je to užitkově přiblíženo dosavadním motorům.Pro mě má Honda kultivovaný zvuk a velmi dobře se startuje.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3
|
|
|