Olej v TK14



Stránky: 1,  2   
Stuff - (12) - 248.164 (?) 
13.10.2009 14:07, zobrazeno: 41372x

Před třemi letyjsem koupil vyřazené TK z technických služeb. Od té doby jsem na olej nekoukal, teď jsem ho chtěl vyměnit a je možné že je olej tak řídký a čirý že ani není vidět na měrce?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 128.154 (?), 13.10.2009 16:52

to myslíte vážně???Ten musí být černý jak bota a bude ho tam jen trocha, všechno sežral starý motor...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 248.164 (?), 14.10.2009 6:36

No to jsem si taky myslel, moc dobře vím jak vypadá olej v dieselovým motoru. Bylo ho málo to jo, ale je úplně čistej a průhlednej. Je možný že tam kdosi nalil cosi ale i tak po třech letech?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 14.10.2009 12:17

Srovnáváte bohužel nesrovnatelné, motor TK je dvoutakt, kde se poměrně dost oleje při mazání spálí, zbytek který steče pod kliku je odsát a přes plstěný filtr se vrací do skříně regulároru čerpadla. Olej je z této skříně nastřikován na mazací místa pístkovým čerpadlem.U čtyřtaktu se jedná o naprosto nesrovnatelný systém, kde se olej zůčasňuje veškerého dění v motoru a hlavně se jej tolik nespálí, tudíš se musí po určitém počtu motohodin vyměnit, u TK pouze dolíváte čerstvý.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 218.71 (?), 14.10.2009 14:08

Nebo máte krátkou měrku

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 60.26 (?), 14.10.2009 15:56

tak to je div ze jste ho jeste nezadrel kdyz jste na nej nekoukal motor ma prece ztratove mazani tam se musi dolevat casto a stale kontrolovat a ne po trech letech ale pred kazdou jizdou ten co napsal ze musi byt cerny jak bota tak asi nikdy nevidel TK14 dava se nejlevnejsi M6A

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 111.1 (?), 14.10.2009 18:17

Tam se tedy jen stále dolévá motorový olej? Když by ho chtěl celý vyměnit tak jak, není tam dole pod motorem žádná výpust. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 248.164 (?), 15.10.2009 10:20

Nojo máte pravdu to mě nedošlo  Hm a to jsem vyučenej automechanik, nojo dám si sám facku.  Jináč dík

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 15.10.2009 19:28

Údržba mazaní motoru 1D90, nespočívá ve výměně oleje, ale v čištění sběrného systému umístěného ve spodní části klikové skříně, je tam sítko a pod ním sběrná jímka s malým otvorem, to vše pro dobrou funkci sběru oleje vyžaduje dokonalou čistotu.Jinak motor pracuje s takzvanou suchou skříní, olej je umístěn ve zvláštní nádrži (regulátor vstřikovacího čerpadla).Olej se nemění, dříve totiš přijde na řadu GO motoru, při níž se skříň vymyje a nalijeme novou náplň.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 248.164 (?), 16.10.2009 7:24

Kolik tam toho oleje tedy vlastně má být? na měrce jsou dvě rysky v rozsahu asi, teď nevím 6-10cm.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika