Nejde nastartovat benzínový fukar



host - 20.45 (?)
17.12.2013 15:24

Děkuji za Váš názor.Svíčka je opravdu mokrá.Když zkouším jiskru tak jdou "výpary"benzínu otvorem pro svíčku ven.Komresy jsem zkoušel tím, že jsem fukar pověsil za startovací šňůru a ten se spouštěl vždy po intervalech(dekomprese)  dolů.Když dám toho ptáka nešťastného do polepšovny, tak mně to bude stát zase peníze a třeba to ani neopraví, anebo si naúčtuje i co nedělal.Dnes jsem se díval na membránu a ta je OK.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 17.29 (?), 13.12.2013 18:41, zobrazeno: 11734x

Dobrý den. Poradí mi někdo? Mám benzínový fukar Homelite. Do dneška makal jako čert, občas padal z otáček.avšak nikdy nebyly problémy se startem. Asi po čtvrt hodině práce jsem fukar vypnul a už jsem ho nenastartoval. Svíčka hází jiskru tam a sem benzín taky teče (nový 1/50namixovaný), molitanový filtr je čistý aten hajzl nechce makat. Nevím si rady. Pomůže mi někdo? Děkuji Zdenek

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 32.7 (?), 15.12.2013 10:50

 Chtěl jsem ještě napsat, že jsem zkoušel tlak na píst tedy jsem pověsil fukar za šňůru startování a ten zmetek se pomalu ale velice pomalu spouští k zemi.Možná, že bych mohl koupit ještě novou svíčku, ale co potom když to nebude ono.Děkuji za jakýkoli nápad.Zdenek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
rosti&slavik - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1017) - 179.38 (?), 16.12.2013 11:23

Do dneška makal jako čert, občas padal z otáček...

Pokuste se toho "zmetka" dovést do nejbližšího servisu.Pokud jej máte v záruční době, možná Vám ho vymění, nebo opraví.Pokud jste rozpoznal, že padal z otáček na hubu, možná mu práce nevoněla,  mohl to být čert přestrojený za fukar Homelite-je to pravděpodobné.Jak to vypadá s Vaším úpisem?Bylo by dobré postoupit úpis k prozkoumání právníkem.

Možná, že bych mohl koupit ještě novou svíčku...

To bych nedělal,aby se nevyplašil...oheň přímo miluje,raději bych zvážil pořízení karafánku se svěcenou vodou,a nezapomeňte na kropenku.

Svíčka hází jiskru tam a sem benzín taky teče...a ten hajzl nechce makat.

pokud benzín opravdu teče,bude třeba zjístit,zda v nádržce nechybí.Opatrně v šeru přisvícením svíčkou se otvorem přesvědčte zda nějaký zbyl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 56.206 (?), 16.12.2013 12:37

Když startujete a několikrát potáhnete za startér, je poté svíčka mokrá? Pokud ano, benzín do válce jde a problém bude v zapalování (svíčka) nebo kompresi. Pokud je svíčka suchá, nejde do válce směs. Že svíčka dává jiskru vně válce ještě neznamená, že tomu tak je i ve válci.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 20.45 (?), 17.12.2013 15:24

Děkuji za Váš názor.Svíčka je opravdu mokrá.Když zkouším jiskru tak jdou "výpary"benzínu otvorem pro svíčku ven.Komresy jsem zkoušel tím, že jsem fukar pověsil za startovací šňůru a ten se spouštěl vždy po intervalech(dekomprese)  dolů.Když dám toho ptáka nešťastného do polepšovny, tak mně to bude stát zase peníze a třeba to ani neopraví, anebo si naúčtuje i co nedělal.Dnes jsem se díval na membránu a ta je OK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 20.227 (?), 18.12.2013 16:54

od Zdenka: Děkuji Vám všem za iniciativu.Jedině pan XXX mi dobře poradil.Svíčka, která zapaluje mimo válec ještě nemusí být dobrá(tzn nemusí zapalovat po našroubování do válce.Našrouboval jsem novou a můj zlatý fukar opět maká. dík pane. Zdeněk

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 178.13 (?), 18.12.2013 17:07

Totéž se mně stalo (na jiném typu stroje) dokonce s úplně novou svíčkou- byl to dost nervák na to přijít. Takže od té doby na svíčkách nešetřím.

 Jirka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 55.130 (?), 18.12.2013 18:02

To jsem rád, že to byla jen svíčka. Ve válci je při kompresi vysoký tlak a pokud je svíčka špatná, výboj nemá dost energie, aby přeskočil mezi elektrodami a zapálil stlačenou směs. Svíčka přitom nemusí jevit známky poškození - někdy se takto chová i svíčka, čištěná důkladně kovovým kartáčem. Na izolátor se nanese mikroskopická vrstva kovu z kartáče a výboj sjíždí po ní namísto mezi elektrodami. Při čištění lze použít kartáč, ale čistit pokud možno jen kovové elektrody a ne porcelánový izolátor.

Kompresi poznáte i bez spouštění na šňůře - při startování musí být cítit střídavý odpor a povolování, jak píst mění úvratě. Snad u dekompresního ventilu to může být jiné, je-li otevřen - nevím, nic s ním jsem v rukou neměl. Tak ať fukar dál fouká jako čert - a hezké svátky!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 132.218 (?), 14.8.2018 12:56

Není lepší si koupit akumulátorový fukar namísto benzínového, který jen smrdí pod nos?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 144.38 (?), 14.8.2018 13:12

Původní dotaz je starý 5 roků, kdopak v té době vyráběl aku fukar?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika