Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
Ú v o d n í   s t r á n k a  |  Reklama   
Zahradní domky.cz
Chaty, zahradní domky a domky na nářadí, dodání po celé ČR
Nábytek Vladeko
Dřevěný zahradní nábytek, doprava po ČR zdarma


Zahradní technika > Nastavení přezápalu u MF 70

Nejnovější příspěvky v tomto vláknu:
Dobrý den prosím poraďte mi podrobněji nasta..., František Poplštein, 27.10.2017
Dobrý večer. Mám FM70 cca 4 roky ..., host, 20.5.2016
Prosim vas jak snizim hlavni trysku na MF 70..., host, 2.7.2015
Mám Emefu asi dvacet let. Je to betelný stro..., host, 18.7.2013
Zdravím chcem sa opytat aku si mal iskru pred zmen..., host, 5.7.2013
Stránky: 1, 2 | Zobrazit celou diskuzi   

Nastavení přezápalu u MF 70


Luboš Luštický (2) - xxx.xxx.177.85 (?)
6.5.2012 11:43, počet návštěv: 55182
Přejít na: tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den,

nevíte někdo kolik mm před horní úvrati pístu se nastavuje před zápal u MF 70. Děkuji, Luboš

Připojit reakci   
stavba, topení, úspory energií, voda a odpady, sítě, interiér, dílna
   

Nastavení přezápalu u MF 70


Josef Jindra (1) - xxx.xxx.176.166 (?)
6.5.2012 20:37
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Na štítě zapalování je ryska kterou nastavte proti rysce na bloku motoru.Jinak předzápal u dvoutaktu je cca 4-4,5 mm.Podle startování poznáte zda je předstih velký motor tzv.kope.tak trochu ubrat na předstihu.Když špatně startuje a motor nemá dostatečný výkon je předstih malý tak trochu přidat.CHce to odzkoušet.

Připojit reakci
      

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.73.156 (?)
30.12.2012 10:56
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobry den mam MF 70 a mam strasny problem so startovanim..vymenil som gufera vsetky tesnenia zapalovanie som ulozil spat na milimeter presne ako bolo dal som aj novy karburator ale ta mrcha uz nechyta ani tolko co predtym..skusil som dat na novom karburatore aj nastavenie z toho stareho a nic..obcas naskoci na par sekund ale to je vsetko..prosim pomoc..uz neviem co s tym dakujem.

Připojit reakci
         

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.37.22 (?)
30.12.2012 11:55
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vyměnit fajfku svíčky.

Připojit reakci
            

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.145.194 (?)
30.12.2012 19:01
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Když nechce motor naskočit a vymontujete svíčku, je svíčka suchá, anebo mokrá až příliš, natolik že je zahlcený válec směsí? Pokud je motor a kliková skříň přehlcena, tak ji spodním šroubem M10 na karteru vysušit několikrát zatažením za startovací sňůru(asi 20 x) a s vymontovanou zapal. svíčkou to jde mnohem lépe, ale to asi víte, natolik svůj stroj už určitě znáte. Dále pokud máte vysokonapěťový kabel ke svíčce černé barvy t.j. uvnitř uhlíkový, vyměňte jej za červený, klasický s měděným drátem a každopádně dejte novou zapal. svíčku a novou fajfku.

Dejte potom zde vědět, jak jste uspěl.Přeji pevné nervy.

Připojit reakci
               

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.73.156 (?)
30.12.2012 19:50
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dakujem za pomoc ale v tom to asi nebude pretoze ked vyberim sviecku nie je motor ani zahlteny ani prilis suchy... skusal som alternativy kde som pridal zmes a vtedy mi to zahltilo skrinu a potom zase opacne ze som dal zmes suchsiu ale stale nic..Sviecka iskru dava dobru a pravidelnu botku mam novu aj sviecku tiez... iba ten kabel je cierny tak ho este skusim vymenit ale ked to nezaberie tak posledna sanca je servis alebo sa toho zbavim..je to skely stroj ale iba dovtedy kym nezacne strajkovat... este raz velmi pekne dakujem.

Připojit reakci
                  

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.145.194 (?)
30.12.2012 21:33
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Píšete, že jste měnil gufera. Jaké jste tam dal? Je totiž nutné tam dát originál speciál gufera, zesílené plechem, dvojité těsnící břity, myslím že německé, anebo USA rozměr 40-62-8 a druhé 25-52-10, obyčejné černé gufera nevydrží těsnit tlaky v klikové skříni, zvláště tehdy, když vám motor při startu anebo vypínání pár krát střelí do výfuku, anebo do karbecu, to je jejich smrt. Asi před dvěma lety jsem byl v podobné situaci jako Vy, MF -ka nejela a šla do vysokých otáček po zahřátí, byl jsem z toho málem nemocný, dělal jsem všechno možné, až nakonec jsem se v zimě pustil do výměny gufer a všech těsnění jako jste to musel dělat Vy a teď mně to jede jako hodinky, chytá na drc a dělá mně radost, v zimě odklízí sníh a v létě seču. Až na ten smrad z výfuku. Někdy jsem musel častěji měnit zapal. svíčku, některá vydržela jen pár hodin, doporučuji vyzkoušet i jinou svíčku i když píšete, že jste dal novou.Hodně zdaru a podělte se zde o poznatky, jak se to povedlo opravit.

Připojit reakci
                     

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.73.156 (?)
31.12.2012 10:45
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

ta kosacka stala 15 rokov v dielni a nikto s nou nic nerobil... ja som ju potom nastartoval a chvilku slapala ako hodinky..ale potom som videl ze straca vykon a a ma neovladatelne otacny tak som ju rozobral a boli tam cierne gumene gufera bez plechu ale videl som ze sa dnes na to vyrabaju gufera z USA s plechom su sice ovela drahsie ale kupil som ich kosacka na nich fungovala asi dva tyzdne ale s vykonm som spokony prilis nebol..tak som dal dole motor a pretocil som ho..pocul som ze mi unika vzduch okolo gufara ktore je pri naboji spojky tak som ho vybral a dal som tam gumene tke ako tam bolo..tesnilo o cosi lepsie ale stale som pocul jemne uniky..mozno ze aj to je problem ale neviem ako sa ho zbavit lebo asi nie su gufera ktore by mali vacsiu tesniacu hranu. Vsetko som to poskladal dokopy a kosacka par krat chytla pekne ale potom znova ten isty kolotoc. Inak ak sa smiem opytat ako ste vyriesili tesnenie pod hlavou valca..pretoze tam na valci nie je ziadna drazka a nema sa tam davat ani ziadne tesnenie je to proste polozeny kov na kov a to predsa tesnit nemoze strasne vela problemov mi robilo aj to lebo zakazdym ked som dal dole hlavu tak bolo vidno odkial mi vnikal vzduch. Skocim za jednym zanim on sa do toho bude vyznat asi viac ako ja urcite sa podelim o poznatky ktore mi poskytol. Vam sa chcem strasne pekne podakovat za ochotu a pomoc. Ked bude nieco nove dam vam vediet..este raz Dakujem ;)

Připojit reakci
                        

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.145.194 (?)
31.12.2012 17:58
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Těsnění pod hlavou válce žádné není, také jsem se nad tím podivil, udělal jsem to tak, že jsem dosedací plochy potřel zabrušovací pastou a zabrousil na sobě, stejným způsobem jako se zabrušují bežně sací a výfukové ventily u jiných motorů.Píšete, že mašinka stála 15 let v dílně. To mohlo mít za následek, že válec uvnitř mírně zkorodoval, tuto korozi jste setřel tím krátkodobým nastartováním motoru a tím jste asi poškodil těsnící kroužky, takže už mají zřejmě velkou vůli v zámku a netěsní, bude to mít malý kompresní tlak a nebude to mít sílu. Ještě k těm guferům: Obyčejná černá gufera se používají na utěsnění vývodových hřídelí s běžnou olejovou náplní převodových skříní, tam to spolehlivě udrží , ale v klikové skříni motoru jsou mnohem větší tlaky a tam obyčejná gufera dlouho nevydží a je to zbytečná práce. Jinak konstrukce toho motoru je strašně jednoduchá, jenom je potřeba při montáži pečlivost. Já jsem to možná až přeháněl, ale ty gufera jsem před naklepnutím do karterů potíral těsnícím hermetikem. Myslím, že by Vám s tím nejvíce pomohl nějaký trošku zkušený mechanik motocyklů.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.73.156 (?)
1.1.2013 12:51
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ono to bolo tak ze ja ked som ju po tych rokoch nastartoval tak slapala pekne..ale neskor mi praskol valec na sacom kanaly takze som vsetko vymenil. Je tam novy valec, piest. kruzky, capy, loziska, aj hlava. Na tom motore je vsetko zbrusu nove az na kluku a klukovu skrinu inak je vymene vsetko do posledneho tesnenia. Jasne to chapem ze tam su ovela vecsia tlaky iba vravim ze aj ked som tam dal ocelove gufero okolo naboju spojky mi to stale prepustalo vzduch. Tesnenie pod hlavou som ja riesil klingeritom a doteraz ma nesklamal. Dam to odobornikovi snad on na nieco pride lebo ak nie budem nuteny ju predat aj ked by sa mi taky stroj zisiel.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.145.194 (?)
1.1.2013 16:59
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

No to je vlastně skoro celý motor nový, bylo by možná škoda se toho zbavovat když to i potřebujete, ale nechci Vám do rozhodování nějak mudrovat. Ještě mně napadlo, že u vyběhanějších motorů by mohla být kliková hřídel poškozena a vydřena malou drážkou na hřídeli, kde dosedá a těsní gufero a v tom místě to podfukuje, možná jste si to nevšiml. Snad máte ve svém blízkém okolí mechanika, který opravuje motorky, anebo motorové pily a vyzná se v tom.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.73.156 (?)
4.1.2013 18:58
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

ja nad tym este popremyslam..snad ten mechanik nieco vymysli. Ak sa vas mozem opytat vy mate na MF karburator BING alebo Jikov..pretoze som cital ze Jikovaky vela nevydrzia a nie su spolahlive vraj sa mam obzerat po BING-u ale ten neviem nikde zohnat. Ja mam kosacku s dvoma tlmicmi vyfuku ale pouzivam len jeden lebo ked tam su oba tak mi vsetok sajrajt hadze na brzdu a ta je absolutne nepouzitelna..doteraz ani po odmastnovani a zdrsneni povrchu nie je uplne funkcna. Myslite ze by som tam mal dat ten druhy tlmic vyfuku?...a prosim Vas s tou brzdou ak mi neco viete poradit tak by som bol rad

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.145.194 (?)
4.1.2013 21:52
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Karburátor mám Jikov, nebyly s tím žádné větší problémy. Rozdělávaný a čistěný byl mnoho krát, tak jsem dal před karburátor jednoduchý plastový průhledný filtr jako bývá u malých motocyklů Pionýr, ale tento pomocný filtr se mně neosvědčil, zdálo se že spomaluje průtok benzínu do karburátoru, tak jsem ho vyřadil.

Čo sa týka toho druhého tlumiče výfuku, tak mám stejnou zkušenost, výfukové plyny foukají přímo na brzdu a brzdy jsou tím pádem nepoužitelné, myslím že to je tak kontrukčně nedobře řešené a s tím moc asi nenaděláme.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.73.156 (?)
6.1.2013 19:43
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ja som karburator kupil tiez celkom novy ale zahada je ze motor nanho ani neskrtne. Ked som tam dal stary tak aspon naskocila na par sekund a na ten novy nenaskoci ci je na tovarenskom alebo na povodnom nastaveni ake mam na starom karburatore. Este ak sa smem opytat Vy tam mate sviecku N17C? pretoze ja som pouzival este stare PAL N7 ktore boli originalne neskor ked odisli tak som kupil BRISK N17C a kosacka na nich nechcela ist tak mi jeden pan poradil aby som tam dal N14Y aj ked Y sviecky by do tohoto motora nemali ist lbo mozu prepalit piest no na prekvapenie mne prave na tejto sviecke motor slapal bez problemov a na motore niet ani naznak po poskodeni.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.222.218 (?)
9.1.2013 16:22
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobré odpoledne.Náhodou jsem narazil na vaši diskusi ohledně MF-70.

Pro začátek pár rad: Vzdálenost mezi kontakty zapalování je optimální:0,4mm

Předstih3,5mm před HU

Bohatost směsi 1,5-2 otáčky

Jehla karburátoru 2 zářez od vrchu

svíčka N17C 0,6 mezi kontakty

Gufera CR25*52*8 CRW1R a CR40*62*8 CRW1R od Fa. SKF

A axialní těsnění koše (papírový kroužek) to je nejdůležitější (mezi dosedací plochu koše a ložiska.Jinak motor nasává falešný vzduch do prostoru klikové skříně a nejde nastartovat!!

Dále doporučuji zkontrolovat dostatečný průtok paliva přez paliv.kohout.(Bývá tam přicpané sítko a nebo naboptnalá gumička)a palivo pak nedostatečně při přeplavení karburátoru difuzní trubičkou nenatéká.

Cca 3* jsem měnil prasklý spojkový koš v drážce pro pero, nebylo to normálně znatelné, až po zahřátí motor běžel nekontrolovatelně.

V některých případech taktéž netěsní odkalovací šroub na spodní straně klikové skříně.

Poslední možná závada je ucpaný výfuk(možno vypálit) a nebo vysoká hladina oleje ve vzduchovém filtru!!

Závěrem, pokud je vše nastaveno jak jsem napsal a motor není přidřený musí šlapat jako hodiny.Tyto motory opravuji již 20let a prozatím jsem se nesetkal s jiným problémem.tak hodně úspěchů v opravě a pokud by se nezdařilo dejte vědět na E-mail servismen@seznam.cz nebo do této diskuse.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.145.194 (?)
16.1.2013 15:08
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Děkuji vám za velice cenné informace, které jste uvedl výše. Jsou to někdy i maličkosti, které když člověk nezná, dokážou hodně pozlobit a zbytečně připravují o čas a nervy, než na to uživatel přijde sám. Např. s tou nabotnalou gumičkou na kohoutu nádrže, stalo se mně to také. Benzín protékal kohoutem, ale byl jen trošku spomalený a to stačilo na to, aby při sečení v mírném kopci nedotékal do karbecu tak, jak má. Trvalo mně to tehdy několik dní, než jsem na to přišel. Jinak považuji MF i přes své stáří za docela konstrukčně povedenou mašinku a dělá mně spoustu dobré práce např. v této době odhrnuji sníh.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.172.76 (?)
4.2.2013 14:42
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

hodne ludí na forach píše, že má problém s černou svíčkou po výmene gufer, otáčky volnobeh OK, štartovanie OK, po vyčistení sviečky motor bežíopäť cca pol hodinu. Že by kontakt zapalovania?, predstih?

Natavenie karburátora, sviečka podľa doporučení,

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.11.86 (?)
15.2.2013 14:11
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Zdravim takze koscku som dal do servisu nastastie sa nepotvrdilo ze vzduch unika cez gufera. Cela vada bola n prepalenych kontaktoch zapalovania. Kontakty sme vymenili aj s kondenzatorom vsetko sme nastavili a motor ide ako hodinky. Problem bol este so svieckou..preto vas chcem vsetkych upozornit nekupujte sviecky znacky BRISK. Ja som na tom motor 3x kupil Brisk N17C a ani jedna nefungovala. Radsej kupte nahradu od Bosh tie sviecky su od vyroby kontrolovane narozdiel od Brisk. asi tolko cela porucha na mojej MF..dakujem za rady :)

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.82.215 (?)
20.2.2013 18:41
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ahoj Mirek ktěm svičkám měl sem ten problem též, pořád hodně černá po pul hodimě měnit aby to jelo, pořad hodně paliva, nakonec jsem začal snižovat hlavni trisku ze 115 až na70 a bylo po problemu tet svíčky vydrží, nesmí se snížit moc mohl by se propalit pist a klika by se málo mazala a snížil by se vykon stroje osobně vyzkoušeno s gufery jsem mel stejny problem americké kovové mají slabý břit a guma je měkčí vydrží chvíli, německé kovové mají stejný břit jako původní a vydrží, ale sehnat je to je horší.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.217.172 (?)
23.2.2013 17:20
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý

Hlavná tryska je číslo 100!

Zvyšok doregulujete na ihle a prídavným vzduchom!

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.220.7 (?)
2.7.2015 23:39
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Prosim vas jak snizim hlavni trysku na MF 70.Taky mam problem ze po pulhodine zdechne a znovu mastartuje jedine s novou svickou.

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.197.97 (?)
5.7.2013 16:37
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Zdravím chcem sa opytat aku si mal iskru pred zmenou kondezatoru.
Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


František Poplštein (1) - xxx.xxx.8.210 (?)
27.10.2017 19:23
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den prosím poraďte mi podrobněji nastavení před zápalu na MF70. Děkuji 

Připojit reakci
                        

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.217.172 (?)
23.2.2013 17:17
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Chlapi dnes sa vyrábaju všetky rozmery alebo aspoň takmer všetky v silikonovej verzii sú podstatne lepšie.

Zabudnite na staré gumené aj keď dvojbritové išli celkom dobre...

Připojit reakci
                           

Nastavení přezápalu u MF 70


host - xxx.xxx.107.62 (?)
23.2.2013 22:44
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Silionove gufero na dvojtaktnom motore nevydrzi..jednak preto ze su tam vysoke tlaky a potom sa rozpradne z dovodu posobenia benzinu.

Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky) >> | 1, 2 | Zobrazit celou diskuzi   
Založit nové téma Nápověda
  Název diskusního téma   Počet příspěvků   Datum   Počet návštěv
Vari jednotka PJXP2003611.12.201722830
Traktor nestartuje811.12.2017421
Élektrický fúrik svojpomocne310.12.2017511
Motor pro Toro DH20029.12.201799
travní traktor Toro DH20059.12.20177919
Kultivátor HECHT 77828.12.2017178
Starjet - po zahřátí nefunguje vypínač elektrospojky134.12.201719752
Vybírám vřetenovou sekačku31.12.2017260
ohnuta oska na kosacke1428.11.201714929
Oplati sa kupit 20-30 ročný Vari systém na dalsich 20-30 rokov727.11.2017990
Zvuk DSK 3172026.11.20174138
Zahradni traktor Top nebo pomer vykon/cena4624.11.201766534
Výměna klinového řemene na R145 SV324.11.20177554
Olej v TK141423.11.201719940
Honda GC160 startování až na 6-8 zatažení lanka startéru2322.11.20172150
Výměna klinového řemene traktůrek XT 220 HD120.11.2017263
Problem s motorom Kawasaki320.11.2017385
Problém motor Tera3218.11.201752239
Traktůrek na sad cca 3000m2 = vysoká tráva516.11.2017868
I toto je Mountfield42414.11.2017645900
Karburátor Walbro v H262 má vysoké otáčky714.11.2017477
Traktorek Husqvarna CTH 150 Twin813.11.2017982
Náhradní díly Oleo-Mac310.11.2017357
Jaký traktor na 2ha147.11.201715816
Přípravek na rovnání klikovky motorů sekaček167.11.201718016
El. centrála, diskuze, výkon, typ....134.11.201723912
Žací ústrojí129.10.2017334
Nastavení přezápalu u MF 703127.10.201755183
Motor226.10.2017519
Hecht 710026625.10.201784024
Nejlepší sekačka na trhu2325.10.201728365
MF 704821.10.201788227
Kultivátor Hecht 746R220.10.2017578
Motor briggs straton intek 6.5 volnobezne otacky220.10.2017565
Ruční, benzinový fukar na listí do 10 000Kč3819.10.20174031
Zkušenost se sekačkou MTD 395 SPO2116.10.201756209
Kultivator KF-04 s Motorom Tecumseh213.10.2017611
Briggs stratton tezko startuje712.10.20174769
Bubnová sekačka Mounfield89.10.201721435
Agzat - vysoké otáčky nespadajú79.10.20179556
Další diskuze: 1, 2, 3, 4, 5 >  
Dům a chalupa - stavba, topení, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Dolmar 5105 nebo Stihl 26119:09
Dolmar 5105 nebo Stihl 26118:13
Dolmar 5105 nebo Stihl 26117:53
Dolmar 5105 nebo Stihl 26115:56
Dolmar 5105 nebo Stihl 26115:12
Dolmar 5105 nebo Stihl 26113:08
Konstrukce podlah10.12.2017
Složení vápené malty10.12.2017
Dolmar 5105 nebo Stihl 26110.12.2017
Gauč/pohovka na chalupu10.12.2017
Další příspěvky > 
Úvodní stránka | Informace o serveru | Podmínky užívání | Reklama | Podněty a připomínky
(c) Lupo Media s.r.o. 1999 - 2017
Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů