Nastavení přezápalu u MF 70



host - 222.218 (?)
9.1.2013 16:22

Dobré odpoledne.Náhodou jsem narazil na vaši diskusi ohledně MF-70.

Pro začátek pár rad: Vzdálenost mezi kontakty zapalování je optimální:0,4mm

Předstih3,5mm před HU

Bohatost směsi 1,5-2 otáčky

Jehla karburátoru 2 zářez od vrchu

svíčka N17C 0,6 mezi kontakty

Gufera CR25*52*8 CRW1R a CR40*62*8 CRW1R od Fa. SKF

A axialní těsnění koše (papírový kroužek) to je nejdůležitější (mezi dosedací plochu koše a ložiska.Jinak motor nasává falešný vzduch do prostoru klikové skříně a nejde nastartovat!!

Dále doporučuji zkontrolovat dostatečný průtok paliva přez paliv.kohout.(Bývá tam přicpané sítko a nebo naboptnalá gumička)a palivo pak nedostatečně při přeplavení karburátoru difuzní trubičkou nenatéká.

Cca 3* jsem měnil prasklý spojkový koš v drážce pro pero, nebylo to normálně znatelné, až po zahřátí motor běžel nekontrolovatelně.

V některých případech taktéž netěsní odkalovací šroub na spodní straně klikové skříně.

Poslední možná závada je ucpaný výfuk(možno vypálit) a nebo vysoká hladina oleje ve vzduchovém filtru!!

Závěrem, pokud je vše nastaveno jak jsem napsal a motor není přidřený musí šlapat jako hodiny.Tyto motory opravuji již 20let a prozatím jsem se nesetkal s jiným problémem.tak hodně úspěchů v opravě a pokud by se nezdařilo dejte vědět na E-mail servismen@seznam.cz nebo do této diskuse.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 145.194 (?), 1.1.2013 16:59

No to je vlastně skoro celý motor nový, bylo by možná škoda se toho zbavovat když to i potřebujete, ale nechci Vám do rozhodování nějak mudrovat. Ještě mně napadlo, že u vyběhanějších motorů by mohla být kliková hřídel poškozena a vydřena malou drážkou na hřídeli, kde dosedá a těsní gufero a v tom místě to podfukuje, možná jste si to nevšiml. Snad máte ve svém blízkém okolí mechanika, který opravuje motorky, anebo motorové pily a vyzná se v tom.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 73.156 (?), 4.1.2013 18:58

ja nad tym este popremyslam..snad ten mechanik nieco vymysli. Ak sa vas mozem opytat vy mate na MF karburator BING alebo Jikov..pretoze som cital ze Jikovaky vela nevydrzia a nie su spolahlive vraj sa mam obzerat po BING-u ale ten neviem nikde zohnat. Ja mam kosacku s dvoma tlmicmi vyfuku ale pouzivam len jeden lebo ked tam su oba tak mi vsetok sajrajt hadze na brzdu a ta je absolutne nepouzitelna..doteraz ani po odmastnovani a zdrsneni povrchu nie je uplne funkcna. Myslite ze by som tam mal dat ten druhy tlmic vyfuku?...a prosim Vas s tou brzdou ak mi neco viete poradit tak by som bol rad

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 145.194 (?), 4.1.2013 21:52

Karburátor mám Jikov, nebyly s tím žádné větší problémy. Rozdělávaný a čistěný byl mnoho krát, tak jsem dal před karburátor jednoduchý plastový průhledný filtr jako bývá u malých motocyklů Pionýr, ale tento pomocný filtr se mně neosvědčil, zdálo se že spomaluje průtok benzínu do karburátoru, tak jsem ho vyřadil.

Čo sa týka toho druhého tlumiče výfuku, tak mám stejnou zkušenost, výfukové plyny foukají přímo na brzdu a brzdy jsou tím pádem nepoužitelné, myslím že to je tak kontrukčně nedobře řešené a s tím moc asi nenaděláme.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 73.156 (?), 6.1.2013 19:43

Ja som karburator kupil tiez celkom novy ale zahada je ze motor nanho ani neskrtne. Ked som tam dal stary tak aspon naskocila na par sekund a na ten novy nenaskoci ci je na tovarenskom alebo na povodnom nastaveni ake mam na starom karburatore. Este ak sa smem opytat Vy tam mate sviecku N17C? pretoze ja som pouzival este stare PAL N7 ktore boli originalne neskor ked odisli tak som kupil BRISK N17C a kosacka na nich nechcela ist tak mi jeden pan poradil aby som tam dal N14Y aj ked Y sviecky by do tohoto motora nemali ist lbo mozu prepalit piest no na prekvapenie mne prave na tejto sviecke motor slapal bez problemov a na motore niet ani naznak po poskodeni.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 222.218 (?), 9.1.2013 16:22

Dobré odpoledne.Náhodou jsem narazil na vaši diskusi ohledně MF-70.

Pro začátek pár rad: Vzdálenost mezi kontakty zapalování je optimální:0,4mm

Předstih3,5mm před HU

Bohatost směsi 1,5-2 otáčky

Jehla karburátoru 2 zářez od vrchu

svíčka N17C 0,6 mezi kontakty

Gufera CR25*52*8 CRW1R a CR40*62*8 CRW1R od Fa. SKF

A axialní těsnění koše (papírový kroužek) to je nejdůležitější (mezi dosedací plochu koše a ložiska.Jinak motor nasává falešný vzduch do prostoru klikové skříně a nejde nastartovat!!

Dále doporučuji zkontrolovat dostatečný průtok paliva přez paliv.kohout.(Bývá tam přicpané sítko a nebo naboptnalá gumička)a palivo pak nedostatečně při přeplavení karburátoru difuzní trubičkou nenatéká.

Cca 3* jsem měnil prasklý spojkový koš v drážce pro pero, nebylo to normálně znatelné, až po zahřátí motor běžel nekontrolovatelně.

V některých případech taktéž netěsní odkalovací šroub na spodní straně klikové skříně.

Poslední možná závada je ucpaný výfuk(možno vypálit) a nebo vysoká hladina oleje ve vzduchovém filtru!!

Závěrem, pokud je vše nastaveno jak jsem napsal a motor není přidřený musí šlapat jako hodiny.Tyto motory opravuji již 20let a prozatím jsem se nesetkal s jiným problémem.tak hodně úspěchů v opravě a pokud by se nezdařilo dejte vědět na E-mail servismen@seznam.cz nebo do této diskuse.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 145.194 (?), 16.1.2013 15:08

Děkuji vám za velice cenné informace, které jste uvedl výše. Jsou to někdy i maličkosti, které když člověk nezná, dokážou hodně pozlobit a zbytečně připravují o čas a nervy, než na to uživatel přijde sám. Např. s tou nabotnalou gumičkou na kohoutu nádrže, stalo se mně to také. Benzín protékal kohoutem, ale byl jen trošku spomalený a to stačilo na to, aby při sečení v mírném kopci nedotékal do karbecu tak, jak má. Trvalo mně to tehdy několik dní, než jsem na to přišel. Jinak považuji MF i přes své stáří za docela konstrukčně povedenou mašinku a dělá mně spoustu dobré práce např. v této době odhrnuji sníh.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 172.76 (?), 4.2.2013 14:42

hodne ludí na forach píše, že má problém s černou svíčkou po výmene gufer, otáčky volnobeh OK, štartovanie OK, po vyčistení sviečky motor bežíopäť cca pol hodinu. Že by kontakt zapalovania?, predstih?

Natavenie karburátora, sviečka podľa doporučení,

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.86 (?), 15.2.2013 14:11

Zdravim takze koscku som dal do servisu nastastie sa nepotvrdilo ze vzduch unika cez gufera. Cela vada bola n prepalenych kontaktoch zapalovania. Kontakty sme vymenili aj s kondenzatorom vsetko sme nastavili a motor ide ako hodinky. Problem bol este so svieckou..preto vas chcem vsetkych upozornit nekupujte sviecky znacky BRISK. Ja som na tom motor 3x kupil Brisk N17C a ani jedna nefungovala. Radsej kupte nahradu od Bosh tie sviecky su od vyroby kontrolovane narozdiel od Brisk. asi tolko cela porucha na mojej MF..dakujem za rady :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 82.215 (?), 20.2.2013 18:41

Ahoj Mirek ktěm svičkám měl sem ten problem též, pořád hodně černá po pul hodimě měnit aby to jelo, pořad hodně paliva, nakonec jsem začal snižovat hlavni trisku ze 115 až na70 a bylo po problemu tet svíčky vydrží, nesmí se snížit moc mohl by se propalit pist a klika by se málo mazala a snížil by se vykon stroje osobně vyzkoušeno s gufery jsem mel stejny problem americké kovové mají slabý břit a guma je měkčí vydrží chvíli, německé kovové mají stejný břit jako původní a vydrží, ale sehnat je to je horší.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 217.172 (?), 23.2.2013 17:20

Dobrý

Hlavná tryska je číslo 100!

Zvyšok doregulujete na ihle a prídavným vzduchom!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika