Náhradní díly na motor honda gxv 160



host - 102.147 (?)
30.1.2016 20:51

Tak nazdar.Tímto reaguji na příspěvek Standy a zároveň mu děkuji.Proč jsem rozebral motor: neboštík táta byl dosti netechnický typ a údržba mu tudíž moc neříkala-olej mám dojem v motoru vyměnil za 24 let maximálně 4x.Proto když jsem stroj zdědil a zjistil že podle mě dost kouří rozhodl jsem se ho rozebrat.On i výkon při větším zatížení se zdál být slabší a navíc trochu prolínal olej dolů na spojku.Píst vykazoval na pohled lehčí známky otěru/nikoliv přidření/a kroužky vůbec nic-což je udivující.Hlava značně zakarbonovaná včetně výfuk. ventilu, vůle ventilů se mi zdály větší ve vedení-nemám s tím zkušenosti ani nářadí-proto to svěřuji odborníkům.Regulátor-vůle vůči hřídelce 0,16 mm při délce vedení 15 mm představuje vůli na ozub. kole /tzv. kyvnou/ okolo 4 mm což je fakt moc.Rozstřik oleje to asi až tak neovlivní ale ideální stav to taky nebude.No a to že vtom lítám znamená že jsem z toho trapného shánění na makovici. Každopádně děkuji a zdravím. Ahoj Logo.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 45.8 (?), 27.1.2016 10:09

Zdravím, můj dojem je ten, že Logo rozebral motor a ani vlastně neví proč. Jak posoudil, že je špatný píst a kroužky, když později uvádí, "že v tom lítá".Mírná vůle odstředivého regulátoru na hřídelce zas až tolik nevadí a na rozstřik oleje to nemá vůbec žádný vliv. Motory jsou opravdu nesmrtelné, snad jediná výtka je průsak oleje okolo hřídelky regulátoru skrze stěnu karteru. Lícovaný otvor se poměrně rychle opotřebuje a dochází zde k prolínání oleje a také je patrná vůle hřídelky. Toto lze odstranit buď výměnou karterů (hřídelka bývá rozměrově netknutá) a nebo zhutněním stěny karteru na rozměr lícovací tyčinky. Nevím co myslí Logo tou opravou hlavy válce, tam snad jen zabrousit ventily, když už to rozebral. Moje doporučení je koupit nová těsnění a po zabroušení ventilů vše složit do původního stavu. Seřídit základní nastavení regulátoru otáček a motor provozovat. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.147 (?), 30.1.2016 20:51

Tak nazdar.Tímto reaguji na příspěvek Standy a zároveň mu děkuji.Proč jsem rozebral motor: neboštík táta byl dosti netechnický typ a údržba mu tudíž moc neříkala-olej mám dojem v motoru vyměnil za 24 let maximálně 4x.Proto když jsem stroj zdědil a zjistil že podle mě dost kouří rozhodl jsem se ho rozebrat.On i výkon při větším zatížení se zdál být slabší a navíc trochu prolínal olej dolů na spojku.Píst vykazoval na pohled lehčí známky otěru/nikoliv přidření/a kroužky vůbec nic-což je udivující.Hlava značně zakarbonovaná včetně výfuk. ventilu, vůle ventilů se mi zdály větší ve vedení-nemám s tím zkušenosti ani nářadí-proto to svěřuji odborníkům.Regulátor-vůle vůči hřídelce 0,16 mm při délce vedení 15 mm představuje vůli na ozub. kole /tzv. kyvnou/ okolo 4 mm což je fakt moc.Rozstřik oleje to asi až tak neovlivní ale ideální stav to taky nebude.No a to že vtom lítám znamená že jsem z toho trapného shánění na makovici. Každopádně děkuji a zdravím. Ahoj Logo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 31.1.2016 16:44
Logo, regulátor vyměnit, má packy, které se ulomí jak regulátor háže na hřídelce. Máš momentový klíč? Hlavu válce nesmíš dorvat, jinak protočíš šrouby. Máš měrky na seřízení ventilů? Sací 0.15mm, výfukový 0.20 mm na studeném motoru. Umíš seřídit regulátor otáček proti pružině? Víš jakou má mít mezeru zapalování? Máš servisní limity opotřebení dílů motoru? Umíš a máš čím je změřit? Umíš seřídit a nastavit karburátor? Umíš změřit a nastavit otáčky motoru? Umíš nastavit časování ventilů? Víš, jak patří píst do válce a kroužky na píst? Logo když aspoň toto víš opravuj, jinak dej motor do servisu a zaplať za opravu. Budeš mít jistotu kvalitní opravy se zárukou
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.46 (?), 31.1.2016 18:03

Divil byste se, kolik lidí to zvládné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 31.1.2016 18:58
No, já se nedivím, lidi, kteří si pomůžou sami servis nepotřebují. Divím se lidem, kteří sáhnou motoru do vnitřku a začnou se vyptávat na jednoduché věci na díly.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 31.1.2016 19:05
Logo nepotvrzuje, kolik lidí umí opravit motor a to je motorkář.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.147 (?), 2.2.2016 11:06

Ano jsem motorkář ale ne statistik.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.147 (?), 2.2.2016 11:01

Kdybych mohl vlézt do krámu a jednoduše tyto věci koupit tak se přece nebudu tady ptát a je celkem logické že se snažím ptát těch kteří o tom něco vědí.Logo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.147 (?), 31.1.2016 18:51

No regulátor už je objednaný origo-jen kolo s packama/ostatní je dobré/-450 Kč. bez daně.Momenťák nemám ani neznám dotah. hodnoty-pojedu na ruce.Měrky bez problémů.Seřízení regulátoru jsem tady někde viděl tak to snad dám.Zapalování co vím mezera minimální kvůli magnat.poli, servisní údaje nemám žádnéMěřit umím dobře-celý život jsem se tím živil jen na proměření válce mám měřidla jen do průměru 60mm což mi nestačí.Nakarburátoru toho zas tak moc není-kam se hrabe na závodní Dell -Orto.Nastavení otáček motoru zatím nevím-snad se do toho nějak dostanu.U ventilů se domnívám měří největší vůle a to vzhledem k poloze pístu.Jak ten patrí do válce?-určitě dnem nahoru-jinak by to nešlo a kroužky nevím jestli musí mít přesnou polohu přece jen to není dvoutakt s rozvodem pístem ale jen bych je nedal zámkama do jednoho místa-blbě by to těsnilo.Jinak hlavu a píst budu mít do čtyř týdnů regulátor a gufero taky, těsnění budu objednávat.Věřím že se dílo podaří.Ahoj a dík Logo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 31.1.2016 20:57
Panečku, to jsou termíny!!! Cívka zapalování mezera 0.2 až 0.6mm a hlava se dotahuje 24 N.metry. V dílenské příručce je i postup základního nastavení regulátoru, umístění pístu k ojnici a proč, no je tam toho dost.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Ventilátor na krbová kamna12.4.2024
Motorova pila stihl 02812.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika