Motor HONDA GCVx 145/170/200



host - 1.219 (?)
2.4.2020 17:26

Už jednou před rokem jsem to tady uváděl u fora :

Sekačka Stiga Colector 46S - opět kolísání otáček při volnoběhu

Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Podobný problém jsem měl u sekačky Partner s mototrem Honda GCV 160, kolísání otáček, rada servisu, přivezte to, uděláme ultrazvuk karburátoru a pokud to nepomůže, tak karbec vyměníme, v sezóně za cca 2 měsíce, až jeden servisák mi poradil, abych zkusil použít 100 oktanový benzín. Do té doby jsem používal natural 95. U motoru Brigss jsem měl, při používání naturalu 95,  i jakýsi "rosol" v palivové hadičce, asi pozůstatek biosložky.

Než jsem ho tam nalil, ten 100 oktanový benzín, tak jsem ještě vyčistil- profoukl hadičky. Během vyjetí cca 2 nádrží problém kolísání otáček postupně zmizel. Od té doby do sekaček kupuju pouze tento benzín, před odstavením sekaček vyjíždím benzín i z karburátoru, Honda měla již z výroby kohout na palivovém potrubí a u sekačky s motorem Brigss jsem ho doplnil. Tento benzín používám i do mixu pro pilu a křoviňák.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
      
host - 251.121 (?), 25.4.2019 15:05

ten vrchní plast se vždy lišil :) Jinak doufam, že tyhle nové modely nebudou tak háklivé na benzín jako je predchozí generace.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 211.108 (?), 2.4.2020 14:52

To by mě taky zajímalo, máme sekačku husqvarna cca 10 let starou s GCV 160, která šlape jak hodinky a nikdy jsme neřešili nějaké stabilizátory v benzínu a asi 2 roky zpět jsme koupili GCV 160 na Vari a ucpalo se nám to po první sezóně a i po vyčištění jsou s tím stále problémy, ten motor nejde tak plynule a na volnoběh za studena chcípe. Nevím, jestli to může být i tím, že na sekačce to jede na větší otáčky, že jde tak krásně plynule nebo jestli tam je během těch let nějaký rozdíl v konstrukci karburátoru. Každopádně nová generace mě zajímá a pokud je stavěná na 10% toho biohnusu v benzínu, tak snad se to nebude tak ucpávat jako ta předešlá 160tka :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 1.219 (?), 2.4.2020 17:26

Už jednou před rokem jsem to tady uváděl u fora :

Sekačka Stiga Colector 46S - opět kolísání otáček při volnoběhu

Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Podobný problém jsem měl u sekačky Partner s mototrem Honda GCV 160, kolísání otáček, rada servisu, přivezte to, uděláme ultrazvuk karburátoru a pokud to nepomůže, tak karbec vyměníme, v sezóně za cca 2 měsíce, až jeden servisák mi poradil, abych zkusil použít 100 oktanový benzín. Do té doby jsem používal natural 95. U motoru Brigss jsem měl, při používání naturalu 95,  i jakýsi "rosol" v palivové hadičce, asi pozůstatek biosložky.

Než jsem ho tam nalil, ten 100 oktanový benzín, tak jsem ještě vyčistil- profoukl hadičky. Během vyjetí cca 2 nádrží problém kolísání otáček postupně zmizel. Od té doby do sekaček kupuju pouze tento benzín, před odstavením sekaček vyjíždím benzín i z karburátoru, Honda měla již z výroby kohout na palivovém potrubí a u sekačky s motorem Brigss jsem ho doplnil. Tento benzín používám i do mixu pro pilu a křoviňák.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 251.121 (?), 9.4.2020 9:28

přes zimu se dá pouzit palivo ASPEN 4, třeba jen 2-3 dcl toje otázka 30kč při litrovém balení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika