Motor HONDA GCVx 145/170/200



host - 211.108 (?)
2.4.2020 14:52

To by mě taky zajímalo, máme sekačku husqvarna cca 10 let starou s GCV 160, která šlape jak hodinky a nikdy jsme neřešili nějaké stabilizátory v benzínu a asi 2 roky zpět jsme koupili GCV 160 na Vari a ucpalo se nám to po první sezóně a i po vyčištění jsou s tím stále problémy, ten motor nejde tak plynule a na volnoběh za studena chcípe. Nevím, jestli to může být i tím, že na sekačce to jede na větší otáčky, že jde tak krásně plynule nebo jestli tam je během těch let nějaký rozdíl v konstrukci karburátoru. Každopádně nová generace mě zajímá a pokud je stavěná na 10% toho biohnusu v benzínu, tak snad se to nebude tak ucpávat jako ta předešlá 160tka :-)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
      
host - 251.121 (?), 25.4.2019 15:05

ten vrchní plast se vždy lišil :) Jinak doufam, že tyhle nové modely nebudou tak háklivé na benzín jako je predchozí generace.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 211.108 (?), 2.4.2020 14:52

To by mě taky zajímalo, máme sekačku husqvarna cca 10 let starou s GCV 160, která šlape jak hodinky a nikdy jsme neřešili nějaké stabilizátory v benzínu a asi 2 roky zpět jsme koupili GCV 160 na Vari a ucpalo se nám to po první sezóně a i po vyčištění jsou s tím stále problémy, ten motor nejde tak plynule a na volnoběh za studena chcípe. Nevím, jestli to může být i tím, že na sekačce to jede na větší otáčky, že jde tak krásně plynule nebo jestli tam je během těch let nějaký rozdíl v konstrukci karburátoru. Každopádně nová generace mě zajímá a pokud je stavěná na 10% toho biohnusu v benzínu, tak snad se to nebude tak ucpávat jako ta předešlá 160tka :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 1.219 (?), 2.4.2020 17:26

Už jednou před rokem jsem to tady uváděl u fora :

Sekačka Stiga Colector 46S - opět kolísání otáček při volnoběhu

Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Podobný problém jsem měl u sekačky Partner s mototrem Honda GCV 160, kolísání otáček, rada servisu, přivezte to, uděláme ultrazvuk karburátoru a pokud to nepomůže, tak karbec vyměníme, v sezóně za cca 2 měsíce, až jeden servisák mi poradil, abych zkusil použít 100 oktanový benzín. Do té doby jsem používal natural 95. U motoru Brigss jsem měl, při používání naturalu 95,  i jakýsi "rosol" v palivové hadičce, asi pozůstatek biosložky.

Než jsem ho tam nalil, ten 100 oktanový benzín, tak jsem ještě vyčistil- profoukl hadičky. Během vyjetí cca 2 nádrží problém kolísání otáček postupně zmizel. Od té doby do sekaček kupuju pouze tento benzín, před odstavením sekaček vyjíždím benzín i z karburátoru, Honda měla již z výroby kohout na palivovém potrubí a u sekačky s motorem Brigss jsem ho doplnil. Tento benzín používám i do mixu pro pilu a křoviňák.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 251.121 (?), 9.4.2020 9:28

přes zimu se dá pouzit palivo ASPEN 4, třeba jen 2-3 dcl toje otázka 30kč při litrovém balení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika