Motor Briggs stratton - problém se startováním



host - 222.134 (?) 
13.2.2013 20:52, zobrazeno: 35407x

Dobrý večer pánové. Jelikoš si se zehradním traktorem již nevím rady, tak se obracím s dotazem na Vás.  Mám problém se startováním. Když je motor studený, tak startér mi nechce otočit s motorem, otočí jen kousek a pak nechce točit. Koupil jsem nový startér, cívku starteru, baterku,kabely.Bohužel ani přes to to nejde. Někdy se mu zachce.tak normálně točí a pak zase nejde.Když chytne a motor se ohřeje, tak startuje bez problému. Vyndal sem svíčku a motor točí volně. Před rokem mi dělay komplet G.O motoru, kde by jste vy hledaly závadu? dáky předem za rady. 

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 222.134 (?), 13.2.2013 20:54

Ještě sem zapoměl uvést, jedná se o traktor ama garden, s motorem briggs stratton 15.5 Hp

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 112.226 (?), 13.2.2013 21:24

zkotrolujte ventilové vůle

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 128.254 (?), 14.2.2013 10:38

Zdravím, zkuste prohlédnout jak Vám zapadá pastorek starteru do věnce. Po celém obvodu má být mezi zuby malá vůle. Vyšroubujte svíčky, odlojte starter rukou zasuňte pastorek do věnce a pomalu otáčejte setrvákem, po celém obvodu musí být mezi zuby malá vůle. Pokud by se vůle otáčením měnila, tak je setrvák špatně nasazený na hřídeli, pokud je bez vůle, tak podložit starter. Nepochopil jsem jaký vliv má ventilová vůle na odpor motoru při startu. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 123.147 (?), 14.2.2013 14:17

Jestli někdo měl rozebraný motor tak je možno, že poškodil zařízení na vačkové hřídeli, které umožňuje snadný start a to tím, že při malých otáčkách zůstáva přiotevřený výfukový ventil.Při poškození tohoto zařízení jde potom motor jen těžko nastartovat.Starter nemá takový výkon.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 175.47 (?), 7.6.2018 8:14

Pozor u některých motorů Briggs i tento 15.5 HP. Ventilová vůle musí být sací 0.15 klasika, ale výfuk 0.23-0.26 mm. Motor má automatický dekompresor. Pokud nastavíte výfuk na 0.20, startér vám vůbec neotočí přes kompresi motoru.Takže ne ventilová klasika vúle, ale seřizovat podle doporučení výrobce.Nejsme u Škodovek 100 - 120 atd.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 24.102 (?), 7.6.2018 15:56
V přiloženém obrázku jsou vůle z uživatelského manuálu a dle mé zkušenosti automatický dekompresor přestane fungovat při zvětšené vůli výfukového ventilu, musí se tedy zmenšit.
Motor Briggs stratton - technické údaje
Motor Briggs stratton - technické údaje
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 110.74 (?), 9.3.2013 4:04

Souhlasím!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
centsm - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (82) - 118.192 (?), 14.2.2013 20:40

Čemu říkáte studený? Jestli je venku v mrazu a máte tam olej SEA 30, tak to startér neroztočí ani náhodou. Pokud má motor odlehčovací zařízení při startu, tak nefunguje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 234.186 (?), 7.3.2022 22:12
Vadna spinacka. Vyskusat prepojit cievku napriamo ak startuje tak je to jasne.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika