MF 70 a 4taktní motor



Stránky: 1,  2   
host - 63.163 (?) 
4.6.2015 17:58, zobrazeno: 16978x

Dobrý den,

začnu od začátku, k naší MF 70 jsme koupili nový 4taktní motor s licencí Honda, ovšem Honda to není, je velice podobný modelu GX200, motor šlapal parádně, sekali jsme s ním pár hektarů a žádný problém nebyl.

Do té doby než jsem jednou přes noc nechal otevřený ventil benzínu, ráno byla pod sekačkou louže a tak jsem to hned zastavil, ale kapat nepřestalo. Když jsme sekačku chtěli nastartovat už nechytla, chovala se jako by byla zadřená, po nějakém tom pročištění a pár sprostých slovech jsme jí nahodili ale zvuk nebyl zrovna příjemný. Nakonec jsme zjistili že se do oleje dostal benzín, a ne zrovna málo. Nevíte někdo jak problém řešit, i po opětovné výměně oleje se tam znovu dostal benzín, sekačka chvíli šlapala ale pak znova divný zvuk a benzín v oleji. 

Dopředu říkám že motor byl přes inzerát a majítel měl stejný namontován na své MF70, takže si myslím že řeči jako "čínský výrobek" atd nejsou zapotřebí. Předem ale děkuji za reakce. Ostruszka

Přikládám obrázek motoru


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 105.167 (?), 4.6.2015 19:54
Měl byste se podívat na karburátor, neboť do katburátoru je zapojena jediná hadička z nádrže benzínu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.116 (?), 4.6.2015 20:00

Benzín se do oleje dostane jedině tak, že přes karburátor nateče do válce a pístní kroužky jej pustí do olejové vany. Stroj odstavujte tak, aby benzín z karburátoru pokud možno netekl gravitačně do válce v případě, že plovákový ventil nedovře a palivový ventil příliš netěsní. Prvotní je vyčistit karburátor, zkontrolovat plovák... a před každým odstavením stroje zavírat přívod paliva o chvilku dříve, aby hladinka v plovákové komoře poklesla.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 63.163 (?), 4.6.2015 20:44

No ano, už to tak děláme, ale benzín se dostává k oleji během sečení, takže to budou pístní kroužky? Co to mohlo způsobit?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.116 (?), 4.6.2015 20:58

Během sečení asi těžko, to je motor v chodu a benzín by měl vyhořet... nikoliv zkondenzovat.

Pokud zastavíte motor na krátkou dobu, po kterou se nevyplácí zavírat přívod, stavte jej tak, aby byl ukloněn filtrem níže a výfukem výše.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 105.167 (?), 5.6.2015 6:45
Plovák a jehlový ventil v karburátoru. Benzín ředí olej a teplem se odpařuje z oleje. Karburátor má naspodu misku a šroub uprostřed. Povolit a uvidíte plovák, měl by pozvednutím zavřít přes jehlu benzín. Mrkněte se na schéma karburátoru než něco pokazíte a postrácíte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 63.163 (?), 5.6.2015 9:01

Ano plovák jsme zkoušeli, ovšem ikdyž ho nadzvednu tak benzín nepřestane kapat, kape míň ale kape. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 5.6.2015 9:54

tak to bude někde nečistota mezi jehlou a sedlem ...

Sundat plovákovou komoru a profouknout vršek čistým tlakovým vzduchem. I chlup z vatové tyčinky vadí.

cool

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 63.163 (?), 5.6.2015 15:33

No, takže jsme sudnali plovák, pročistili, profoukli, vše smontovali... Sekačku jsme nehodili a šlape, benzín nekape, a vše funguje.

Ovšem když sekačka jede tu, dejme tomu, minutu tak začne nepravidelný zvuk, a nakonec se úplně zastaví. sad Může někde chytat falšený vzduch? Nebo je to zase tím benzínem?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.116 (?), 5.6.2015 15:43

Tohle taky může být v regulaci otáček. Nějaká pružinka vyvlíknutá nebo navlíknutá do špatné dírky.

No a Benzín si slejte stranou, zfiltrujte a posuďte, nakolik byl čerstvý. Podle toho jej použijte k technickým účelům, jako přídavek do čerstvého paliva či jako čerstvé palivo... Může se stát, že těch nečistot bylo víc a máte zanesené sítko v palivovém filtru. Při plném výkonu pak nemusí stačit benzín dotékat do karburátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika