Křovinořez Oleo-Mac 726 T - nejde nastartovat



Stránky: 1,  2   
host - 209.78 (?) 
27.7.2010 18:09, zobrazeno: 47248x

Dobrý den,
prosím Vás pánové o radu, neb mi po vyčištění karburátoru nejde nastartovat křovinořez, který před tím fungoval.

Vše jsem tedy ještě jednou pečlivě rozebral, zkontroloval, dal zpět a pečlivě utáhnul šrouby, napumpoval benzín. Přesto křovinořez nejde nastartovat, celkově to na mě působí dojmem, že nestříká palivo ke svíčce...

Zkusil jsem ještě následující:
- pod svíčku jsem nalil trochu benzínu, po pár nahozeních motor naskočí a běží, pak ale po několika vteřinách zhasne (zřejmě dojde palivo)
- nechal jsem křovinořez s napumpovaným palivem pár hodin odstát
- zkontroloval jsem přívod paliva i palivový filtr - v pořádku
- na sucho jsem vyzkoušel těsnost karburátoru, při odpojených hadičkách, ucpání jedné z trubiček prsem a mačkání kloboučku pumpičky mi vzniká určitý podtlak, ta druhá odfukuje... tedy to snad těsní...
- palivo je čerstvě namíchané, ale před tím nebyl stroj rok v provozu
Tak nevím, jak dál, zřejmě je něco s karburátorem a do servisu se mi zatím nechce...
Díky moc za rady
Jan

Jo, a taky nevím, jak poznám, že memrána karburátoru je 100% funčkní. Přeci jen je už asi 10 let stará.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 127.91 (?), 27.7.2010 18:28
Jestli vše těsní, tak není karburátor správně vyčištěný. Tryska obohacení směsi po zvýšení podtlaku uzavřením sytičové klapky a další trysky. Doma rozdělat a tlakově vyčistit otvory po demontáži trysek, membrán a jehlového ventilu, v servisu ultrazvuk a vyfoukat. Membrány způsobí problémy při opotřebení, ale to je většinou špatný chod motoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 209.78 (?), 27.7.2010 18:55

Děkuji za radu, jsem samozřejmě laik, tedy berte moje vyjadřování s rezervou...
Pokud jsem psal o vyčištění karburátoru, mluvil jsem o vyčištění kovové destičky s "jehlovým ventilkem", dále membráně a těsnění, které k ní přiléhají. Další částí karburátoru - kostkou se L a H šroubem jsem se nazabýval. Z vašeho vyjádření však usuzuji, že by problém mohl býti zde, tak zkusím profouktnout ještě toto.
Pokud jsem tomu dále porozumněl dobře, tak v membráně by zřejmě neměl být problém a amatérská zkouška těsnosti by také měla být dostačující.
Jinak podotýkám, že jinde zmiňovaná benzínová mlha po vyšroubování svíčky a natočení motoru se mi neděje...
Zatím děkuji
Jan

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 126.229 (?), 27.7.2010 20:58
Sítko v karburátoru jste vyčistil?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 0.50 (?), 27.7.2010 21:17

A jak vypadá svíčka?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 209.78 (?), 27.7.2010 21:33

Ano vyčistil...
Asi byl problém v trysce karburátoru... jelikož jsem zjišťoval až dneska, jak to celý funguje, přehlédl jsem tu malou dirku, která vede k trysce :) a vyčistil jen tu větší, která má vývod do boku (?)...Tak teď jsem to vyčistil celý, takže s povoleným H šroubem tryska snad už profukuje... a jelikož je pozdě, zkusím to nastartovat až zítra, tak uvidíme...
Taky jsem měl zanesenou dirku, (to už za karburátorem) co vede k motoru, je asi dva milimetry široká a je nad tou centimetrovou velkou dírou, kterou stříká do motoru benzín. K čemu asi je? :))
zatím děkuji
jan

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 235.34 (?), 28.7.2010 10:12

Dobrý den, měl jsem uplně stejný problém jako popisujete, jen s tím rozdílem že mi křovinořez dolmar chcípal až po startu. Start po nastříknutí paliva pumpičkou byl bez problémů, pak to ale chcíplo. Problém jsem objevil včera právě v té kostce s H a L. Objevil jsem zde co mi nebylo uplně jasné a sice jamku v tom hliníkovém odlitku. jamka nikam nevedla a bylo mi divné že je pod jehlovým ventilkem. po chvilce foukání kompresorem jsem zjistil že když do ní fouknu vzduch, část se ho někam ztrácí. Po chvilce škrabání párátkem jsem pod vrstvou nánosu něčeho zcela neprodyšného objevil drátěné sítko. po vyčištění a zkompletování jsem ještě seřídil karburátor a šlape jak má.

P.Z

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 209.78 (?), 28.7.2010 13:16

Trysku karburátoru jsem prostříkl WD a nechal přes noc odstát, pustila se nějaká špína. Takže zřejmě byla zanesená a problém byl v tom. Tak jsem všechno sešrouboval dohromady, napumpoval a palivo mi z trysky pěkně stříkalo. Tak jsem zkusil nastartovat... a nic.

Zkoušel jsem pak všechno možné a zase nic. Vyndal jsem svíčku a připojil ke kabelu - jiskří. Zkusil jsem nalít trochu benzínu pod svíčku a zašrouboval. Včera to vždycky na pár vteřin nastartovalo, dneska vůbec nic... Takže, je možné, aby mi ještě k tomu během včerejška ještě odešla svíčka? Nebo může být problém ještě v něčem jiném, když to ani na chvíli nenaskočilo?

Díky Jan

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 126.209 (?), 28.7.2010 13:35
Když vyšroubujete svíčku a protočíte motor se sytičem, zapalování musíte vypnout, tak by měla být viditelná mlha z benzínu. Pokud není, je pořád problém v karburátoru. L, H máte po tom všem správně? Studený start to neovlivní až potom.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 209.78 (?), 28.7.2010 15:23

Tak jsem udělal jak jste napsal a přemýšlel, jestli je to mlha není to mlha... svíti mi tu docela sluníčko... a přemýšlel, co Vám jako napíšu... pak jsem zašrouboval svíčku, zatáhl za šňůru a motor měl chuť naskočit. Tak jsem otevřel klapku a chytlo to na první zátah. Takže SUPER, šlape to. Nechal jsem to chvíli běžet, zhasnul a znovu nastartoval. Takže bych problém považoval za vyřešený...

H mám tak od oka, - 1 1/2 otáčky, to už doladím později.

Moc děkuji za rady, především J.S. a sobě za trpělivost :)
Jan

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika