Křovinořez Hecht Kendo - po cca 15 min chcípne a nejde nastartovat



host - 42.48 (?)
24.5.2009 20:47

Ale veď on ide na Stihl. Bol som u kamaráta robili sme pletivo keď diviaki si začali pochutnávať na zemiačkoch. Chlapec dostal za úlohu pokosiť okolo základov a priniesol nejakého Hechta prakticky nový stroj dvakrát predtým s ním kosil. Naštartoval a kosil my sme robili svoje. Vrčal s ním asi 20 minút prišiel k nám a vypol. Po 2 minútach chcel pokračovať lenže nenaštartoval ani za svet. Chytil som motor bol pekne zohriaty tak mu vravím nech počká a asi za 10 minút chytil na prvú šupu. Zdá sa podľa predchádzajúcich príspevkov že to je nejaká slabina tých hechtov. Olej mal namiešaný stihl 1:50 čo som mu trochu povedal že si verí a poradil dať trochen viac. Neviem ja mám FS 55 čo je žebrák medzi ST, ale ani po 5 hod kosení nemá problém zo štartom.MČ

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
         
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 145.230 (?), 24.5.2009 20:20

zdravím, ja som na jar riešil podobnú poruchu na krováku HECHT 132. za atudena riadne naskočil na sitič.  potom riadna práca, kosa dodávala dobrý výkon, ale ked bol motor už horuci tak po malej chvíle na volnobeh zhasla. prešiel som všetko od filtrov odvetrania nadrže, čistotu karbecu. nakoniec som skočil do predajne stihl apopísal im môj problem. predali mi olej STIHL a po jeho použití v krovaku sa všetko dalo do normalu, krovak šatrtuje, krasne akceleruje, drží voľnobeh, startuje aj vriaci. pre istotu som vymenil ešte sviečku. zatial spokojnosť.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 42.48 (?), 24.5.2009 20:47

Ale veď on ide na Stihl. Bol som u kamaráta robili sme pletivo keď diviaki si začali pochutnávať na zemiačkoch. Chlapec dostal za úlohu pokosiť okolo základov a priniesol nejakého Hechta prakticky nový stroj dvakrát predtým s ním kosil. Naštartoval a kosil my sme robili svoje. Vrčal s ním asi 20 minút prišiel k nám a vypol. Po 2 minútach chcel pokračovať lenže nenaštartoval ani za svet. Chytil som motor bol pekne zohriaty tak mu vravím nech počká a asi za 10 minút chytil na prvú šupu. Zdá sa podľa predchádzajúcich príspevkov že to je nejaká slabina tých hechtov. Olej mal namiešaný stihl 1:50 čo som mu trochu povedal že si verí a poradil dať trochen viac. Neviem ja mám FS 55 čo je žebrák medzi ST, ale ani po 5 hod kosení nemá problém zo štartom.MČ

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 44.138 (?), 24.5.2009 21:29
Podobné příznaky se mohou jevit skutečně u nadměrně přehřátého motoru. Párkrát jsem to zažil a nejenom na Hechtu. Problém byl v tom, že nedostatečně chlazený válec hlavně v horkých dnech dokázal zásobovat karbec teplem v takový míře, že motor začal dělat uvedený problémy. Důležité je, aby z nějakých příčin z válce nefoukal horký vzduch na karbec. Důvodů však může být více.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 24.5.2009 22:31

No i tohle může být příčina a má i svojí logiku, palivo se v přehřátém karbci mění více v pěnu a karbec nepozná že motůrek má málo. Není-li mezi ním a válcem dostatečný tepelný štít, pak skutečně může tahle příčina být tou pravou. A to nemusí být ani horko, to je problém konstrukce stroje. Nebylo by od věci nafotit motor s karbcem bez krytu, myslím, že tam ten problém bude. A rozhodně hlídat čistotu žeber válce.

44.138, 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 24.5.2009 22:30

Chlapi, moc děkuju za hodně zajímavý podněty. Kdybych mohl, zvu vás všechny na panáka 

K tomu, co navrhujete:

- Nádrž určitě přisává v pohodě. Nenastartuju to ani za 10 minut. Navíc, otvírat jsem jí zkoušel

- Přidřený to tedy asi není, protože pohyb písti i komprese je v cajku a necítím rozdíl při studeném a "chcíplém" motoru. Naopak, když vyndám svíčku, jde vždy motorem točit krásně zlehka. Komprese tedy OK.

- Mogul TSF - je to vynikající olej. Do motorky, sekačky... Konkrétně Vari má tatík, spoustu let jelo bez nejmenších problémů na M2T a když ho v posledních letech krmím TSF, tak jede kultivovaněji a míň smrdí. Ale pila a křoviňák jedou na podstatně vyšší otáčky a tam už TSF opravdu ztrácí. Tím červeným Stihlem se to podstatně zlepšila práce a i čoudění motoru.

- Svíčku dám novou tak jako tak. Tím určitě nic nezkazím.

- Fajfka na svíčce je. Ale opravdu dobře svírá a když vymontuju svíčku, dám na fajfku a přimáčknu na kroužek, krásně svíčka jiskří při ručním otáčení startovákem.

Zkusím toto: S těmi vysokými otáčkami je to tak, že to vylítne na několik sekund a chcípne. A to ještě jen někdy. Celý komplex motoru je strašně horký. Začínám mít dojem, že se někde u karburátoru horkem "vyvaří" benzín. Ten možná nějak "foukne" do válce - proto ty vysoký otáčky, takový TURBO :) No a pak samo chcípne. Když to zkouším dlouho startovat, nakonec je zaolejovaná svíčka. Z díry po svíčce smrdí spíš olej než benzín. Tak mně napadá, že to bude asi něco kolem toho. Karburátor je od válce oddělený takovým pofidérním jakoby tepelně těsnícím papírkem. Nic moc. Pročistím všechno, kudy to může chladit a popřípadě zkusím udělat nějaký nový otvory. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 24.5.2009 22:42

Otvory bych nedělal, spíš bych se zaměřil na to odizolování karbce od válce. Máte-li možnost navštívit solidní servis s tím pofiderním papírkem, určitě společně najdete odpovídající náhradu ze silnějšího a především většího materiálu. Používá se cca 2 -3 mm silný, ocelovým pletivem vystužený papír, nebo plech. Dále pak tepelně odizolovat výfuk od válce, to je další přenos tepla! Někteří výrobci mají i zcela "zabalený". A štít je i na pilách solidních výrobců mezi výfukem a válcem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Piston - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (57) - 253.18 (?), 25.5.2009 8:13

Bohužel, uvedený problém se o víkendu vyskytnul i na mém křoviňáku Husqarna 235. Zatím s ním nebyly problémy, ale teď se po vyjetí jedné nádržky zahřeje a pak neudrží volnoběžné otáčky.  Po zdechnutí už ho nenastartuju a musím ho nechat vychladnout. Svíčka a filtr ok, benzín čerstvě namíchaný.  Zvláštní je, že jsem teď koupil novou flašku 2T oleje - zelený originál od HQ - a oproti tomu starému je o mnoho tekutější. Teče skoro jako benzín! Starý se spíš vlekl, prostě klasický olej. Zvláštní. Snad nová receptura?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 44.138 (?), 25.5.2009 8:41
Myslím si, že toto by mohl být problém odlišný. Nejdřív bych zkusil přejít na původní olej a dal ho tam zpočátku trochu víc, snad se to dá ještě zachránit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 25.5.2009 16:55

To úplně vypadá, že se někdo trochu spletl a místo oleje nalil do lahve Aspen.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 26.58 (?), 26.5.2009 11:32

Ve vašem případdě bych nesázel na olej, ale na teplo v přívodu benzinu do válce. Signál je, že vylítnou otáčky před zhasnutím. To znamená, že motor má najednou více chudou směs. Málo benzínu na množství vzduchu. Otáčky bez zatížení se krátce zvýší, ale zároveň padá výkon a motor zhasne. Buď se do karburátoru nedostává dostatečné množství benzinu (ucpané odvzdušnění nádrže, smetí v karburátoru, přehřátý přívod benzinu) nebo benzin po nějaké době začne v karburátoru vařit. Protože se napřed odpaří benzin, tak olej v karburátoru zůstane a dostane se spolu s nesprávným poměrem směsi benzinu a vzduchu do válce, kde jej svíčka nedokáže zapálit. Proto po delších pokusech ta zaolejovaná svíčka. Vyzkoušejte po zhasnutí ochladit karburátor třeba mokrým hadrem, potom nastartujte. Válec neochlazujete!! Mezi karburátor a válec se běžně dávají izolační podložky (pertinax?) o tloušťce 3-5 mm.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika