Jikov 1453



Stránky: 1,  2   
host - 29.1 (?) 
7.11.2016 19:13, zobrazeno: 16939x

Dobry den, zdedil som motor Jikov 1453, snazil som sa ho spojazdnit ale: bola zla sviecka a z ventilu na palivo vytekal benzin. Sviecka je vymenena aj ventil na palivo je novy, co je zaujimve ked je zatvoreny prefuknut nejde ale motor nastartovat ide?? |To vsak nie je hlavny problem ale to ze motor ide nastartovat len ked je otvorena vzduchova klapka naplno(ked je v polohe hore-studeny start tak vobec b=nenastartuje) a aj plyn musi byt naplno, motor naskoci ale aj ked je plyn naplno tak nejde do maximalnych otacok ide tak na polovicu, a ked sa plynova packa do polohy volnobeznych otacok(dolu) motor zhasne. Vyzera to tak ze ked sa pridava plyn tak klapka je stale v tej istej polohe ako keby ju tak drzi regulator otacok(to plechove kridielko na kore fuka vzduch z motora), pruzina tam uz bola vymenena za novu. Ked manualne rukou potiahnem klapku tak motor pridava ale ked ju pustim tak sa vrati nazad a otacky idu dolu. Volnobeh sa tiez neda nastavit vobec nereaguje. Viete poradit aky by tam mohol byt problem?
Dakujem

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 9.135 (?), 7.11.2016 19:55

Jsou tu lepší mehanici, ale jak to popisujete, vypadá to, že motor je přehlcovaný benzínem, karburátor se asi přeplavuje. Znova to celé projděte, koukněte na nastavení plováku a jestli těsní jehlový ventil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 29.1 (?), 8.11.2016 20:21

Dakujem za info, tiez mi to tak pripada, pretoze sviecka je mokra-cierna ked ju vytiahnem po tom co motor vypnem. Chystam sa na to cez vikend este raz, mam kupit dopredu novy plavak? Nejako nestiham cez tyzden a este som dnes hrkol auto :-(a aj vedlajsie co stalo vedla mna :-)

Este by som sa chcel spytat motor by mal normalne pracovat aj ked je upne bez zataze pretoze mam len motor a nic viac, ziadnu prevodovku nic.

Dakujem

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 4.243 (?), 9.11.2016 10:29

Měnit plovák pokud není děravý je nesmysl.Nic mu není.  Nastavení hladiny se může časem změnit a lze doseřídit. Provozovat motor s odstředivou spojkou bez jejího "protikusu" nedoporučuju.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 29.1 (?), 9.11.2016 18:56

Dobry den, a ako sa da dostavit hladina doma? A preco neodporucate spustat motor bez protikusu, problem je v tom ze tento nebudem kupovat pokial nebudem vediet ze motor je dobry, skusim zohnat niekde v rodina na pozicanie ale nedavam tomu velku sancu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 11.110 (?), 9.11.2016 21:24

Výška hladiny v plovákové komoře měřená od dělící roviny tělesa a komory by měla být 8 mm + - 1 mm. Docílí se toho přihýbáním plíšku na osce ovládající jehlový ventil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 29.1 (?), 16.11.2016 11:09

Dobry den, no skusil som vsetko znovu vycistil karburator, vymenil osku na kladku (mala dost volu) a stale to iste, nastartuje len ak je plyn pootvoreny ak sa prida naplno tak sa otacky nemenia lebo ho obmedzuje regulator otacok a ked sa stiahne plyn tak zhasne, volnobeh sa neda nijako nastavit.

Dladina bemzinu ked dam dolu viecko z karburatora je skoro 2cm ale aj to nejako nejde dostavit, aj ked ohybam ten pliesok. Tak uz som v koncoch, mozno este vymena gufera na klukovke ale to asi doma nezvladnem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 26.29 (?), 16.11.2016 21:12

To, že to nepřidává může být způsobeno pružinou omezovače. Zřejmě není správně napružená. Volnoběh píšeš, že nejde nastavit, ale nepíšeš, jak jsi to dělal. Je tam šroub bohatosti směsi a dorazový šroub. Těma se to dělá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 29.1 (?), 17.11.2016 12:28

Karburator som sa snazil nastavit podla pokynov co som nasiel na nete, ale bud to ide otackach alebo zdochne. Ale stale sa mi zda ze je tam vela benzinu len co som to skusal a bolo to chvilkami startovane zhltlo 1 l benzinu a este aj pluje z vyfuku. Rozmyslam kupit novy karburator ale ked nepomoze tak zbytocne vyhodene peniaze. Pruzinu som uz menil za novu, tak neviem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 144.38 (?), 17.11.2016 13:45

Dobrý den. Jen vám napíšu svůj letošní poznatek. Mám mašinku UNI a na ní je karbec Jikov 1415. V sezóně jezdím s rotavátorem a najednou se stávalo, že motor zhasnul. Musel jsem počkat a pak šel zase nastartovat. Ale pořád se to opakovalo. Koupil jsem novou hadičku, na ni nasadil malinký palivový filtr a pak jsem pozoroval, že v hadičce není benzín. Rozdělal jsem karburátor a vše co se dalo vyčistil i čističem karburátorů a profouknul jsem ten vstup paliva do karburátoru. Ale pořád to zlobilo. Naštěstí jsem dostal kontakt na pána, který dělá servisáka na těchto všemožných mašinkách. Nejdřív se zastavil jen kouknout co a jak a pak znova přijel. Karburátor sundal, vše vyčistil jako já před tím, ale hlavně donesl svůj kompresor a pořádným rázem vzduchu profouknul všechny ty otvory, co v karburátoru jsou. Nasadil zpátky, na pár pokusů stroj nastartoval. Pak už jen seřídil volnoběh a bylo to. Od té doby mašinka opravdu šlape jak hodinky. A kuriozitu nakonec. Vzal si za to všechno i s jeho cestou jen dvě tašky z paprikama, které tady pěstuju. Neuvěřitelný chlapík. Ale samosebou na něj budu v příštím roce pamatovat, jak se mi tady něco urodí. Stanislaw

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika