Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
Ú v o d n í   s t r á n k a  |  Reklama   
Zahradní domky.cz
Chaty, zahradní domky a domky na nářadí, dodání po celé ČR
Nábytek Vladeko
Dřevěný zahradní nábytek, doprava po ČR zdarma


Zahradní technika > I toto je Mountfield

Nejnovější příspěvky v tomto vláknu:
Jsou firmy  a  "firmy" ..., host, 14.11.2017
Dali mu aspon za ty nehorazne prachy olej zd..., host, 27.10.2017
Tak já mám od této firmy kdeco, ale když se ..., karelka, 27.10.2017
Znám podobný případ mountfield-traktůrek přestal j..., host, 13.9.2017
To je jejich naprosto standardní postup, mám..., host, 12.9.2017
Stránky: 1, 2, 3, 4, 5...> | Zobrazit celou diskuzi   

I toto je Mountfield


Petr B. (31)
22.8.2007 19:07, počet návštěv: 645900
Přejít na: tento příspěvek (zjistit adresu)
Rád se s Vámi podělím o zkušenost s reklamací u Mountfieldu. V lednu 2005 jsem zakoupil ponorné kalové čerpadlo u Mountfieldu v Třebíči. Asi po 18 měs. používání došlo k poruše, záruka běžela tak jsem čerpadlo reklamoval. K mému úžasu byla reklamace zamítnuta. Důvod:"Reklamaci neuznáváme. Příčina poškození čerpadla spočívá v tom,že bylo trvale ponořeno, což je v rozporu s instrukcemi v návodu k použití." Proti tomuto rozhodnutí jsem se písemně ohradil v tom smyslu, že v návodu nic takového uvedeno není. V další odpovědi z Třebíče, v době kdy jsem měl čerpadlo asi 14 dní doma, bylo mimo jiné uvedeno, že v čerpadle byl nalezen písek, poškozené lopatky oběžného kola a vydřené těleso turbíny (naprosto vylhané závady v době, kdy už čerpadlo neměli k dispozici).Obrátil jsem se na ČOI ohledně přezkoumání návodu, zda nebyl porušen zákon o klamání spotřebitele. ČOI se tomuto elegantně vyhnula a přezkoumala pouze dodržování stanovených časových termínů vyřizování reklamací. Zadal jsem tedy vypracování znaleckého posudku a to na návod k použití, vzhledem k vyjádření techniků. Vyzněl jednoznačně v můj prospěch.Ani toto nebylo u Mountfieldu vzato v potaz. Obrátil jsem se znovu na ČOI, které jsem dodal i znalecký posudek. 14.8.2007 jsem převzal vyrozumnění, že ze strany Mountfieldu došlo k porušení §10 odst.5 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele(prodávající nesmí odstraňovat ani měnit značení výrobku ani jiné údaje uvedené výrobcem, dovozcem nebo dodavatelem). Vyžádal jsem si originál návodu k použití od ČOI(který jsem si nechal přeložit) a až v originále jsem se mimo jiné dočetl, že čerpadlo SPA305 je určeno k čerpání pouze čisté vody!!! Protože zavádějící návod k použití v českém jazyce byl dodáván k více druhům čerpadel od fi.Mountfield, obracím se tímto na případně stejně poškozené, zda nemají zájem toto konzultovat a popřípadě podat hromadnou žalobu. Znalecký posudek ,vyjádření ČOI a další konkrétní informace rád poskytnu.
Připojit reakci   
stavba, topení, úspory energií, voda a odpady, sítě, interiér, dílna
   

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.228.179 (?)
23.8.2007 6:56
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Jo ČOIka, to je instituce!
Před dvěma roky jsem koupil u Bati zimní boty, do kterých zatékalo (po 2 minutách chůze). Jasný šmejd. Baťa reklamaci zamítl, boty prý vyhovují všem evropským normám. A ČOJka - ta fungovala spíš jako právní odbor Bati - pochválila Baťu, že se se mnou vůbec baví, a mně odkázala na soud... Tomáš
Připojit reakci
      

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.119.62 (?)
16.9.2007 10:33
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Tomáš: Baťa ti zamítl reklamaci oprávněně.Pokud boty nebyly voděodolné máš smůlu.
Připojit reakci
         

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.186.216 (?)
30.11.2007 16:43
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
To je snad u zimních bot základní předpoklad, ne? V zimě jaksi bývá mokro...
Připojit reakci
            

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.175.250 (?)
30.11.2007 17:22
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Ne, v zimě bývá zima :)))
Připojit reakci
   

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.44.234 (?)
23.8.2007 7:15
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
U Mountfieldu mě nic nepřekvapí. Z techniky bych od nich já osobně nic nekoupil. Mám s nimi jen samé špatné zkušenosti.
Připojit reakci
      

I toto je Mountfield


Š (78)
23.8.2007 21:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Jj, asi tak na Maountfield je asi o ČOIka krátká.... No ale spíš jste se měl obrátit na soudního znalce, který by měl určit příčinu závady, a pokud by jeho vyjádření hovořilo ve váš prospěch, neni co řešit a máte nárok a uznání reklamace, i kdyby to mělo být soudně.... což se asi ale nikomu kvuli smedskýmu čerpadlu za litr nevyplatí, ty tahanice a tak , a na to spoléhá asi většina větších prodejců.  Ovšem také nutno podotknout: na co jiného jste si myslel že to plastové čerpadlo je určené, než na čistou vodu...? Já toto čerpadlo sice neznám, natož pak už návod jsem nikdy nevyděl. ale naprvní pohled je snad zhřejmé že to na septik, natož pak na kalnou vodu (s pískem) rozhodně neni vhodné. Já mám od Bédy spoustu věcí a nikdy jsem neměl problém, a když už tak se reklamaze vyřídila vždy kladně, bude to asi také o přístupu k věci a o technických znalostech a správného používání výrobku... Lépe problémům předcházet, než si je vytvářet... Jestě by bylo dobré podrobněji specifikovat závadu atd. pak bych mohl jako elektro opravář konkrétněji poradit...Přeji hodně zdaru!
Připojit reakci
         

I toto je Mountfield


Petr B. (31)
25.8.2007 7:52
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Štěpáne, v návodu který je i součástí znaleckého posudku je uvedena možnost čerpání znečištěné až kalové vody. Závadu mi technici také uvedli ale jenom ústně:prosáknutí vody do motoru okolo kabelu plováku nebo přívodního kabelu elektřiny. Ovšem do protokolu uvedli zcela něco jiného. Pokud se týká znaleckého posudku a posouzení čerpadla, sám znalec uvedl, že se firma automaticky bude právně bránit neodborným postupem znalce!! Jak jsem uvedl mám překlad originálu návodu. Pokud by byl k tomuto čerpadlu dodáván s pravdivě uvedenými technickými podmínkami trouvám si tvrdit, že je toto čerpadlo neprodejné (SPA305 pouze čistá voda a dal.). Podstata všeho je ale arogance, lhaní a vymýšlení nových "argumentů" pro zamítání reklamace. Pokud máte lepší zkušennosti já hovořím o prodejně v Třebíči, a řediteli odboru servis Mountfieldu p. Filipovskému. Zarážející je také, že přes stanovisko ČOI dále se toto čerpadlo s klamavým návodem prodává. Přesvědčil jsem se o tom na internetových stránkách firmy dnes ráno. Případní zájemci o nákup čerpadel toto mohou brát jako upozornění. Dokumenty k reklamaci mohu poskytnout k nahlédnutí. Reklamaci zatím neodpískám. Přeju pěkný den. Petr
Připojit reakci
            

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.212.22 (?)
25.8.2007 10:01
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
7. let záruka je pouze reklamní tah. Skutečnost je balancování na hraně benevolentních zákonů. Mountfield dobře ví, že kvůli  4000,- se nebude nikdo soudit a pokud ano, prohra  Mounfieldovi nijak neublíží, kdežto pro zákazníka může znamenat pohromu.
Ani tady mu nemůžete nějak ublížit, neboť se tu v malé mechanizaci prochází pouze asi 40 stálých členů.
Být vámi, zkusil bych třeba občanské judo, černé ovce, testoviny atd. Tam by to Maunfield mohl pocítit nejvíc.
Připojit reakci
               

I toto je Mountfield


Š (78)
26.8.2007 18:52
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Ato tak to musím dát za pravdu. Ovšem pokud bybylo jejich stanovisko jednoznačné - bez dalšího vymýšlení - které potom jejich odůvodnění jen spochybňuje, tak jestli že se dostala voda do čerpadla kolem kabelů z 99% je to tím kdyý uživatel čerpadlo nepřiváže na lano, ale tahá ho za kabel... A to se potom těžko dokazuje že jste ho za kabel netahal... Nebo by pak mohla být porušena izolace kebele, kudy by tak voda mohla protéc dovnitř, a to se může stát také z 99% jen mechnickém poškozením - čili chybou obsluhy. V tomto případě by pak byli v právu, a jestli tomu tak vážně je by měl určit soudní znalec...
Připojit reakci
                  

I toto je Mountfield


Petr B. (31)
3.9.2007 1:21
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Neodešel jsem z diskuse, pouze nehodlám odpovídat provokatérům fi. Mountfield.
Připojit reakci
         

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.227.2 (?)
7.10.2012 12:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Navod ma byti zcela jasny a srozumitelny.Pokud cerpadlo, je urceno na cerpani vody pouze ciste, melo by to byti v navoduKazdy neni odbornik, aby tohle dokazal po zakoupeni doma zhodnotit.Pokud to tam napsano neni a uzivatel cerpadlo znecistenou vodou poskodi, odpovednost by mel nesti prodejce, ci vyrobce.Ja mam s Bedou, s vyrobky velice spatne zkusenosti.Jejich vec, ja tam byl jednou a naposledy.Dal jsem kupoval jinde, kdyz si nevazi zakaznika.

Připojit reakci
      

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.186.186 (?)
13.9.2007 21:10
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Souhlasím s Váma Mountfield je pofiderní značka a já bych od nich nechtěl nic ani zadarmo! Nejsme tak bohatí že si budem kupovat levné věci a navíc to jsou extra šmejdy!
Připojit reakci
         

I toto je Mountfield


Petr B. (31) - xxx.xxx.72.101 (?)
16.9.2007 10:05
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
V pátek 6.9. jsem převzal dopis od p. Filipovského, ředitele odboru servis u Mountfieldu. Samozřejmě opět se zamítavým stanoviskem. Vzhledem k tomu, že jsem byl podveden už při koupi čerpadla (čerpadlo mi bylo prodáno jako kalové a dle orig. návodu je pouze na čistou vodu) a s přihlédnutím k ostatním "dúkazúm" považuji své možnosti k ukončení reklamace mimosoudně za výčerpané. Vše jsem předal k dalšímu zpracování. I nadále sem budu přidávat informace. Přeji pěkný den.
Připojit reakci
            

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.4.181 (?)
16.9.2007 22:29
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
To co uvádíte není nic neobvyklého. Mountfield má i u dalších návodů značné nesrovnalosti v návodech oproti originálu a ten mnohdy do rukou vůbec nedostanete. Např. u řady benzínových sekaček najdete kam máte nalít olej, ale kolik už ne, pokud ho dáte málo je to špatně, pokud ho dáte moc je to zase špatně. Ale lidi jsou zblblý z kola štěstí, a pokud se jak ovce nechají oblbnout bédou trávníčkem, dobře jim tak. Sám vím o případu u malého traktůrku od M... s vyosením řemenic o 7 cm, a to při vzdálenosti řemenic asi tak 35 cm nemůže vydržet snad žádný řemen, a taky nevydržel, ale chyba prý byla v těch řemenech!? Místní soustružník byl jiného názoru, a majitel trakrůrku po jeho pomoci také. Z dobrých zdrojů (jeden již bývalý mechanik) vím, že v začátcích montovali výrobky na náš trh z doběhu nespotřebovaných náhradních dílů po skončení zákonné doby jejch dostupnosti. A tak se v jedné sekačce také sešlo několik modelových řad a  podle toho vypadal výsledek. Jak to je dnes nevím, ale důvěra se získává velmi složitě a pomalu.
Připojit reakci
               

I toto je Mountfield


Petr B. (31) - xxx.xxx.72.101 (?)
13.1.2008 8:47
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vážení, vzhledem k tomu co předvádí Mountfield a ČOI v případě mé reklamace, obrátil jsem se na TV NOVA pořad Občanské judo. Redakce si vyžádala podklady a natočila reportáž. Byla odvysílána 6.1.2008 (můžete ji shlédnout na internetových stránkách v archívu  Obč. judo). Proti Mountfieldu Vám opravdu nepomůže ani ČOI. Podle posledního vyrozumnění bude šetření mého podnětu na ČOI uzavřeno v únoru 2008. Podotýkám, že na stejnou věc jsem na ČOI zadával v roce 2007 podnět dvakrát. Podruhé v srpnu 2007. Jestliže nás ČOI v televizi masíruje svými bleskovými a nekompromisními akcemi proti nepoctivým prodejcům je toto opravdu úctyhodná rychlost. Zákazník zkrátka hned......na druhém místě! Vše zde uvádím pro ty, kteří se teprve rozhodují kam jít nakupovat. Moje čerpadlová "legrácka" je v řádu několika tisícikorun. Mají tam ovšem i traktůrek za 292 000,-. 

S pozdrvem Petr

Připojit reakci
               

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.161.9 (?)
13.1.2008 15:56
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Aniž bych se chtěl zastávat návodu k obsluze, tak já jsem dostal k sekačce s motorem BS řady Quantum (model sekačky XS 55 MBS) o výkonu 5 koní návody 2. Jeden k sekačce, druhý k motoru. V návodu k motoru je uveden objem olejové náplně a to 0,6 l. V českém návodu je uvedeno množství oleje v uncích a je zde uvedena pottřeba 20 uncí, přičemž o nekolik řádek dole je uvedeno, že 1 unce = 30 ml. V osttsních jazycích je rovnou uveden objem, tedy již zmíněných 0,6 l

Připojit reakci
                  

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.169.32 (?)
16.1.2008 20:58
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Já jsem u Mountfieldu koupil el. sekačku za cca 5.500 kč. Dříve jsem měl plastovou z obchoďáku za cca 1.500 kč. Skrátka chtěl jsem něco lepšího.  Po třech sekáních začala hrozně hučet a mírně vybrovat. Jel jsem sekačku reklamovat. Přijetí bylo velmi dobré. Po 14 dnech jsem ji dostal zpět opravenou. Bohužel jsem musel platit cca 250 kč. Snad ani nejde o ty peníze, ale ta argumentace servismana. Evidentně jste si to zavinil sám. Prý tato sekačka nesmí najet na cokoli jiného než trávu. Sekám a najíždím na stejné překážky jako se starou, která pořád ještě funguje a nehučí tak strašně jeko ta reklamovaná ani po 6 letech. Jak říkal technik, jednoznačně moje chyba. Ta arogance a neůstupnost. Od toho seřízení sekám pořád stejně a závada se již neobjevila. Takže zcela jistě špatně dotažený motor a asi i lišta. Mountfield je klasická ČESKÁ firma. Když ptáčka lapají, o kole štěstí mu spívají. Pak už je to o 100% jiná píseň.

Připojit reakci
                     

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.161.9 (?)
18.1.2008 19:33
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Vše je o lidech. Ti, kteří mají doma zahradu a využívají zahradní techniku se chovají jinak, než ti, kteří u firmy Mountfield "jenom" prodávají. Například v prodejně ve Strakonicích - prodej i servis jsem se vždy setkal s maximální ochotou a vstřícností.

Připojit reakci
                        

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.129.191 (?)
18.1.2008 20:28
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

To sú aj Čínania na trhovisku.

Připojit reakci
                           

I toto je Mountfield


Petr B. (31) - xxx.xxx.72.101 (?)
19.1.2008 11:25
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Co se týká přístupu lidí u Mountfieldu, mám na to svůj názor. Pravdou ovšem je, že vše kolem mé reklamace se váže na prodejnu a servis v Třebíči, zde je obchodní manažer p.Chytka a mechanik p.Oravec. Za ostatní v krátkosti přístup p.Marka Filipovského, který se honosí titulem ředitel odboru servis. V jediném svém vyjádření ke znaleckému posudku mimo jiné uvedl: "konstatování znalce o důvodnosti zamítnutí reklamace, hodnocení okolnosti prodeje ani doporučení prodejci dle našeho názoru znalci v oboru strojírenství nepřísluší".Tento výrok si přečetl sám znalec (prof.RNDr.Miroslav Hrabovský, DrSc,Společná laboratoř optiky UP a FZÚ AV ČR) a ve své odpovědi se na adresu p.Filipovského vyjádřil velice nelichotivě. Část z této odpovědi: "pan ředitel odboru servis, který psal poslední stanovisko je zřejmě zcela odborně nekompetentní, takže nemá smysl se k jeho technickým výrokům vůbec vyjadřovat, dopis je mírně arogantní a vůči mé osobě zcela irelevantní. Pro vysvětlení uvádím, že znalec má právo a současně i povinost se vyjádřit ke všem záležitostem případu, které uzná za vhodné a související s posuzovaným případem a ze zákona v tom nesmí být omezován". Z další části dopisu vyplynulo, že i student střední průmyslové školy strojní má zřejmě větší přehled než ředitel odboru servis. Pokud mají řadoví zaměstnanci u Mountfieldu "takovouto oporu" v řediteli odboru servis nelze se divit jejich arogantnímu přístupu.....

Připojit reakci
                           

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.13.93 (?)
19.1.2008 23:45
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

S Mounfildem mám také svoje zkušenosti, těch špatných je více.  Pokud koupíte a nepotřebujete servis,  nevíte o čem je tato diskuse. Např v českém návodu k motoru  bylo uvedeno: nepoužívat bezolovnatý benzín a v originál návodu (který byl přiložen) bylo : doporučujeme používat pouze bezolovnatý benzín.  Když mně u zahradního traktoru po 2 měsících prasknul klínový řemen, (bylo na něm originální označení velikosti) koupil jsem náhradní v normální prodejně za cca 110 kč.  Potom jsem se v servise dotazoval na cenu a v Mounfildu byl  za cca 1300 Kč.   U mnohých náhradních dílů (svíčky, filtry, těsnění aj.) mně přímo technik v servise doporučil si je koupit běžné prodejně auto-moto. S cenou "bezplatné"  posezóní prohlídky kvůli platnosti záruky 7 let je to asi jako s naším bezplatným  zdravotnictvím. Stručně: kdo máte moc peněz, kupujte levně u Moundilda.  A tak bych mohl posat několik stran.     Pavel

Připojit reakci
                           

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.161.9 (?)
20.1.2008 14:49
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

S benzínem je to zajímavé. Když jsem v roce 1995 kupoval kultivátor MS 19, také jsem v originálním návodu k obluze z USA nalezl, že je možné používat pouze Natural. Při koupi (to ještě Mountfield) stroje nevozil až na dvůr, mi však prodejní technik poradil používat Special 91, tehdy ještě s přídavkem olova, nyní s aditivem. Pak jsem na jaře 1996 koupil sekačku Rasor 434 s motorem BS Classic 3,5 k, kdy jsem tak nějak automaticky používal benzín Special 91. Motor kultivátoru "šlape jako hodinky" a sekačka posekala cca 75000 m2. Na jaře 2006 jsem kupoval větší sekačku - model XS 55 MBS a jak servisní technik při předání "doma" tak návody doporučují používat Natural. Používám tedy Natural, avšak motor a jeho práci nechci hodnotit, neboť zatím sekačka posekala cca 45000 m2.

Připojit reakci
                           

I toto je Mountfield


Miloš Vysloužil (15441) - xxx.xxx.100.5 (?)
20.1.2008 15:59
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Držím se při výběru benzínu návodu, ale laicky si myslím, že je to vcelku jedno. Natrural se doporučuje proto, že je (snad) ekologičtější, i když Speciál bez bez olova je možná v tomto podobný. Katalyzátor asi sekačky nemají.

Připojit reakci
                           

I toto je Mountfield


host - xxx.xxx.250.192 (?)
21.8.2011 22:18
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Musím reagovat na ceny nd. v Mountfildu, například u travního traktoru se odporoučela hydroprevodovka a uvedený prodejce si ji ůčtoval otřesných 30 000,- ačkoli stojí poze 10 000, dále elektromagnetická spojka stojí u M 8000,- ale jinde ji lze pořídit za 3500,-. Sleva není zadarmo.

Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky) >> | 1, 2, 3, 4, 5...> | Zobrazit celou diskuzi   
Založit nové téma Nápověda
  Název diskusního téma   Počet příspěvků   Datum   Počet návštěv
Vari jednotka PJXP2003611.12.201722831
Traktor nestartuje811.12.2017421
Élektrický fúrik svojpomocne310.12.2017511
Motor pro Toro DH20029.12.201799
travní traktor Toro DH20059.12.20177919
Kultivátor HECHT 77828.12.2017178
Starjet - po zahřátí nefunguje vypínač elektrospojky134.12.201719752
Vybírám vřetenovou sekačku31.12.2017260
ohnuta oska na kosacke1428.11.201714929
Oplati sa kupit 20-30 ročný Vari systém na dalsich 20-30 rokov727.11.2017990
Zvuk DSK 3172026.11.20174138
Zahradni traktor Top nebo pomer vykon/cena4624.11.201766534
Výměna klinového řemene na R145 SV324.11.20177554
Olej v TK141423.11.201719940
Honda GC160 startování až na 6-8 zatažení lanka startéru2322.11.20172150
Výměna klinového řemene traktůrek XT 220 HD120.11.2017263
Problem s motorom Kawasaki320.11.2017385
Problém motor Tera3218.11.201752239
Traktůrek na sad cca 3000m2 = vysoká tráva516.11.2017868
I toto je Mountfield42414.11.2017645901
Karburátor Walbro v H262 má vysoké otáčky714.11.2017477
Traktorek Husqvarna CTH 150 Twin813.11.2017982
Náhradní díly Oleo-Mac310.11.2017357
Jaký traktor na 2ha147.11.201715816
Přípravek na rovnání klikovky motorů sekaček167.11.201718016
El. centrála, diskuze, výkon, typ....134.11.201723912
Žací ústrojí129.10.2017334
Nastavení přezápalu u MF 703127.10.201755183
Motor226.10.2017519
Hecht 710026625.10.201784030
Nejlepší sekačka na trhu2325.10.201728366
MF 704821.10.201788227
Kultivátor Hecht 746R220.10.2017578
Motor briggs straton intek 6.5 volnobezne otacky220.10.2017565
Ruční, benzinový fukar na listí do 10 000Kč3819.10.20174031
Zkušenost se sekačkou MTD 395 SPO2116.10.201756209
Kultivator KF-04 s Motorom Tecumseh213.10.2017611
Briggs stratton tezko startuje712.10.20174769
Bubnová sekačka Mounfield89.10.201721435
Agzat - vysoké otáčky nespadajú79.10.20179556
Další diskuze: 1, 2, 3, 4, 5 >  
Dům a chalupa - stavba, topení, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Dolmar 5105 nebo Stihl 26119:09
Dolmar 5105 nebo Stihl 26118:13
Dolmar 5105 nebo Stihl 26117:53
Dolmar 5105 nebo Stihl 26115:56
Dolmar 5105 nebo Stihl 26115:12
Dolmar 5105 nebo Stihl 26113:08
Konstrukce podlah10.12.2017
Složení vápené malty10.12.2017
Dolmar 5105 nebo Stihl 26110.12.2017
Gauč/pohovka na chalupu10.12.2017
Další příspěvky > 
Úvodní stránka | Informace o serveru | Podmínky užívání | Reklama | Podněty a připomínky
(c) Lupo Media s.r.o. 1999 - 2017
Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů