I toto je Mountfield



   Předchozí příspěvky  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
               
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?) 
21.3.2009 16:02

Alí, ač se někteří budou divit, klepat si na čelo a já nevím co ještě, za sebe jako servis a prodejce, vám za výše napsané řádky upřímně děkuji! Při dodávkách zboží jsem v roli zákazníka a kupujícího. Vztah prodávající x dopravce x kupující je pro mne vždy vztahem pro který je nutná tolerance a ohleduplnost všech tří stran. Ano tří! Dopravci se totiž většinou, ať je jím kdokoli, pasují do role nadlidí, kterým kupující slouží jen k jejich obtěžování, otravování a ztrátě času. Že je stejně jako prodávající a tedy zadavatel zakázky, jejich chlebodárcem, málokdo z nich vnímá. Přepravované zboží, bohužel zabalené v nic neříkajících obalech, je bráno jako kus čehosi, s čím je potřeba házet, mlátit a jinak "šetrně" zacházet. Zboží označené jako křehké, dle jejich přání, je toho hodno obvzlášť! Že kupující je většinou i platícím za jejich služby, je zajímá ještě méně!

Také tvrzení "tak se to dělá všude", mi vhání rudo před oči. Nedělá a u mne se to dělat nebude nikdy! A známí, které mám, to také netrpí. Co to je za obchodníka, který má bombastické reklamy se zahraničním "výkvětem" filmu, který mimochodem u mne těžce klesl, když se chová tak jak popisuje PetrB. To že se jedná o 1 500,- Kč, tedy pro M. odhaduji tak 700,- Kč, to jen umocňuje!

Osobního v tom nic nevidím, snad je ke konkrétním pracovníkům a těch by se měl M. zbavit jako zahrádka plevelu! Zaměstnanec na pobočce, který tuto záležitost nebyl schopen uzavřít tak, aby ji nemusela dostat na stůl ČOI, by neměl déle být zaměstnancem, to není hájení značky, to je poškozování značky!

Zákazníka přišedšího ke mně za účelem možné koupě zboží, poskytnutí služby, je vždy třeba si vážit! Je povolená jediná výjimka, začne-li urážet a chovat se sprostě, což se mi mimochodem stalo minulý týden, kdy mi na požadavek opravy mazání pily, při sdělení předběžné ceny 300,- Kč řekl zákazník, že jsem sice zloděj, ale ať mu to udělám do hodiny a on pak cenu bude akceptovat, po dalších urážkách, nesouvisejících ani s opravou a sprostých nadávkách, jsem ho normálně vyhodil i s pilou! Musím ale přiznat, že takové chování jsem zažil i v sevisu M. a jen díky tomu, že techniků je tam víc, nedopadli tito lidé stejně! Takže jak jsem napsal výše, oboustranná tolerance, akceptování vyrovnaného vztahu a hra s otevřeným hledím, je nutná vždy!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
host - 99.34 (?), 26.3.2009 19:52

Zdravím.

Někde shora uvedená věta "snad bude s M možná dohoda" má tuto odpověď: Po zaslání kopie vyrozumění ČOI o mém podnětu, M nekomunikuje. Nabídl jsem urovnání mimosoudní, adekvátní a bez médií. Bohužel, a stále nevím co si o celé fi. M. myslet. Odcituji podstatnou část vyrozumění. "Váš podnět týkající se údaje o účelu použití ponorného čerpadla OSIP SPA 305 byl shledán jako důvodný. S prodávajícím bylo zahájeno ve věci spáchání správního deliktu vymezeného v ust. § 24 odst. 7 písm. e) zákona o ochraně spotřebitele, v pl. znění a spočívající v tom, že změnil údaj o určení způsobu jeho použití výrobcem." Pokud tedy bylo potvrzeno čepadlo SPA 305 pouze na čistou vodu, tzn. konfrontován návod výrobce s návodem orig., pak ani případní majitelé čerpadel SPM 505,3000, SPA 5000, SPA 7000, SPA 9000, SPM 5000, SPM 7000, SPM 9000, NCC 24, NCC- T24, MCS 75, MCS 100, TURBO 50, AX SPM 705, SPA 800, AX1000, MX 800, MX 1000, SG 800, SG 1000, SG 1500, PLAY 7000, PLAY 9000, EXTREMA 5000, RPM02800, si nemohou být jisti, jaké zboží zaplatili a jaké opravdu užívají. V celém návodu se vyskytuje pouze voda "Clear" a "Dirty". Čistá a Znečištěná. "Turbit water" případně "sedimentary water" kalová voda se v celém origi. návodu NEVYSKYTUJE!! Domnívám se, že jsem během 25ti měsíců projevil dost korektní snahy na urovnání. Jak jsem uvedl, bohužel. Vše předávám ke zpracování advokátní kanceláři, TV NOVA a tisku. Předpokládám, že k tomuto budu mít možnost přiložit i vyjádření ombudsmana k "rychlosti" práce ČOI.  Pro někoho nepochopitelné, pro mě ze strany M žádné překvapení.

S pozdravem Petr B.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 7.210 (?), 26.3.2009 20:44

Držím palce Petře, zároveň jsem smutný, že jste osamocený "kverulant", pokud by jen desetina podvedených zákazníků projevila Vaše odhodlání, brzy by nebylo nutné žešit podobné záležitosti radikálně. Prodejce by se prostě poučil, že to není benefitní chování.

V situaci která ale v Čechách díky pasivitě zákazníků panuje vzorce jeho (M) ziskovosti, i přes jednu "nepříjemnost" vykazují při strategii lhaní hodnoty v černých číslech a to není správné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 27.3.2009 7:09

Také se přidávám, Petře a držím pěsti! Tento nejprolhanější prodejce v ČR, musí už konečně poznat míru možného!  Tyto jeho praktiky nelze tolerovat do nekonečna!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
jalav - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 234.184 (?), 27.3.2009 8:19

Nemůžete jednostranně odsuzovat Moun.když to znáte jen od údajně poškozeného.Já u Moun.kupuji od jeho zrodu a vše slouží velmi dobře.Dokonce jsem letos kupoval křovinořez a vytočil 80%,což z 15000kč je dost.Také se tvrdilo že je to nastaveno na max.17%.Stále tvrdím: Když nebudu nakupovat u Moun.,tak nebudu kritizovat.Z některých názorů čiší nenávist, celoživotní zloba a závist.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 27.3.2009 9:17

Josefe Válo viděl jste v televizi reportáž o tomto problému? Seznamte se více s tímto problémem, než něco napíšete.
add sleva:  Přeji vám ji, ale dělám vše proto, aby nebyla z mé kapsy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
jalav - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 234.184 (?), 27.3.2009 9:45

Víte pane, že televize a tisk píší a ukazují to, co člověka připoutá k nim.Jak říkám,15 let u nich kupuji a jsem max.spokojen.Vždyt nikdo nikoho nenutí nakupovat u Moun.Může si vybrat Hondu, Vari,Solo atd.Proč tedy nasazovat na prodejce s největší reklamou?Vy máte nějaké jejich zboží?Jak jste s ním spokojen?Pokud od nich nic nemáte, nebude se výhra týkat Vašich peněz.S pozdravem J.Vála-příznivec Mounfildu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 27.3.2009 10:08

Josefe, vaše logika je neobhajitelná, tvrdit :

"Proč voláš po potrestání zloděje, když tebe neokradl?" je přece tragikomické.

Celá diskuse přece není o M, ale o jakémkoli prodejci, a o nekalých praktikách, které by soudný člověk neměl tolerovat. Nikomu. Nikdo přece neříká, abyste u M nenakupoval, zvlášť když jste tak spokojený. Je to Vaše volba, a je dobře, že jste měl štěstí jak na životnost zakoupených strojů, tak na slevu.

To ale ještě neznamená, že by jiní, kteří postrádali Váš díl štěstí měli blaženě hodit za hlavu to, že s nimi prodejce jednal podvodně a reklamace vyřizuje s arogancí sobě vlastní. Asi byste nechtěl, aby třeba hodili špatné čerpadlo, lajdácky vyrobený stroj, nebo předčasně zrezivělé bazénové schůdky do popelnice se slastným zamručením :

" Vždyť nejde o nic, zvlášť, když si pan Josef vytočil tak pěknou slevu!"

Vaše spokojenost také neznamená, že i lidé, kteří u M nenakupují nevyjádří svůj názor na jeho praktiky, či na praktiky jiných prodejců, chovajících se nekorektně.

Váš příspěvěk navíc postrádá kauzalitu - tedy co bylo dřív kritika, nebo lemplovské chování?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 27.3.2009 10:54

Alí, když jste vzpomenul ty schůdky, vzpomínáte si ještě na dobu, kdy na M stránkách byla přístupná diskuze jak vysvětlovali, že nerezové schůdky nejsou určeny k trvalému ponoření ve vodě stylem ráno do a večer z vody ven ne trvale i přes zimu v bazénu, to dá rozum, protože reznou? A vzpomínáte co jim majitelé dvouletých rezavích schůdků psali? A nejen o nich. M tehdy psal, že schůdky jsou určeny jen k nástupu do bazénu nebo z něj a po každém schůdky vytáhnout a osušit. Každý normální člověk si obrázek o těchto nerez. schodech udělá sám.Tak tu debatu raděj zrušili.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 27.3.2009 10:36

Vážený Josefe Válo, neodsuzuji jednostranně a neodsuzuji M.! Odsuzuji praktiky zavedené některým ze zaměstnanců, manažerů M. do Českého obchodu! Jejich lživé reklamy a neustálé ohlupování lidí jako vy! Přeji vám vytočenou slevu, na druhou stranu, zamyslel jste se někdy kdo ji zaplatí? Jsou dvě možnosti : 1) nákup zboží je za tak nízkou cenu, že ostatní prodej uhradí poskytnutou slevu, náklady a režii. 2) prodejce ji postkytne ze své marže a pak tedy musí navýšit cenu zboží a ND. Jiná cesta není! 7 letá záruka by byla k oslavám, pokud by nebyla povětšinou řešena konstatováním "nadměrně, či nevhodně opotřebeno "! U M. nekupuji a nekupoval bych, bohatě stačí se setkávat s jejich produkty v dílně! Netvrdím, že vše co prodávají je apriori špatné, avšak zboží, o kterém tvrdí neustále jak je perfektní a od nich nejprodávanější (téměř v celé minimálně Evropě), je na tak nízké úrovni, že setkat se se spokojeným uživatelem, je skoro zázrak! Případ PetraB a "domácké" úpravy textu návodu k použití, na jehož základě byla reklamace zamýtnuta, pak není ničím novým! Nevím co čtete mezi řádky některých názorů vy, ale já tam vidím jen neblahé zkušenosti!  Samozřemě je vše o lidech za pultem, ale i před ním. A tento fakt M. dlouhodobě pomíjí a pokud se ještě přidá jeho snaha "své" lidi vést k rychlým a pro něj příznivým závěrům reklamací, pak je to špatné!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika