Husqvarna LC48 e - střílí z výfuku při vypnutí motoru



host - 9.129 (?)
26.5.2017 13:46

Zkusil bych nějaký čas používat VIF aditivum do benzínu. Mělo by to mít dobré čistící účinky v motoru. Jde to koupit třeba v Auto Kelly. Nejmenší lahvička je tuším 125 ml, stojí kolem 70 Kč (přesně už si nepamatuju) a vystačí na jednu plnou nádrž osobního auta (větší dávka ale není na závadu).

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 46.55 (?), 24.5.2017 17:09, zobrazeno: 9050x

Dobrý den, mám takový problém se sekačkou HSQ LC 48 e, mám jí asi 6 - 7 let, sekala perfektně, pravidelně jsem měnil olej, čistil jí, měnil vzduch. filtr, no běždý servis, strojů si vážím takže jsem s ní nikdy nic netrefil, žádný jekl, kámen velikosti fotbal. míče atd. Vím že na podzim jsem s ní normálně dosekal a následně zazimoval, na jaře vyměnil olej, nastartoval s novým benzínem a šel sekat, po prvním vypnutí následoval výbuch z výfuku, neřešil jsem, ale výbuchy jsou po každém vypnutí stroje. Sekačku jsem zavezl k pánovi co se zajímá opravy zahradních strojů a motorek, sekačku mi seřídil, ale říkal že s tím střílením si neví rady. Dobře, zavezl jsem to do orig, servisu HSQ s tím že mi kolísají otáčky a střílí z výfuku. No za týden píšou že sekačka je hotová, přijedu tam a servisák mi říká že vyměnili unašeč a hnací řemen pojezdu (nemám slov..., unašeč byl rok starý) no a pak že taky seřídili otáčky. O nějaké střelbě se vůbec nezmínil, sekačku přivezu domů a zase to střílí, zkusil jsem to 3x a postupně se střílení změnšovalo, pak mi došel benzín. Neměl někdo podobný problém? Zkusím ještě jiný benzín, dával jsem tam benzín z MOL. Tolik moje zkušenost. Miroslav

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 15.60 (?), 24.5.2017 18:24
Měl jsem tu samou zkušenost s traktůrkem, při dosekání a vypnutí to střelilo z výfuku, vyřešil jsem to tak, že jsem to nechal chvíli běžet bez zátěže, tím se dochladil motor a od té doby v pohodě na jakýkoliv benzín.Jen jsem si všimnul, že u obyčejné 95-ky to prásklo několikrát a u lepšího shellu max.1x pokud vůbec.U sekačky by jsem to zkusil přes ten benzín, dochází tam při vyšší teplotě k samozápalu.Zkuste ji taky nechat problafat bez zátěže, u křoviňáku se to dělává taky, ale z jiného důvodu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 46.55 (?), 24.5.2017 18:43

Jasně, děkuji za reakci, zkusím ten SHell, ten tankuji do auta pravidelně, tu MOLku mám nejblíž tak jsem tam narychlo zajel. neříkám že je to benzínem, ale přeci jenom -_-

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 15.60 (?), 24.5.2017 21:54
Bavíme se o tom červeném shellu, racing?,nebo jak to maj pojmenovaný.Jinak ještě lepší by byl v 98 verva od benziny, kdyz uz změna, tak vyšší oktanové číslo.Ale to dochlazení by mělo taky pomoci, ale platí to hlavně tam, kde to dělá od začátku, což není Váš případ, jen to můžete zkusit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 46.55 (?), 24.5.2017 22:03

Ne, bavíme se o Shell FuelSave95, který jsem tam dával pořád a ten se osvědčil, pak kousek od domu postavili MOLku a tuším že jsem tam zajel pro benzín a začlo to dělat, ale kdo ví, možná to není tím benzínem. Dochlazovat? To moc nechápu, ta sekačka jede třeba 5 minut v kuse, vypnu a BŮŮM, ikdyž jí zapnu za 15 sekund tak to střelí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 101.160 (?), 25.5.2017 7:33
Střílení do výfuku je chudou směsí, ventily, zapalování. Seřídit karbec, kde to jde, seřídit ventily, kde to jde, vyměnit svíčku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 52.218 (?), 25.5.2017 20:43
Bylo to ve dvou servisech na seřízení, tak jsem to vyloučil.U mě to taky nepomohlo.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 52.218 (?), 25.5.2017 19:20
To dochlazování jsem měl na mysli že než se vypne po sekání, tak ji nechat běžet bez zátěže a pak až vypnout.Je to ventilátorem chlazený motor a já to tak dělávám pokaždé u všeho.U sekaček je výhoda tam, kde je želva x zajíc, tam ty otáčky před vypnutím ještě snížíte, ale pokud vycházím z Vašich info, tak by mělo stačit změnit benzín.Já používám ten dražší shell benzín a nechávám to "vydejchat" a už mě to nestřílí, ale soused si koupil právě traktůrek, vypíná to hned po sekání z vysokých otáček a vždy mu to práskne, někdy dokonce jakoby to chtělo znovu chytnout, ale u něj je každá rada drahá, je to palice dubová.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 46.55 (?), 25.5.2017 23:17

Určitě vyzkouším ten benzín, ty ventily byly opradu dvakrát na seřízení, tak tam snad problém nebude :/  Každopádně se ozvu s výsledkem :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.129 (?), 26.5.2017 13:46

Zkusil bych nějaký čas používat VIF aditivum do benzínu. Mělo by to mít dobré čistící účinky v motoru. Jde to koupit třeba v Auto Kelly. Nejmenší lahvička je tuším 125 ml, stojí kolem 70 Kč (přesně už si nepamatuju) a vystačí na jednu plnou nádrž osobního auta (větší dávka ale není na závadu).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika