Honda Vs. Briggs&Stratton



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 243.205 (?) 
17.7.2006 14:06, zobrazeno: 252308x

Louka o rozloze cca 1700m2, po úpravách bude všude vysen nový trávník, který se bude často sekat a proto se rozhoduji mezi těmito motory: Honda GCV 160 (5,5PS) a Briggs&Stratton (6PS) a proto prosím o radu!

1. Jaké mají otáčky tyto motory?

2.Jaká je spotřeba u těchto motorů? Který žere víc?

Děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 14.206 (?), 17.7.2006 19:12
Honda Vs Briggs = Rolss Vs Audi
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 154.117 (?), 20.5.2007 17:30
Existuje někde manuál na demontáž motoru B&S? Potřebuji vyměnit prasklý pístní kroužek.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 89.30 (?), 21.5.2007 8:55
Také potřebuji rozebrat motor a nevím, jak do toho. Není někde manuál na internetu? Nerad bych motor ještě více poškodil. Kolik kroužků vlastně na pístu BS je?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 211.170 (?), 29.11.2013 17:45

Hele, chlapi, nemáte návod na rozebrání motoru na Škodovku?

Ale teď vážně - když mi dáte číslo motoru xxxxxx-xx-xxxx, najdu vám aspoň nákres dílů.

Petr Filipi

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 3.106 (?), 15.6.2016 21:56

Potřebuji návod na nastavení rozvodů na jednoválec Briggs /obsah 1740/ z zahradního traktůrku. Nemáte ho někdo prosím. Dík

Jaroslavsitner@seznam.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 136.63 (?), 17.6.2016 8:42

Zdravím, na "postavení" rozvodů netřeba žádný návod a u všech je to stejné. Píst postavte přesně do horní úvrati, ojnici vidíte a tak je to snadné. Rozvodové kolo postavte tak aby vačky byly "ve střihu", to znamená geometricky stejně vůči zdvihátkům. Ale pokud si pozorně prohlédnete vačkové a rozvodové kolo, tak na rozvodovém naleznete jeden označený zub a na vačkovém jednu označenou mezeru mezi zuby. Označený zub posaďte do označené mezery. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 221.60 (?), 17.7.2006 21:45
Otáčky těchto 4 taktních motorů jsou max. 3600/min a spotřebu přesnou uvádí pouze Honda u motoru GXV 160 - profi je to 340g/kWh při max. výkonu. GCV a GXV se liší ventilovým rozvodem a konstrukcí GCV je poloprofi a OHC tzn., že vačkový hřídel je poháněn ozubeným řemenem a je uložen v hlavě válce, OHV je pohon vačkového hřídele ozubeným soukolím a ventily jsou ovládány zdvíhátky. Oba typy motorů jsem opravoval a GXV - OHV je propacovanější. Používám několik OHV Honda motorů a jsou opravdu vynikající a od startu přes spolehlivost a výkon. B+S máme na sekačce 5HP a jede také výborně. Honda se mě zdá tišší, podle tech. dokumentace má na stejný objem větší výkon, ale zejména kroutící moment. Myslím si, že je to o penězích, jestli si vyberete správný model, tak budete spokojen v obou variantách. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
gerla@email.cz - (13), 21.7.2006 20:26
Mám doma oba motory, Honda GCV 160 (5,5PS) a Briggs&Stratton Intek 6,5.
Podle mého názoru je lepší Briggs&Stratton, o třetinu menší hlučnost, spotřeba. Při koupi motoru Honda platíte nejvíce za značku. Podle mých zkušeností nejsou zas tak dobré jak je každý chválí.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 11.99 (?), 20.5.2007 20:27
Jenomže ten B&S Intek má obsah 190cm3 a Honda 160cm3. Je třeba srovnávat motory stejné kubatůry.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika