Honda Vs. Briggs&Stratton



PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 9.135 (?)
24.6.2017 19:31

Nevidím potíž v tom, že "tomu nikdo nerozumí". To není až tak zcela nutné. Zpochybňuju nepodložené tvrzení o větších, rozumím jako že o hodně větších emisích motoru jedné konstrukce oproti motoru konstrukce jiné. Protože v konstruci motoru se pohybujeme ve velmi exaktním oboru, mělo by to tvrzení mít taky exaktní podklad a důkaz. Žádný tu nikdo nepodal. Z většiny příspěvků čiší pouze veliké nadšení, snad až zamilovanost do jednoho jména. Nic proti tomu, každý máme své oblíbence. Ale co bylo dosud řečeno připomíná hádání se kluků na hřišti, kdo má vyššího dědečka.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 101.160 (?), 24.6.2017 10:02
2.2 VENTILOVÝ ROZVOD SV Uspořádání s postraními ventily umístěnými v bloku motoru. Jsou poháněny zespodu vačkovou hřídelí. V automobilovém průmyslu se přestaly používat pro nevyhovující tvar spalovacího prostoru. Další nevýhodou je nemožnost korekce kompresního poměru. Na druhou stranu pro tento rozvod hovoří levná výroba a nízká hmotnost. Mezi přínosy také patří to, že se při poruše rozvodu nepotkají ventily s pístem.[9,10] Obr. 6 Rozvodový mechanismus SV [9] Výhodou tohoto rozvodu je jednoduchost, spolehlivost, poměrně tichý chod a nízká cena. Naopak nevhodný tvar spalovacího prostoru je nevýhodný. Směs při proudění musí totiž změnit svůj směr o 180º. Další nevýhodou je nízký kompresní poměr vlivem nevhodného kompresního prostoru, menší výkon a účinnost = vyšší měrná spotřeba. Problémem je i obtížné nastavení vůle z důvodu špatného přístupu k zdvihátkům. Pro lenochy, kterým se nechce hledat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 133.211 (?), 24.6.2017 15:42

No ja som leňoch a nechce sa mi hľadať.Ale ku napísanému od pána šikovného mám nieoľko krátkych poznámok.

 - nové motory z ventilovým rozvodom SV meni možné v EU dostať do obehu, tie čo sa ešte občas vyskitujú sú motory dovezené do EU už dávnejšie.

- motory z ventilovým rozvodom SV boli a sú v porovnaní z ostatnými motormi nesmrteľné.

- motory z ventilovým rozvodom SV majú spotrebu vyššiu o cca 30%.

- verím že ušetrené 1 alebo 2deci paliva paliva v sezóne za tyždeň naozaj zaváži hlavne z ohľadom na milióny litrov spálených pohonných hmôt ako sa skoro každý človek vozí autom denno denne do práce napríklad 2km. 

- no a tiež by ma zaujímala energetická a materiálová bilancia z ohľadom na kvalitnejšie materiály použité v modernejších motoroch

- ja osobne som celý happy z takýchto šikovných ľudí ktorý si myslia ako pomôžu živitnému prostrediu tým že tu mudrujú o malých motoroch, ventilových rozvodoch, katalyzátoroch a janeviem akých odborných veciach a pori tom sú to trebars školovaný filozofovia ktorý o technike a chémii vedia len to čo napíše podone vzdelaný "odborník, zemnedelec" vo svojom obsiahlom blogu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.210 (?), 24.6.2017 18:23

Tady se dohadujeme o něčem, čemu nerozumí, pravděpodobně nikdo z diskutujících. Oháníme se emisemi, ventilovými rozvody a přitom nemá nikdo šajn o spalování a o tom co z toho vznikne. Myslím si, že se dělá velké BU BU BU. Na jedné straně honíme emise u prskoletů, které pracují maximálně několik hodin za rok a chtělo by se, abychom s nimi jezdili na STK. Tady se můžete mrknout co se vyhulí z výfuků během několika minut, a nevadí to nikomu - a ještě se tomu tleská. Nebylo by na škodu, kdyby se na to podíval skutečný odborník přes spalování a spočítal kolik emisí vyhulí ta monstra a kolik ty naše prskolety

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 9.135 (?), 24.6.2017 19:31

Nevidím potíž v tom, že "tomu nikdo nerozumí". To není až tak zcela nutné. Zpochybňuju nepodložené tvrzení o větších, rozumím jako že o hodně větších emisích motoru jedné konstrukce oproti motoru konstrukce jiné. Protože v konstruci motoru se pohybujeme ve velmi exaktním oboru, mělo by to tvrzení mít taky exaktní podklad a důkaz. Žádný tu nikdo nepodal. Z většiny příspěvků čiší pouze veliké nadšení, snad až zamilovanost do jednoho jména. Nic proti tomu, každý máme své oblíbence. Ale co bylo dosud řečeno připomíná hádání se kluků na hřišti, kdo má vyššího dědečka.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 24.6.2017 19:45

Ve firmě máme Brigsy i Hondy. Dělá se s nima několik hodin v kuse. Jedou, o tom žádná. Ale spotřeba a cítit je Brigsy na sto honů. Spotřeba = emise.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 24.6.2017 20:34
České zastoupení Brigsu má na své stránce vystavené malé vertikální motory a po řadu 650 a s elektrostartérem všecko SV. Co vidím v obchodech, tak prodej SV běží vesele dál. O pár deci to není ani o obdivu jednoho jména. Brigs takové motory neměl ani nemá. Dýcháme spousty svinstva a ještě si budeme přidávat, zdraví má pro mě větší cenu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 25.6.2017 7:42

Dobré ráno, já doporučuji nekupovat SV motory. Jsou přežitkem doby a oslovují levnou cenou a ta je v naší kotlince na prvním místě. Na SV motoru nejdou seřídit ventily, čili časem se z tohoto motoru stane emisní bomba s mizernou účinností.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 25.6.2017 10:10
Vysvětlete mi jako laikovi, jak seřídím ventily na SV B&S? Seřízení ventilů na motorech OHV a OHC jako laik dokážu za chvíli. V servisu mi řekli, že se ventily nedají bez rozebrání motorů nastavit. SV motorům se vůle ventilů provozem zmenšují, to je větší problém, než kdyby se zvětšovaly. Zmenšení vůlí ventilů má na účinnost motorů velký vliv. Ventily nedovírají a však víte pane odborníku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 133.211 (?), 25.6.2017 11:04

  Na nastavenie ventilov na sv briggse sa používa najnovší výkrik modernej technológie.  Pilník.  Musíte zobrať dole hlavu valcov a odkryť spoj tyčiek ventilov a ventilov. Verím že vám ako lajkovi to pripadá ako rozobratie celého motora, ale ubezpečujem vás že to tak z´daleka neni. No a nato aby ste na toto prišli je potreba len trochu rozumu a technického myslenia.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 25.6.2017 12:51
Hmmm, jednoduché pro mechanika, který dělá motory každý den. V tom servisu mi řekli, že rozeberou motor, když už někdo seřídit ventily na SV chce. Ale, že se jim skoro vždy podaří rozmluvit takovou opravu. Pane odborníku, nechci se vyptávat na kolik upilujete a jak měříte po dotažení hlavy válce. Mě prostě technické myšlení chybí a tak jsem si pořídil motory, které patří do současné doby a mají seřízení ventilů pod krytem na šňupáku motoru. Mám tak jistotu, že jedou v tom nastavení, jak chce jejich manuál.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika